26 Temmuz 2013

Saçlara bakım zamanı

Selamlarrrr..
Ve zamanı geldi. Bu kısacık saçlar neyle besleniyo. Bu kadar maşa yapmaya nasıl direniyo... :) 
Aslında şimdiye dek bir çok ürün kullandım, çok şampuan değiştirdim. Biri kepek yaptı, biri yağlandırdı, biri söndürüp hacimsiz bıraktı. Eskiden hep uzundu sırtımın ortasındaydı ama aniden gittim kestirdim. Hiç üzülmedim kestirdiğime de. Sonra zamanla çok sönük gelmeye başladı, bende son gördüğünüz katlı haline kestirdim. Uzadıkça içime siniyor saç :)
Siniyor çünkü artık taze sağlıklı saça bakıma başlamış oldum. Önceden kırılmış kurumuş saçlarımla uğraşırdım, şimdiyse kırılmasın kurumasın diye uğraşıyorum.
Bu fotoğrafta da saçlarım banyodan çıkmış ve sadece kurumuş hali.

Bakıma ilk başladığım ürün;


Adından da anlaşıldığı gibi 'Down Under Natural's onarıcı sıvı saç kremi'
İşlevi, zor taranan saçları açıyor, yumuşatıyor ve biraz parlaklıkta veriyor. Onarma konusunda iyi bir performans gördüğümü söyleyemem. Hiç aksatmadan kullandım gerçekten. Ama bir iyileşme olmadı saçlarımda. Sonuçta beklenildiği gibi kırılmaları yavaşlattı.
Hafif yapılı ama biraz keskin kokulu bir saç kremi. Durulama yapmaya gerek kalmıyor. Gayet kullanışlı. Bitti ama yenisini almayı düşünmüyorum.



Pantene Onarıcı Bakım ve Nem Terapisi Sprey; öncelikle bu şişeye bakınca aklıma ilk gelen kokusu. O kadar güzel ki, aynı duştan çıkıp kendi kendine kuruyup mis gibi şampuan kokan saç kokusu :)
Bahsettiğim gibi saçlarım kuruydu ama işte hiç etki etmedi. Yine yumuşacık yaptı yine kırılmaları azalttı ama nemlendirmedi ve iyileştirmedi. Bu yüzden buda bitti gibi zaten ama bir daha almayacağım.




Yine sıvı saç kremlerinden devam. Biliyoruz ki bu argan yağlarının iyisi pek pahalı. 2-3 ayda bitirdiğim küçücük spreye 20 lira veremem bende. Sonra aranızda (İstanbuldakiler en çok) bilenleriniz vardır. Rossmann diye market-drugstore tarzı bir yer var. Oraya gittim. Çokta yorgundum, gözüm buna takıldı. Isana çokta sevdiğim bir markadır. Şansıma içinde o vücuduma sürdüğüm body butterdaki shea var ve argan yağıda var. Yani bol nemlendirici şeyler. Bende hemen bir tane kaptım.
Gidişat, çok iyi. Saçlarım hem nemli, kurumuyor ve bu da kırılmaları engelliyor.
Fiyatı ise sadece 4 lira. Gerçi bunu önceki alışveriş yazımda yazmıştım ama neyse ;) Buda yorum yazım olmuş oldu.




Zamanla sönük saçlar sorun oldu elbette :) Bende bakım sürecini başa çektim yıkamadan başlamalıyım dedim. Ykm'den bu şampuanı aldım. Oyalamadan içerisinden bahsedelim.


Görüldüğü gibi hacim verme amacı güden bir şampuan. Şişe küçük ama konsantre bir şampuan olduğu için fındık kadarı köpürtüyor bolca. Yorumlarım neler dersek tek başına kimseyi doyurmaz diyelim köpüğüne geçelim :)


Bu da aynı serinin saç köpüğü. Kesinlikle bununla kullanınca etkisi çok. 


Kokuları harika. Uzun süre hacimli kalması da çok iyi. Zaten markanın kalitesi, nam-ı ortada üzerine fazla şey söylenemez. Ama bu ilginizi çektiyse bir sonraki ürünü kesinlikle okumanızı öneririm :)



Bir önceki gratis indiriminden almıştım hatırlarsanız. Kullanmaya başladım. Bu kadar kısa sürede yorum yazabiliyorum çünkü ilk yıkamada aldığım sonuç çok iyi :) Hemen köpüğüne geçelim elbetteee ve neler yaşadım onları yazalım.


Buda aynı Toni&Guy gibi aynı serinin köpüğü. İlk gün bu ikisini kullandım. Saçlarımı eğdim ve kuruttum. Sonuç mükemmel oldu. Çok çok havalı kaldılar ertesi günüde dahil. Kendimce yürüttüğüm tahmin; John Frieda nasıl yaptıysa artık :) bir sonraki yıkamaya kadar saç tellerini kalınlaştırıyor. Sertleştirme değil, katılaştırıp takır takır yapmada söz konusu değil, zaten bence o şekilde saç daha çok kırılır. Telleri kalınlaştırıyor ve haliyle saçlar çok hacimli havalı kalıyor :) Denedim, saçlarımın altına sürmedim üstlerine sürdüm. Ve bu yorumumu onaylıyorum :) Fiyatları Toni&Guy la karşılaştırırsam elbette uygun :)
Aklı kalan bayanlar kesinlikle alın derim, peki biterse ben tekrar alırmıyım ? Evetttt :)

İşte yorucu ama zevkli süreç bu şekilde sonlanıyor, bir sonraki yazılarda görüşmek üzere :)
Yorumlarınızı esirgemeyinnnn

4 yorum:

  1. çok güzel bir post hazırlamışsın. toni&guyin maskesini kullanıyorum.ben de çok memnunum.en kısa zamanda önerdiğin toni&guy şampuan ve köpüğünü kullanıcağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumun için, bir çok kişiye aldırttım ve hepsinde sonuçlar iyi inşallah seninde öyle olur :)

      Sil
  2. Toni&guy denemeyi düşünüyorum bende bugün elim gitti vazgeçtim bi saçları kırıklarından kurtarayımda dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın hem havalı hem de kırıksız ve parlak olsunlar içine tam sinsin değilmi :)

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...