22 Temmuz 2013

İlk tatilim (Dikkat bolll deniz güneş, bol mutluluk barındırıyor)

Bu sene tatili bir kaç parçada yaşıyorum. Hala da bir tatil beni bekliyor :) (mutlu mutlu :) )
İlk tatilimden görüntüler ve güzel önerilerle sizi başbaşa bırakıyorum.


Önce mis gibi çayımı içtim yazıhanede otobüsü beklerken :)
Sonra istikamet Tekirdağ-Şarköy. Orada bana göre pek hayat yok. Sadece şehirden uzak 2 buçuk hafta geçirdim. Sessiz sakin, dingin, bakir bir yer. Bütün yoğun enerjinizi atabileceğiniz temiz havası bol bir yer.


Bende bol bol kitap okudum. Ve kitabın adındakini uyguladım :)




Bu 3 kitabı birden 2 buçuk haftada bitirdim. (Sanırım kör olana kadar, kendimi kaybedercesine okumuşum. Şuan kendime yorum yapıyorum :p) 
Bir üstteki kitabı çok sevdim adından anlaşıldığı gibi çılgın bir kitap. Anladığım kadarıyla bende bu tarz kitaplara ilgi çok :) Kitapta bir işkolik kadının büyük talihsiz hayatından bir kesit anlatılıyor. Sonunda ise 'hadi canıııımmm' etkisi yapıyor.
Üsttekilerden ''Şans''. Hikaye kitabı sever olaraktan çok sürükleyici buldum. İnsanda devamlı ee sonra noldu ki merakı uyandırıyor.
S*ktir Et adlı olan kitap ise kişisel gelişim başlığında anılabilir. Biraz rahatlatıp biraz kafa dağıttırıyor. Birazda hayatı öğretiyor.



Tırnak renklerimi abartmadım. İnce french her zaman tatil için göz alıcı gelir bana..




Denize gitmeden önce kendimi daha iyi hissetmek adına hafif makyak yaptım. Sağdaki makyajlı halim. Soldaki saf duru Aylin :)




Yumurta kapıya dayanınca kilo vermeye çalıştım, sağlıklı yağsız hafif beslendim. Ne mi oldu? Kilo aynı kilo !?!





Gitmeden dalından kiraz yedim. O ara bacaklarıma yanaşan arıyı havada uçarken fotoğrafladım. Senmisin bana yanaşannnnn :))




Şarköyden Çanakkale'ye üniversite memleketime geçtim. Bir şehre girdim artık deyince ufak tefek makyajda yapmaya başladım :)




Evimin az ötesindeki yeni kordonu gezdim. Yeni cafelerin orjinal hallerini fotoğrafladım.




Yanımda topuklu ayakkabım bile yokken son an süprizi olarak yeni gelecek olan alt komşumun düğününe gittim hemde converse'lerle ! :) Görüntümü unuttum biraz eğlendim sadece.



Çanakkaleyede dayanamadık :) sıcaklarda cafelere tıkılamadık. Sıkılıp kalktık arkadaşlarımızla toplandık, Assos'ta çalışan tatlı turuncu kafa arkadaşımızın yanına gidip ona süpriz yaptık. Biraz ağlattık biraz güldürdük :) Bizi bilmediğimiz ve zar zor geldiğimiz yerlerde çok güzel ağırladı :)




Yattık güneşlendik, çirkin çirkin pozlar verdik. Yatıp fotoğraf çekilirken güneşten gözlerimiz yaşardı :)
Denize girdik. Balıkları takip ettik :) Dibe dalmadan içme suyu berraklığındaki suyun içinde ayaklarımızın ulaşamadığı taşlara baktık, üstündeki renk renk yosunları izledik mutlu olduk :)




Tatilin başında bu Eda Taşpınar bronzlaştırıcı koruyucu yağı kullandım. Son günlere doğruda hiç bir şey kullanmadım. Koruyuculu olanını almakta akıllılık etmişim. Yoğun bronzlaştırıcı olanın zarar verdiğini söyleyenler duydum sonradan. Sonuç olarak hayatım boyunca yaptığım tatillerde en iyi bronzlaştığım yıl oldu..

Ve sonunda İstanbul'u da özledim döndüm :) Burada da havalar güzel şimdi. 
Ama benim için üzüntü yok Allah kısmet ederse hayırlısıyla yakında bu güzergahları tekrar çizicem :)

Dilerim hepiniz en güzel tatillerinizi yaşama fırsatı bulursunuz. Dilerim istediğiniz, hayal ettiğiniz yerlere en kısa zamanda gidersiniz.
Herkese mutlu günler.
Öpücükler.
Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...