19 Temmuz 2013

Tırnak bakımım


Son zamanlarda tırnaklarıma değer vermeye başladım. Anladımki oje sürmek sadece tırnağı boyamak değil aynı zamanda beslemekmişte.
Anlayacağınız ben biraz geç anladım. Sebebide sevgili ablamın bir gün ojesiz tırnaklarıma 'aa turuncu ojemi sürdün' demesi. Sonra anlamadım kız açık turuncu bir renk sandım demesiyle kıvırsada her şey ortadaydı. Masumca sürdüğüm ojeler tırnaklarımı öldürüyordu. Bende yeni sağlıklı ürünler aramaya başladım. Denediklerim hem sağlıklı olmalı hemde verdiğim 3-5 lirada olsa buna değmeliydi. Sarf ettiğim emeği ve zamanı tırnaklarımdan haince geri istiyordum yani.


İlk olarak şu fotoğrafı paylaşıp sol baştan anlatıma başlıyorum.

Tırnaklarıma törpü ve tırnak makasıyla şekil vermeden önce golden rose tırnak yağını kullanıyorum. İçinde badem yağı gibi çeşitli yağlar var. Bu sırada parmaklarımla tırnak etlerimi geri itiyorum. Yağın inanılmaz bir faydasını görmedim. Daha sonra kurumaları önlemek için illa bir krem kullanıyorum o daha iyi oluyor.
Ardından tırnaklarıma istediğim uzunluğu verip şekillendiriyorum.
Ve oje aşamalarını başlatıyorum.
İlk olarak Bioderma kampanyasında tanıttığım nazlının, instagram hesabında bir oje bazı gördüm. O da bunu tırnak bakımında kullanıyormuş. İlk gratis ziyaretimde gözlerimi kapadım aldım. Ve ojenin bağımlısı oldum :)
Aslında oje değil tamamen iyileştirici bir ürün denebilir. Essence marka. Daha ilk kullanımdan bir kaç gün sonra ojelerimi sildiğimde sevincim anlatılamazdı :)
İki önceki alışveriş yazımda tekrar aldığımı belirttiğim oje.

Soldaki bahsettiğim şirinlik. Yani studio nails 24/7 nail base. Fotoğrafta tırnağımda. Sürdüğünüzde kurudukça matlaşıp kadife bir doku halini alıyor. Tırnaklarımda da o görüntü burada belli zaten :)
Sonra bu ürünlere güvenip sağdakini aldım. Pro white hardener olanı. 
Onu da açık ve net şekilde yorumlamam gerekirse. 
1_ Hızlı kuruması harika.
2_ Günlerce takma tırnak görüntüsünün sağlığında (yani hiç işlem görmemiş doğal tırnak gibi) aydınlık ve beyazlık sağlıyor.
3_ Tırnak, ürün her kullanıldığında sertleşip güçleniyor.
                                                                                                                                                                                                   

Bazın ardından ojemi sürüyorum. Fotoğraftaki flormar 410 oje.
Üstüne de essence XXXL shine top coat ojesini sürüyorum. Ojem daha kalıcı ve parlak kalıyor haliyle.
Yalnız top coat olanı son kullanmamda ojeyi sallamadığım halde baloncuk baloncuk oldu. Üzüldüm gerçekten mutsuz oldum ve bütün tırnaklarımı silip top coatsız yaptım.
Sağlıklı bir yorum için daha fazla özenerek kullanacağım :) Ve size yorumlayacağım. 
  
Baloncuklanmadan sonra silip tekrar aceleyle sürmem verimli olmamış gibi ama olsun artık :) Bu rengin aşığıyım :)

Yorumlarınızı, önerilerinizi bekliyorum :) Öpücükler

2 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun tatlım :) bende beklerim sevgiler :)
    http://sekerengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bende takipteyim artık :)

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...