10 Aralık 2013

Flormar Bronzing Pudra Face & Body / Yüzü kirli gibi göstermeyen allık-kontür pudrası

Selamlar :)
Bu aralar blogumla aşk yaşıyorum. Gerek yorumlar gerek tıklanma sayısı gerekse takip sayısı ile ufak ufakta olsa ilerleyip deli gibi mutlu oluyorum. Hatta şuan bu yazıları yazarken kalbim küt küt çarpıyor yav öyle düşünün :)
Neyse çok çene yapmadan, bir ara kendime saçma sapan bir şekilde dert edindiğim kontür meselesi vardı aklımda. Yanaklarımı, alnımı, çene çizgimi kontürlemek istiyordum çünkü aydınlatıcı kullanıyorum bunun ne kadar iyi sonuçlar verdiğini bildiğimden kontürde lazım demiştim kendi kendime. 
Elimde dandirik bir markanın kontür pudrası vardı ama öyle sadece pudra değil 4lü böyle. Bir yanında allık aydınlatıcı pudra bir arada. Bir yanda da kontür işte. Ama öyle bir renk ki zenci kadın bile onunla kontür yapar kendine :) 
Ben onu hafif hafif uygulasamda sanki yanağıma çamur sıçramış gibi duruyordu haliyle. Böyle yandan yüzüme bakınca sinir oluyordum. Sonra aslında sadece dudak balmı almaya girdiğim dükkanda flormarın indirimde olduğunu görünce ''ooo ben alıyom bunuu'' dedim :)))
Heheheh bak bak çene yapmamış halime bak 100 satır yazı yazdım ya :) 
Neyse fotoğraflara geçelim :)






Öncelikle iç görüntüsünü ben çok beğendim. Hepsi bir kenara öyle orjinal değişik bir kokusu var ki. Satın almasanızda gördüğünüzde koklamanızı tavsiye ediyorum. Bu koku bana annemin eski makyaj malzemelerini hatırlatıyor. Yani ben de küçükken elbette gizliden annemin kırmızı rujunu mavi farını sürmüş bir kızım :) İşte o makyaj malzemeleri de hep aynı bunun gibi kokardı, elime aldıkça şimdi geçmişi hatırlıyorum :)



Yakından böyle çok ama çok hafif içinde ışıklar olduğunu görebilirsiniz. Ama kesinlikle simli değil. 


Ayrıca bu şey bence dev gibi, 3 sülaleyi doyurur derler ya aynen ondan :)



Fotoğrafta ancak bu kadar belli ediyor kendini. Zaten çoğumuz biliyoruz böyle şeyleri fotoğrafta göstermek için sıva yapar gibi sürüp gösteriyoruz. Bende öyle yaptım ama anca bu kadar oldu.

Bence çok fazla doğal, hafif yanık buğdaylaşmış bir ten renginde. Ben beyaz tenli olduğum için bana harika oldu. Bunun başka tonları olarak Flormar'ın Türkiye sitesinden baktım, toplam 4 tane gözüküyor. Belki stoktaki renkleri 4 tanedir gerçekten tam bilgim yok.
Eğer almak isterseniz yüzünüze uygun bir tonu seçtiğinizde gerçekten kontürleme işlemiyle bambaşka olabilirsiniz. Çamur gibi, tozlu gibi, makyajı cildiniz kusmuş gibi durmayan bir pudra için bence benim 1 numaram. Biterse kesin alacağım, tabi biterse :))



Sitede fiyatı 26.5 TL. Ama Flormar'ın her mağazaya göre fiyatları farklılık gösteriyor malesef. Benim aldığım yerde 30 tl imiş ve 15e düşmüş.
Görüldüğü gibi bende ki rengide BR01.

Umarım beğenmişsinizdir güzellikler. Sizin beğendiğiniz doğal duran başka bronz pudralar var mı ?
Bunu kullandınız mı ? Bu yazıdan sonra sizde böyle bir pudra almayı düşünüyor musunuz ? 
Bunları merak ettim :)
Sevgiyle hoşçakalın :)



2 yorum:

  1. Güzelmiş ama biraz daha koyusu bana daha iyi olur gibime geldi..
    Ben kontürleme işlemi için Flormar'ın 07 numaralı paletini kullanıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyusu varmış evet en azından bir dene flormarlarda bence çok memnun kalacaksın :)

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...