1 Temmuz 2013

Yaz ayları için fondöten favorim


      Yaz ayları geldiğinde kimileri bb kreme geçer kimileri fondötene bazı tendeki insanlarsa pudraya geçer. Ya da belki değişiklik yapmayanda vardır değil mi ? :) Ama şunu hepimiz biliyoruzki yazın ve kışın cildimiz aynı kalmaz. 
      Bende haliyle yazın terleyen nemlenen yüzüme pudra kullanamıyorum, çünkü pudra kısa zamanda bozuluyor. Bu zamana kadar kaliteli bir fondöten bulamamıştım. Gerçi çokta araştırmış sayılmam ama bu yaz tak etti bulmalıyım diye. Ta ki Loreal yeni ürünlerini tanıtana kadar.


Lumi Magique. Yeni çıkan bir 3lü seri. Makyaj bazı, highlighter ve fondöten. 
      Bazı bloggerlara hediye gitti. Ama tabiki ben onlardan değilim :) Yorumları inceledim. Ve alma sonucuna vardım. Benim T bölgem yağlı ve diğer bölgelerim ise normaldir. Buna rağmen fondöten yüzümün her yerine çok uyum sağladı.
      Sizde almak isterseniz, cilt alt tonunuza uygun bir renk bakmanız gerektiğini unutmayın.



      Kalıcılığı orta, kapatıcılığı ise benim yüzümde çok leke bulunmadığından ortadan biraz yüksek memnun edici. 



Benim kullandığın renk budur. Dediği kadarda porselen gösteriyor :)


Çok yoğun bir kıvamlı değil ama durduğu yerdede akmıyor. Ben biraz başarısız sürdüm elime. Tatilde olup çok bronzlaştığım içinde elime dağıtınca doğru bir tanıtım olmaz diye düşündüm çünkü yüzümdekinden farklı durdu.


Yüzümde görüntüsü bu şekilde. Tamamen pürüzsüz. Ama kalıcılığını artırmak için transparan pudrayla sabitlediğim doğrudur :)

Fiyatı: 35-40 tl arası

4 yorum:

  1. Merhabalar ! Benim t bölgem özellikle burnum cok yağlı. Sanırım tüm fondöten önerilerinizi okudum. Su an maybelline affinimatı kullanıyorum. Ancak haftaya mezuniyetim var ve gece flaşlı fotoğraflarda spf yüzünden bembeyaz çıkmak istemiyorum. Bu föndotenin içinde spf yok sanırım ve siz önerir misiniz? Yada şöyle sorayım, orta derece kapatıcılık, burun bölgesi yağlanmasını uzun süre idare edecek mat ve spf icermeyen (çok şey mi istedim :D) bir fondöten öneriniz varsa alabilir miyim high end bir ürün de olabilir. Cok uzattım simdiden cok tesekkurler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi süpersin bloggerlık hayatımın ilk yazısına gelmişsin :) Bu fondöteni yağlı ciltlere fazla öneremeyeceğim. İçinde spf 18 var. Eğer Rimmel London Match Perfection yazımı okuduysan içinde spf'i düşük fondötenlerin flaşı çok yansıtmayacağını da görmüşsündür :) High end spf içermeyen şuan Türkiyede bulabildiğim tek fondöten Make up forever hd foundation. Fiyatı bi ysl fondötenler kadarda değil 100 tl idi en son sephoralarda. İçinde sıfır spf ve kusursuz kapatıcı, özellikle fotoğraflarda hd görüntü de çıkmanı sağlıyor. Sephoraya gidip sana uygun rengi yüzüne uygulatıp mağazanın ışıklarının az vurduğu bir alanda flaşla fotoğraf çekmeni ve boynunla yüzüne bakmanı öneririm çünkü oradaki çalışanlar bile ışıklara aldanıp sana yanlış rengi verebilirler ve mezuniyet günün boynuna kadar fondötenlenirsin Allah korusun :) Tek sorun bu fondötende pudra tazelemesi yapman gerekebilir.

