7 Temmuz 2013

Temmuz ayının en iyi kampanyasını seçiyorum :)

Bir blogger varmıııışş, tamam artık yeter para harcamayacağım dediğinde sana bombayı patlataaan :) 
Sevgili Nazlıcan Çerkez. Namı değer http://www.naslii.com/ sitesinin sahibesi. Her gün girip okuduğum, instagramdan fikirlerini aldığım, pek cici bir kız.
Yine haberlerini alıp çekilişlerine katılırken bugün bir baktım harika bir başlık atmış. Ayrıntıları şöyle diyor; 
turuncukasa.com sayesinde Bioderma markasının ürünlerine verdiğim kod ile %50 indirimin sahibi olun.
Yani nazlı sayesinde o çok istediğim makyaj temizleyicisi, Sensibio H2O ya kavuştum.

 Hem de önceden bakıp, uu pahalıymışta dediğim şey Allahım şimdi ne kadar ucuz diyerek 1-2 gün içinde avuçlarımda olacak :)
O güzel kodu buraya kopyalamıyorum çünkü sitesine girip sizin almanızı istedim hemde diğer yazılarını karıştırmanızı isterim :) Uğraştırma beni kodun olduğu yazıyı gönder derseniz buraya bir tık :)
Unutmadan kampanya taa 25 ağustosa kadar geçerli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...