2 Temmuz 2013

Maybelline color sensational ruj - 162


Veee karşınızda favorim. Maybelline color sensationa ruj yıllardır bu markada kült olmuş durumda. 
Yapısını gerçekten çok seviyorum. Bir sürü ruj markası denedim kimisi yapış yapış yaptı kimisi konuşurken dudağımda sürekli bir ağırlık hissettirdi. Çünkü ben dudağımda bir ruj olması konusunda takıntılıyım :)


Bundaysa kendimi buldum :) Yok gibi ve en sevdiğim renk koleksiyonda var. 
Yumuşacık, dudağı kurutmuyor hatta yumuşatıyor ve mat bitişli.


Fiyatı: Yaklaşık 24-28 arası sanırım (ben büyük bir indirimden almıştım)

Diğer renkleri tahminen buradan inceleyebilirsiniz, belli ki birebir tutmuyor gördüğünüz gibi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...