      Benimde yakında ablamın düğünü var, ben de özellikle bu sıcaklarda çok yağlı bir cilde sahip oluyorum. Ben şunu yapacağım Maybelline affinimat ile rimmel london match perfection fondöteni karıştıracağım, hem match perfection'ın yağlandıran formülünü maybelline ile kıracağım hem de maybelline'in az kapatıcılığını kıracağım :) Sana bunu önerebilirim.
      Elindeki affinimattan memnunsan evde denemeler yap ya affinimatı tek başına kullan ya da fondötenlerin ile karıştır, fondöteni yüzüne uyguladıktan sonra yakından ve biraz uzaktan flaşlı fotoğrafını çek, tüm gün o fondöteni kullan, mezuniyet gününe kadar not al, ''şu ikisini karıştırdım şu kadar saat sonra parlama yaptı'' ''flaşlı fotoğrafta diğerine göre daha güzel çıktı'' vs. diye ve mezuniyet gecenden önceki gece yaptığın testleri gözden geçir bir karar ver :) Böylece paran cebinde de kalır :)
      Umarım senin için makyajda dahil kusursuzzz bir gece olur :)

      Sil
  2. Az önce uzunca yazmıstım fakat sanırım gitmedi :(
    Aa ilk yazınız mıı güzel denk gelmis öyleyse nostalji olmustur :) öncelikle güzel acıklamalarınız ve ilginiz icin cook tesekkur ederim. Affinimattan memnunum evet anlattıgınız gibi fondötenleri karıstırma olayı aklıma hic gelmemisti. Mutlaka deneyeceğim hatta Essence Clear & Matt Make Up fondöteni gözüme kestirdim su bazlı ve üstelik fiyatı da oldukça uygun. Bu ikisini karıstırıp denemeler yapabilecegimi dusunuyorum :) match perfectionı da listeme ekledim. Devamında concealer olarak benefit boi ing, pudra rimmel london düsünüyorum boi ing'i asırı derecede tavsiye ederim bu arada :).Yakında bütün matlastıran ürünleri kullanacagım diye korkuyorum keske cildim kuru olsa ben sürekli nemlendirmeye razıyım :) son olarak bu hafta sonuna özel gratislerde renkli kozmetikte %40 indirim varmıs diyerek bilgilendirmemi yapayım :) tekrardan öneri tavsiyeleriniz icin cok cok tesekkur ederiim insallah her sey dediginiz gibi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki yorumunda geldi :) Bir ara bende çok mat ürünlere sarmıştım düzenli peeling yapmama rağmen ve nemlendirmeme rağmen mat yüz ürünleri burnumda dudak kenarlarımda kabukluk yapmaya başladı, sonra azalttım kullanmayı nemli ürünlerle karıştırdım ve pudraya ağırlık verdim. Yüzün çok yağlıysa ve devamlı mat-pudra bitişli ürünler kullanacaksan çok iyi peeling ve nemlendirmeyi unutma sende :) birde ben bu tarz ürünlerde fırça kullanmayı sevmiyorum hemen sabitlenip pudralaşan şeyler olduğu için sana da gratiste satılan makyaj süngerini öneririm. Belki sende vardır yoksa da indirimde tükenmeden al :) Kesinlikle anladım ki mat olanları onunla uygulayınca bebek cildi gibi sonuç veriyor. Sadece önce fondöteni parça parça yüzüne bula sonra ıslak süngerle tampon tampon yay tek ayrıntı bu :)
      İndirimleri karçırırmıyım hiç, kaçırsamda hepsi tek tek mesaj atıyo sağolsunlar sabahtan beri yine de teşekkürler hatırlatma için :) Ben okul için çanakkalede yaşıyorum ve burda gratis watson migros bile yok :) son 2 final sınavımda bitince istanbuldayım ama indirime yetişemicem başka zamana artık :))

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...