11 Aralık 2013

Favori Kapatıcım - Rival De Loop Young

Herkese merhaba.
Son zamanlarda yazdığım, tanıttığım ürünler neredeyse youtube'ta bolca tag'i yapılan ''youtube aldırdı'' cinsinden. Yani aslında bu kapatıcıyı orada görmedim. Ama bir kapatıcı alma fikrini aklıma youtuberlar soktu :)
Bazıları, kapatıcısız yaşamam, benim takıntım kapatıcılar desede bu zamana dek çok eksikliğini hissetmemiştim. Ama böyle uygun fiyatlı bir şey görünce de varlığı ve verdiği sonuçlar beni çok mutlu etti.
Baştan söyleyeyim bittikçe bittikçe almayı düşündüğüm bir şey bu :)



Kendisi bu şekilde kalem formunda. Başındaki şeyi çevirdikçe ucuna ürün geliyor. Ki böyle ürünleri seviyorum. İçinde hiç bir şey bırakmıyor. Dibine kadar kullanmış oluyorsunuz.




Ucu bu şekilde yumuşak bir fırça tabi ki bununla değil başka bir fırça ya da ellerinizle yedirebilirsiniz.


Yapısından bahsedecek olursam, olasılık vermeden kesinlikle kuru derim. Yani yağlı ciltler için birebir. Sürüp yaydığınız anda çok mat ve kuru bir bitişi var, üzerine pudra geçmeye dahi ihtiyaç kalmıyor. Ama benim normal yapılı cildimde de bir kurutma yapmadı. Yani sildiğimde cildim hala nemli ve normal.
Tek kötü yanı en üstteki fotoğrafta da gördüğünüz gibi ürün çok az. Yani ben aldığımda 'concealer' yazısının ilk e harfinin yanındaymış şuan c harfini geçiyorum. Kullanalı 3 hafta olacak gerçi :)
En muhteşem şeyi fiyatı. 4 tl ya da 4 lira bilmem kaç kuruş civarındaydı.



Fotoğrafta hangi gözümde kapatıcı olduğunu söylememe gerek var mı ?
Bence yok. Ama söylemek gerekirse sizin baktığınız yönden sol taraftaki göz altımda ve biraz üstünde kapatıcı bulunuyor. Sağ taraftaki ile arasındaki fark muhteşem bence.
- Gözlerim biraz çukurdu o görünümü engelledi.
- Morlukları kapadı.
- Parlama yapmadı.
- En güzeli de gün içinde yağlanan göz altlarımdan ötürü alt kirpiğimdeki makyaj akardı. Bunda hiç akmadı. Hiç ama :)

Ben bir tane daha örnek net fotoğraf göstermek istiyorum size,


Yine fotoğrafta soldaki gözümde var ve üçgen şeklinde uyguladım bunu da belirteyim. Kapatıcı olan taraf ne kadar uyanık canlı ve hd duruyor değil mi ? 


Bu marka Alman bir marka, eğer siz de satın almak incelemek isterseniz '' Rossmann '' mağazalarında bulabilirsiniz.
Küçük bir hatırlatma daha, serideki 'benim bulabildiğim' bütün renkler çok açık tonlu, beyaz tenlilere göre sanki. Ama belki ben baktığımda kalmamıştı, normalde koyu tenliler içinde olabilir.
Benim rengim 02 Sand. Banada ölü beyazı gibi geldi hüsran yaşadım başta ama sonra tenimin rengini almaya başladı bu yüzden favorim oldu :)

Siz nasıl buldunuz ? Sizce fiyatına göre iyi bir görüntü vermiş mi?
Sizin uygun fiyatlı iyi performanslı bir kapatıcınız var mı ? 

Umarım yazıyı beğenmişsinizdir :)
Sevgiyle hoşçakalın.

6 yorum:

  1. Bende ikinci açtım dün, çook seviyorum :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Harika :) bende istanbula geldiğimde kapıcam 2 paket falan, doğrusu bu derece beklemiyodum çünkü :)

      Sil
  2. süpermiş gerçekten aradaki fark bariz belli, amaaa Bodrum da yok şu lanet Rossman:)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. püff :/ birde böyle kötü yanı var evet, rossmann yavaş yavaş yayılmaya başladı bence böyle bi mail atabilirsiniz onlara en azından değerlendirmeye alırlar sizden başka mail atanlarda vardır onların yanına eklerler talep artar :)

      Sil
  3. renk seçenekleri varsa benim bayağı bi koyu kesin atlarım üstüne ;)
    secgilerimle

    YanıtlayınSil
  4. Bende yağsız ve parlama yapmayan kapatıcı arayışındaydım, İstanbula gidince alınacaklar listeme ekledim.Çok doğal duruyor :')

    YanıtlayınSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...