4 Temmuz 2013

Bir The Body Shop alışverişi

      
Dün şişliye gittim. Ufak bir resmi görüşme yaptım ve hazır ben bu kadar süslenmişim püslenmişim şurdan profilo avm'ye de gideyim dedim. Daha girişten body shop'ın kapısı pırıl pırıl pırıldadı gözüme :) 


      Son zamanlarda yıllardır olan vücut kuruluğuma kafayı takmıştım. Satış danışmanına söyledim aşırı kuru bir cildim var ve öyle bir şey verin ki cildim yeterince emsin ve yine nemli kalsın dedim. Kız hemen beni body butterlara götürdü. Denettirdi ve 3 tane ürün önerdi. Hatta kokularını beğendiğim başka ürünleri bile önermedi, 24 saat full nemlendirme sağlayan ürünleri almalısınız dedi. Yani kokusunu beğendim diye siz bilirsiniz falan yapmadı beğendiğim halde memnun kalmayacağım için onlardan aldırmadı. Beğendiklerimden birinde %30 indirim vardı ve yaklaşık 40 liraydı. Sonra bana bu seti gösterdi kız.


Altta gördüğünüz büyük yuvarlak benim beğendiğim body butterın biraz daha küçük boyu. Üstteki küçük yuvarlak ise aynı yağın scrub hali yani peeling harikası :) Neden küçüğünü aldın derseniz büyük boy alıp belkide vücudumla barışmayan bir kremi uzun süre kullanmak istemedim. Hemde diğer ürünlerini deneme fırsatı kafama daha çok yattı.

The Body Shop'ın sitesinde body butter için bilgilendirme şu şekilde;

Shea yağı kadınlar için altın değerindedir. Bunun iki nedeni var: Shea ağacının fıstıkları binlerce kadın için geçim kaynağı oluşturmaktadır. Ayrıca bu fıstıktan elde edilen yağ da cildimiz için olağanüstü bir nemlendiricidir.

Scrub için bilgilendime ise şu;

GİZLİ HAZİNE GÜN IŞIĞINA ÇIKIYOR
Cildinizi üç dakika boyunca dairesel hareketlerle ovun, durulayın ve ışıldamaya bırakın. Yerel Ticaret ürünü shea yağı, organik soya yağı ve şeker içerir.
Sağ yandaki shower cream açıklaması da bu;

YUMUŞAK YÜZÜNÜZÜ ORTAYA ÇIKARIN
      Yeni, yoğun, kremsi, nemlendirici vücut köpüğümüz Nikaragua'dan elde edilen Yerel Ticaret ürünü susamyağı içerir. Güne başlamak veya günü bitirmek için harika bir yol.
Sabun için yazılanlar;

SABAH AKŞAM
Yerel Ticaret ürünü shea yağını hurma yağı ve gliserinle birleştirerek, hem temizleyen hem de pürüzsüzleştiren harika bir sabun yarattık.
İşte böyle :) Sıra deneyimlemeye geldi. Bakalım gidişat ve sonuçlar nasıl olacak. Sizinde söylemek istediğiniz fikirleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum. Tekrar değerlendirme konusunda bir yazı hazırlayacağım. 

Son olarak alışveriş pozumuda kabinden gizlice verdim elbette :)

Unutmadannn Fiyatı: 45 tl idi
Şimdilik öpücükler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...