10 Temmuz 2013

Bioderma sensibio H2O makyaj temizleme suyu yorumlarım

Ne zamandır yazmayı ozledim. Bilgisayardan bir sorun yaşıyorum.  Bende telefondan post yazmayı denemek istedim. Hemde iyi bir blogger işlerini aksatmaz değil mi :) Gelelim bir önceki postumdan bugün gelen kargoma.

Nasılda güzel bir ramazan günü diyordum. Kendimi iyi hissediyordum birde üstüne kargom gelince ooohh dedim. Yüzümde de makyaj vardı ve akşam olmuştu. Hemen hemen deneyelim okuyucularıma yorumlayalım aylin dedim :)
Geçtim benri kare pamuğun başına. Biraz döktüm ve silmeye başladım. Performans çok iyi fakat bütün yüzümü silmeye çalışınca pamuğa bol bol dökmek zorunda kaldım. Sonrada acaba hep bu kadar çok kullanmak zorundamı kalıcam diye düşündüm. Sonra bildiğimiz oje silme pamuğuna geçtim anladımki onda durum daha iyi. Göz makyajımı da sildim. Ama dikkatttt gözünüzü silerken pamuğa her zaman çok az dökün çünkü göz bu hassastır her şekilde. Ben birazcık olsun bol keseden dökünce gözüm yandı. Akıllandım ve sol gözüme cimri davranınca süper oldu :)
Yani ürün çok başarılı. Makyajı çıkardıktan sonra yapış yapış bir ağırlık bırakmıyor. Yüzümdeki yeni oluşan kızarıklıklarda yanma yapmadı. Sildim ve ardına yüzümü bile yıkamadım. Biodermaya tebrikler.

Bu postuda buradan becerebilmişsem arka arkaya yazmaya başlayacağım. Benden ayrılmayın :)
Kiss kiss.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...