29 Aralık 2013

İstanbul Hediye Fuarı - Altın Fuarı Ziyaretim ve Kaçırılmayacak Fırsatlar

Merhabalar :) Bugün daha doğrusu saat 12yi geçtiğine göre dün, 5 saat içinde resmen bir ton şey yaptım. Bu turlarımdan biraz bahsetmek istiyorum.

Önce Harbiyede hediye fuarı vardı orayı gezdim hoş şeyler buldum özellikle tam yılbaşı üstü hediyede orjinal fikirler istiyorsanız bence gitmelisiniz, yöresel yiyecekler bölümünden bolca tattım ve doğal gıdalar aldık :) Fuarın son günü 31 Aralık. Harbiye askeriyenin içinde ve giriş ücretsiz, yolu müsait olanlar bir turlamalı bence, zaten çok büyük değil.

Ardında Lütfü Kırdar'da Altın Fuarı vardı hemen hediye fuarının içinden bir kapıyla o tarafa çıktık, önceden ablam giriş için internetten adımızı kaydettirmiş, gitmek isterseniz böyle bi uygulama var yani. Eğer evlenme eşiğinde iseniz, evlenme teklifi edecek bir bey iseniz :) ya da yakında bir düğün varsa, en en kötü ihtimal bu aralar kendinize veya çevrenize kolye küpe saat bakıyorsanız kesinlikle bu fuara gidin. Ablamla birlikte gittim bende ve o da inşallah yakında evlenecek :) Bu yüzden fuardan bir kaç alışverişimiz oldu ve kesinlikle altın piyasasının çok altına fiyatlardan aldık hem de aldıklarımız hep işçiliği ve tasarımı olan şeyler. Tasarımda var çünkü sadece altın yok, çoğunlukla pırlanta ve takı anlamında kullanılacak şeyler vardı, yatırım olarak kenara koyulacak cinsten şeylerin sayısı azdı, neyse ki yine de onları da bulduk biz :))

Bizim bir alışverişimizde Pırıltı Alyans'tan oldu, kesinlikle ilgi alaka mükemmel, fiyatlar ve yapılan iskontolar çok bonkör. Üstelik onların standları kesinlikle diğerlerinden daha şıktı, müşteriye önem verdikleri kat ve kat ortadaydı. En azından bir kez sitelerine bakmanızı tavsiye ediyorum, sitede gözüken anturaj settende hediye ettiler, zümrüt gibi yeşil taşlı 3lü set hem de gümüş, kesinlikle çok kaliteli ve çok zarif. Hatta fotoğraf koymak daha mantıklı :))
Sitesi için de buyurun.

Bu gümüş setin öyle ucuz bir şey olduğunu düşünmüyorum da. Çünkü öyle minnacık falan değil. E bariz 925 ayar olduğuda yazıyor. Bu devirde kim hem bana gel sana indirim yapayım hemde şık bir gümüş seti hediye edeyim diyor ki ? :) Üstelik sizinle ilgilenen bütün stand çalışanı beyefendiler çok şık ve hitapları çok iyi, sanırım ben bu duruma çok önem veriyorum :)

Son olarak bence eğer şansınız varsa ve içinizden gitmek geliyorsa altın fuarı 29 Aralık yani bugün son, bu fırsatı kaçırmamak gerek bence :) En azından Güraylar altın orada yarışma falan yapıyor çiftlere altın kazandırıyor, siz de ona katılırsınız mesela :)

Hepinizi öpüyorum, okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...