16 Temmuz 2013

Cilt bakım rutinim (bol fotoğraflı, ürün bilgileriyle beraber)

Ben uzun zamandır gece, uyku, halsizlik, artık yattım bir daha kalkamam demeden, daima yüzümü temizliyorum. Bunu baştan belirtmeliyim. Bir kullanıp bir bıraktım yapmıyorum. Makyajlı yatmıyorum, yatamıyorum hatta. Peki gece ne yapıyorum nasıl yüzümü koruyorum göstermek istedim :)


İlk olarak: 

 
Bioderma H2O ile gözlerimi ve ardından yüzümü temizliyorum. Gözlerimi bazen normal pamukla bazen kare pamukla temizliyorum. Önemli olan ilk olarak pamuğu gözde biraz bekletmek.
                   

Ardından Loreal Pure Zone ile yüzümü temizliyorum

Bu üründen çok memnunum bunuda söylemeliyim.
  Harika köpürüp geriye tek bir makyaj kalıntısı bırakmıyor.



Silikon temizleyici köpürtücüsü bence bir devrim :) İnsanı neşelendiriyor eğlendiriyor. Temizlik hissini sonuna kadar yaşatıyor. Ve kesinlikle cildinizi çizmeden masaj yapıyor.

  



Sonra yüzümü Loreal 3 etkili cilt düzgünleştirici toniği ile tonikliyorum böylece yüzüm hiç kurumuyor. Ve aynı zamanda parlamıyor. Bu arada bu işi kare pamuk harika yapıyor :)







Sonuç olarak makyajlı ve tonikli pamuk arasındaki fark budur.

Güne temiz bir yüzle elveda diyorum :)


Ürünlerimi baktıkça mutlu olacağım dolabıma kaldırıyorum :)


Temizleyicinin silikonunuda aynaya böyle pıt diye vakumluyorum her gün tak çıkar yapmıyorum :)


Sizede bol makyajsız uykular :)
Öpücükler.
Sorunlarınızı lütfen yorumlara bırakın








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...