21 Temmuz 2013

Makinür seti - Işıklı cımbız (Gratis alışverişi 2)

Bugün yine gratis civarlarına gelince ben bakıcam buraya olmaz geçemem öyle önünden dedim :)
Gratise özel yazan mor etiketlerde %40 indirim vardı. Bu sefer onlara odaklandım. Ve şok indirim oldu :)))) 
Hiyoooo :))
Önce alışverişe giden enteresan fotoğraflı aylin karşınızdaaa :)


 Tshirt nasıl amaa ;)
Haydi bakalım hazırsak kemerleri bağlıyoruz ve başlıyoruz.


Önce pembesine vuruldum. Sonra kalitesine. Gratise özeldi. 7 tlden 4.2 tlye geldi. Oooley :) Yalnız denedim ve gerçekten çok sevdim. Bir çeşidi daha vardı onda da pedikür malzemeleri dahildi. Ama o bunun kadar ilgimi çekemedi. Keskin olması gerekenler yeterince keskin malzemeler öyle plastik kokulu falan değil mis mis :)



Bu sticker 2.5 tl idi. 1.5 tlye falan geldi yani baya uygun :) Siyah ve değişik model olanı mevcudiyetimdeydi :) Koyu ojelerin üzerine böyle bir şey istiyodum. Artık mutluyum :)




Işıklı bir cımbızı sormadığım marka kalmadı. En pahalı markalardan pazar tezgahlarına kadar. Duyunca şaşıranlar bile oldu. Bugün şans eseri gratise özel etiketinde gördüm. 12.5 liraydı sanırım asıl fiyatı. Ve 5 lira düştü. Yani sonunda istediğim şey gerçekleşti nasıl mutluyum amaa :)) Kendisini denedim ve onaylıyorum. Hiç bir tüy kıl affetmiyor :) Üstelik bu özel işinizi yaparken etraftakilerin gözünü alıyor ve onları kaçırıyor :D 
Şaka maka eve güzel bi güneş vursada şu işlerimi halletsem diyen ben artık rahatım :)

Son olarak selin marka ıslak mendil aldım. İddiasına göre eldeki kokuları alıp hoş bir koku bırakıyormuş. O da 3lü paket 2 tl idi.

Yazıdan fırsatla sevgili Gratis'e teşekkürlerimi sunarım. İlgi alakaları çok güzel. Ve bu indirimi tebrik ederim. Tek başına 12.5 liraya alacağım cımbızı yanında bir sürü alışveriş yaparak toplamda 15 tlye getirdim. İhtiyaçlarımı aldım. Birazda kafa dağıttım işte. 
Sizde bütçeniz müsait oldukça bu indirimlerde çıkın ve kendinizi mutlu edin :)

Şimdilik öpücükler. Güzel günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...