10 Temmuz 2013

Yeni pastel kum oje

Bu post telefonumun klavyesinde turkce karakter olmadigi icin zorlamadan ingilizce karakterli olacak :) sonucta hepimiz bu dili biliyoruz artik.
Gelelim yeni ojemize. Pastel bu seriyi henuz cikardi bildigim kadariyla. Watsonslarda 7.25 tl. Ama ben bizim buradaki bir zuccaciyeciden 5.5 liraya aldim. Yani fiyatlar satis yerine göre baya oynuyor. Gelelim yorumlarima;
Ben aslinda puruzsuz parlak oje delisiyim simdiye dek boyle farkli yapida ojede kullanmamistim. Aslinda takintim su ki, ben tirnagima dokununca kaysin puruzsuz olsun :) Bu dusuncedeki bir kiz gitti bu ojeyi aldi ve sevdi iste :)
Gercekten sanki icinde kum tanecikleri varmis gibi bir sey. Surerken icinde sim var gibi tane tane degil. Kurudukca sert kumlari cikiyor. Ve ustundede yazdigi gibi buyulu havasi oluyor ayni zamanda mat bitisli.
Kurumus pul pul olmus bir tene dokunmak gibi hissi var. Ama guneste veya isikta nasil parladigini anlatmam neredeyse imkansiz. Bende o pariltisina vuruldum. 

Once base coat kullanin ve ojeyi surun top coat kullanmayi gerektirmiyor cunku eger kullanirsaniz kumlari bozulyor aralari doluyor.

Iste pariltisi tam buna yakin. Boyle capcanli. Gorunusu ise birebir kum iste :)


Daha nasil net gosterebilirim bilmiyorum :) Zamanla daha netlerini ceker instagramde paylasirim sanirim :) Bunun icin beni takip etmek isterseniz. Aylin akayoglu yada bhyln olarak aratabilirsiniz.

Son olarak kendi halsiz bitkin ramazanda disari cikmak zorunda  kaldigim halimle ugurluyorum :)

Sevgiler opucukler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...