14 Aralık 2013

Hafta Sonuna Benimle Hazırlan (Get Ready With Me For The Weekend)

Merhaba canlar, finaller yaklaşmadan sizi bolca yazıya maruz bırakıyorum umarım şikayetçi değilsinizdir :)
Hala devam etmekte olan ve ayın 22sine kadar sürecek olan bir çekilişim var, ki bence pekte duymayan kalmadı :)
Geçen günlerde size bir yılbaşı makyajı hazırladım, ki bunu da okumayana ayıp yani :)

Şimdi ise, youtube'ta ''Get Ready With Me'' adıyla başlayıp, ''Benimle hazırlan'' , ''Benimle okula hazırlan'' , ''Benimle sevgililer gününe hazırlan'' ona hazırlan buna hazırlan halini alan videoların bir de blog versiyonunu hazırladım :) Artık son zamanlarda youtube geleneklerini bloga dökmekten baya hoşlanıyorum, hatta ileride Melis Limes'ın başlattığı ''Kusursuz Kusurlarım'' taginide yapabilirim.
Bu doğrultuda bütün blogger arkadaşlarımı harekete çağırıyorum, hadi lütfen sizde yapın bunu :)

Evet güzellikler Çanakkale'de güneşli bir hafta sonu seyir ederken, kış koşullarında bir hazırlık yazısı yazıyorum sizlere, yine bol fotoğraflı yine açıklamalı, umarım hoşunuza gider :) Youtube versiyonuyla ''I hope you enjoy! '' :)




Öncelikle makyajımı yaptım elbet.
Yalnız rujumu sürmedim çünkü evdeyken değil tam dışarı çıkma üzereyken sürmeyi daha mantıklı buluyorum, o yüzden neredeyse son fotoğraflara kadar rujsuz göreceksiniz beni.


Yüzümde her zaman olduğu gibi, Loreal Lumi Magique fondötenim var.

Kapatıcı olarak, favorim Rival De Loop Young kalem kapatıcı var. Yenisini almak için Rossmann yolları gözlüyorum :(

Pudra olarak Rimmel London Stay Matte 005 numaralısı var.

Allığım NYC marka bu yazıda bahsettiğim bir allık. Yok gibi çok hafif bir allık, seviyorum yani, hatta ilerde belki bir bitenler yazısı yazarsam, hayatımda ilk defa sonunu gördüğüm allıktır yani.

Yine kontür işleri için Flormar Bronz Pudrayı kullandım. 

Geldik gözlere, 


Çok basit ve sevdiğim bir makyaj çeşidi, Flormar Bronz Pudrayı alıp gözümün katlanma çukuruna karıştırma fırçasıyla uyguladım, zaten hafif olduğu için çokta özenmeme gerek kalmadı.

Sonra The Balm'dan Mary Lou Manizer yani aydınlatıcıyı kirpiklerime doğru bütün göz kapağıma uyguladım.

Eyeliner çizgisi için siyaha yakın koyu bir far kullandım, bu pek önemli değil istediğiniz her koyu farı kullanabilirsiniz. Aynı farı alt kirpik diplerim içinde kullandım.

Alt üst kirpik diplerime de Emily'nin siyah kalemini geçtim.

Son olarak Maybelline Colossal Volum Express rimelimi kullandım ve göz makyajını bitirdim.

Kaşlarıma yine favorim olan NYC kaş kalemimi kullandım. Bunu tekrar almayı çok istiyorum doğrusu.



Gelelim saçlara.

Bu sefer aynanın karşısında yine 1 günde yağlanabilen saçlarımı görünce şaşırmadım :)


Hemen dev Johnson's Baby pudramla bütün yağlı görünümü saçlarımdan sildim, böylece sık sık saç yıkayıp yıpranma derdini bugünde atlattım.






Gördüğünüz gibi Rowenta düzleştirici kullanıyorum, modeli üzerinde yazıyor. Yaklaşık 4 yıldır benimle kendisi. Ve çok memnunum.


Saçlarımı bu yöntemle,
l
l
l
V
Bu hala getiriyorum.



Veeeeee sonuç !



Bu esnada telefondan daha canlı bir müzik açılır :)



Sonraaa giyindim canlar, gördüğünüz gibi bir kızım işte :)


Siyah dar paça bir pantalon, üstüne bir örme kazak. Ben kalın örme giyemem, boğazı kapalı giyemem, daracık şeyler giyemem bu yüzden bu kazak hepsine uyuyo :))))


Yakından bakıldığında ince bir örme olduğunu görebilirsiniz :)



Küpe olarak H & M'den aldığım 6 lı küpe setinden bir çift kullandım, bu arada bu küpeninde aralarında bulunduğu set sadece 3 lira idi ! :)

Son bir kez makyaja göz attım :)


Aaa bu arada ruj sürülmüş :)


'Hade ben gidiyom bak' bakışımla herkese elveda :))

Siz bu yazıyı nasıl buldunuz ? Devamı gelsin ister misiniz ?
Kendinize çok iyi bakın.
Sevgiyle hoşçakalınn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...