26 Aralık 2013

Benefit Yüz Bazı - Stay Flawless 15 Hour Primer

Merhabalar. Bugün sizlere başlıkta gördüğünüz gibi bir ürün tanıtımı yapacağım.
'' Makyaj yüzümde kalmıyor, gün içinde sanki bir rüzgarla uçup gidiyor, ben o kadar makyajla uğraşıyorum ama ne fayda! '' diyorsanız bu ürünü size tavsiye ediyor muyum? Bir inceleyelim hadi :)
Bu yazıda bu ürünün maharetlerini, vaatlerini ve yapabildiklerini okuyacaksanız.
Hazırsak başlayalım !


Ben bunu Chunli Beauty hanımefendinin sitesindeki çekilişinden kazandım.

Evet çekilişten kazandım !!

Tek kazandığım çekiliştir kendisi ve benim en değerlimdir :)

Buradan tekrar Chunli Beauty hanımefendiye, samimiyetine ve bol yürekli oluşuna teşekkür ederim.

Çok çeneden sonra ürünün miktarından söz etmek istiyorum.



Kendisi sonuna kadar açtığınızda bu kadar. Yani ben uzun parmaklıyımdır, siz düşünün ki anca serçe parmağım kadar.



Gramaj olarak genişliğinden kazanıyor ve 15.5 gr olduğu gözüküyor.



Aynı zamanda kendisinin böyle de bir kapağı var ve bu bana primerın hep taze kaldığı hissini veriyor :) Hava almayan şey geç bozulur değil mi? 

Gelelim vaatlerine. 15 saat kalıcılık sağlayan bir primer olduğunu iddia ediyor. Kimileri bunun bir fondöten mıknatısı olduğunu söylüyor :) Ama çoğu kimse 15 saat denemediğini, bir makyajın yüzde o kadar durmasının zaten fazla olduğunu söylüyor.
Ben şöyle düşünüyorum, örneğin çok yoğun bir gününüzdesiniz sabah 9 akşam 7 arası iş ve çıkışta bir yemeğe katılacaksınız. Zaten 10 saat çalışmışsınız, bir de yemeğe yetişmelisiniz, makyaj silip yeniden taze bir kapatacılık elde etmek için zamanınız yok. O zaman 3-4 saatte yemek faslının sürdüğünü düşünürseniz, elbette makyaj bu kadar saatler yüzde kalmak zorunda olur.
Bunun gibi de bir çok sebep vardır.



Sıra maharetlerinde. Bu ürünü bir çok kez denedim ve her seferinde hep olumlu sonuç aldım diyebilirim. Kimileri yağlı cildinde parlama yaptığını söylüyor. Benim cildim karma ama garip şekilde benim özellikle burun bölgemde parlamayı azalttı. Her zamanki fondötenimi kullandım elbette ama kesinlikle daha geç parlama oluşturdu yüzümde.

Bir de en sevdiğim yanı, yüzünüze bir baz oluşturduğu sebeple üstüne makyajınızı yaptığınızda çok pürüzsüz bir görünüm oluyor. Gözeneklere bir etkisi yok ama mat saten bir görünüm için harika diyebilirim.

Yalnız dikkat edilecek bir nokta var. Eğer makyaj daha da sağlam kalsın diye biraz kalın uygularsanız çok çirkin bir görünüm elde edersiniz. İlk kullandığımda tabi ki bu amaçla olmasada sanki bir şey yokmuş gibi uyguladığından elim biraz bol gitmişti :) O zaman fondöten pul pul yapış yapış olmuştu. Bu yüzden buna kesinlikle dikkat edilmeli.

Bu ürün aynı zamanda renksiz.

Stick formunda oluşu bence son derece kullanışlı. Açın, uygulayın ve kapatın. Elinize sıkıp onu dağıtmak gibi bir derdi yok.



Fotoğrafta gördüğünüz başkalarından da duyduğum bir problem. Ben her kullandığımda yarım cm kadar açıyorum, ama fotoğraflamak içinde her açtığımda bazı yerlerinde bu şekilde çatlamalar oldu. Yani bu fotoğraftaki dipten olduğu için çok belirgin. Bunu kesinlikle çok normal buluyorum. Ama kimilerinde bir anda parçalanınca görüntü elbette üzücü oluyor. Bu her açıp kullandığınızda çokta korunaklı olan bir ambalaj değil. Aynı rujun kırılma olasılığı gibi elbette bu sorun görülebilir. Bu yüzden biraz daha özenli bir kullanımı gerektiriyor sadece hepsi o.

Bunun dışında fiyatı Benefit standlarında 100 tl.

Genellikle primer yani makyaj bazı kullansa da makyajı yüzünde durmayan kişilerin günlük hayatlarında ellerini yüzlerine pek getirmemelerini söylüyorum. Devamlı yüzünüzü elinize yaslarsanız ya da çenenizle alnınızla oynarsanız makyaj elbette silinecektir. Bu harika bir göz makyajında gözleri ovuşturmamak gibi bir şey yani, onu yapamıyorsak yüzümüzü de ellemeyelim :)))

Evet fiyatı kimilerimiz için pahalı ama yakında yeni yılda ablamın nedimesi olma durumum var :) Düşünüyorum da o zaman bütün gün onun yanında koşturup kardeşi olarak her şeyine yardım ederken bu yüz bazına kesinlikle ihtiyacım olacaktı zaten :) Örneğin şu aralar flaşlı fotoğraflar için bulabildiğim tek spf yani güneş koruması olmayan fondötene çok para verme fikrim gibi :) Arada özel durumlar için kendimizi şımartmak ve özel hissetmek hepimizin hakkı bence :)

Umarım beğenmişsinizdir ve sizde satın almak isterseniz umarım memnun kalırsınız (:

Kendinize iyi bakın, hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...