21 Temmuz 2013

Gratis'ten büyük indirim alışverişi (19-21 Temmuz) ve ufak bir Watsons indirimi :)

Selamlar !
Koşunnnn indirim varrr :))
Bugün forum istanbula gittik :) Gratise girmeliyim dedim, içimdeki bir ses beni oraya sürüklemişti zaten.
Ne biçim iç ses ama hep para harcatıyo. Ahh ah :)
Neyse kapıdan girerken dondum afişi görünce. The balm'da 1 alana 1 bedava vardı mesela :) Ama istediğim ruj bile kalmamıştı.
Önce kataloğa bakmanızı isterim. Buyrun efendim. Tıklayın yakından görün




Aslında internetten indirdim kataloğu ama bütün halde ekleyemedim net görünmüyordu. Bende kendi çabalarımla göstermek istedim. 
Açıkçası ben bu indirime bayıldım. Her ne kadar bazı indirimler sizi 2şer tane aldırmaya itsede. Uzun süredir kullandığınız ya da beklediklerinizi rahatça alabilirsiniz.

Peki soralım ben neler aldım :)

İlk olarak, biraz saçma fotoğraflar ekleyebilirim belki ama sadece fiyatlarını göstermek amaçlı :)


İkisi birlikte 7 tl. Tanesinin 3.5 lira olduğunu düşünüp üstüne birde koklayınca suratımdaki sırıtışı siz görün :)


Bu da gratisin meşhur çok sevilen ağız çalkalama suyu. Bol ferahlatıp temizliyor. Baya büyük bir şişe. İndirimle 2 liraya almış oldum.


Bunlar babama gidecek. İkisi bir arada 6 tl. 



Bu annemin beğenisi. Bende beğendim doğrusu :) Fiyatıda sadece 3 tl.



Makyaj sırasında bu kulak çubukları can can. Bu 200 tane koca kutu ise indirimle 1 tl :)))))))



Saçlarım hacimsiz. Toni & Guy hacim veren şampuan ve köpüğünü kullanıyodum. Bitmek üzere olduğu için bu John Frieda hacim veren seriyi denemek istedim. İleride saçlarıma nasıl bakıyorum konusunda bir şeyler yazıcam. O gün geldiğinde bu ikisini yorumlarım sizlere. Fiyatları şöyle, 
Köpük 24 tl
Şampuan 22 tl - şampuan 2. ürün sayıldığı için %50 indirim oldu ve 11 tlye geldi.



Ayıp olmasın watsons'a da bakalım dedik :) Ojelere gittim hemen. Bunlar yenimi çıkmış nedir emin değilim. Benim bugün ilgimi çekti. Daha güzel bir top coat arıyordum. Ve buna bayıldım. Gerçekten harika diyebilirim. 3 al 2 öde kampanyası vardı. Bende o zaman hemen stok durumuna geçiyim dedim. 2 tane aldım 1 tanede renkli aldım. Tanesi 4.45 tl idi. 3 al 2 öde yaptık sonuçta tanesi 3 liraya gelmiş oldu. 

Veee bir alışverişin daha sonuna geldik. Yorumlarınızı esirgemeyin :)
Öpücükler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...