2 Aralık 2013

NYC Kaş / Göz Kalemi - NYC Eyeliner Duet İkili Göz Kalemi (İndirim)

Merhaba 2 Aralık günü haftanın ilk yazısını İstanbul'dan giriyorum :)
Bu hafta sonu okula biraz ara verdim ve evime geldim haliyle Gratis Watsons gezdim. Doğrusu bayram indirimlerinden sonra hiç bir fiyat beni sarmadı. Ya neyde indirim var baktım ya da ihtiyaçlarımı aradım.

Bugünde Watsons'ta bir kampaya vardı. NYC marka göz kalemlerinde 1 alana 1 bedava. Bakalım ben neler almışım.


Önce ortada bulunan standlardan bunun tester'ını çok beğenmiştim. Bir tarafı siyah bir tarafı altın rengi. Sonraaaaa...


Sonrada bu kampanyayı duyunca hemen almak istedim. 
Söylemeden geçemeyeceğim NYC gibi uygun fiyatlı bir markadan böyle kaliteli kalemler ve kaliteli paketleme beklemezdim. Göz ne kadar önemli bir organ değil mi ? Sizde istemez misiniz ele bir kere bile denenmemiş olan kalemi almak. Bu kalemlerin hepsi jelatinli ve ayak üzeri o jelatini sökmek imkansız. Onun yerine NYC hepsinin tester'ını göndermiş oraya zaten.


Altın renkli olanın ucu böyle siyahı fotoğraflamadım zaten siyah yani hepimiz biliyoruz.




Renklerine hayran oldum altın rengi çok güzel tam istediğim gibi belki kalemi dağıtıp far olarakta kullanabilirim ve o kadar yumuşakki hiç bastırmadan çizdim fotoğraftakini.
Siyahı da kömür siyahı yani onda da silik bir siyah görüp hayal kırıklığı yaşamadım.


Gelelim 2. aldığım kaleme,


2.si çoook istediğim kaş kalemi. Bu kaş kalemi değilde herhangi bir kaş kalemini denemeyi çok istiyordum. Bu tam istediğim renkte ve yapıda çıktı eve gelir gelmez denedim, saçıma daha çok gitti. 4 saattir kaşımda hiç dökülme yapmadı aslında yumuşak yapısından dolayı birazda kaşlarımı sabitledi. 




Rengide bu şekilde sıcak bir kahve ve içinde kızıllık barındırmıyor :)




Ucu böyle hiç sert değil anında boyuyor.




Ayrıcaaaa boyutları da kocamannn :) Sık rastladığımız göz kalemlerinin 2 katı diyebilirim.


En pahalısı zaten hatırladığım gördüğüm kadarıyla 8 TL. Yani bu kalemler hem dev boy hemde tanesi 4 lira.
Göz kalemi için kullanılan siyah ve altın renginin kalıcığını test edip yarın bu yazının altına yazıp yazıyı güncelleyeceğim :) Neden kullanmadan yazı hazırladın derseniz, çünkü sizde bu indirimi kaçırmayın hemen ilk fırsatta isterseniz alın dedim.

Umarım beğenmişsinizdir :)
Eğer yazının sonuna kadar okuduysanız haberi duymaya hak kazandınız demektir :)) Aramızda kalsın yarın yılbaşı çekilişi yapıyorummm :) Şimdiden blogumu takip ederseniz ayrıntıları öğrenirken çekilişe katılmanız daha hızlı olur ;) 

03.11.13 tarihinde bu kalemlerin hepsini denedim kaş kalemi ve altın renkli kalemin kalıcılıkları mükemmel sürümleri de çok kolay. Ama aynı şeyi siyah kalem için söyleyemeyeceğim biraz sert yapılı rengini gözde hemen vermiyor sanırım bu yazıda kendisinden çok bahsetmediğim için bozulmuş bana :p Zor sürülmesine rağmen hiç akma yapmadı yine de bütün nazlarına rağmen bence harika kalemlermiş iyi ki almışım :)

1 yorum:

  1. güle güle kullan. ben de şu sıralar kaş farı/kalemi almak istiyorum neden bilmiyorum da sanırım bloggerlardan gaza geliyorum :) bu çok uygunmuş :)

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...