22 Kasım 2013

Rimmel London Keçe Uçlu Ruj - Balm / 110 - Stay Very Berry

Merhabalar. Bugün çok sık kullanılan bir ürünün yazısını paylaşacağım.
Başlığı nasıl atacağımı şaşırdım ruj deseniz değil dudak balmı deseniz değil..
Bir çoğumuz biliyor. Bilmeyenler için bir de ben anlatayım bunun nasıl bir şey olduğuna siz öyle karar verin.


Benim bu rujda en sevdiğim özellik, az sürersen az çok sürersen çok pigmentli olması. Üstelik keçeli kalem şeklinde olduğu için kullanımı çok ama çok kolay.


Ucu aynen böyle. Biraz sert. Yani keçeli kalemden hiç bir farkı yok tek farkı ruj gibi birşey olması :)

Bunu tek başına sürerseniz. Dudakta bir kuruluk hissi veriyor. Bir de ben dudaklarımı o kuruluk hissinden ötürü yaladığım için rujdaki tadı sevmiyorum. 
Bu yüzden üstüne kalemin diğer yanındaki balmı geçiyorum.
Bu çok güzel nemlendiriyor. Hatta bazen gece yatarken sadece bu balmı sürdüğümde oluyor. Sabahleyin yumuşacık oluyor dudaklarım çünkü.



Böyle mum gibi, ''yapış yapış yapmayan'' ''ıslakmış gibi parlamayan'' bir balm.

Bu da dudağımda ki duruşu



Bu biraz gördüğünüz gibi koyu. Ama bana canlı dudak rengi gibi geldiği için çok seviyorum. 


Burada da sırasıyla 1 kat 2 kat 3 kat ve 4 kat uygulanmış halini görebilirsiniz.




Kalıcılık konusunda 10 üzerinden 7 diyorum. Ruj gibi silince çıkmıyor. Silik bir şey kalıyor. Ama yemek falan yiyince tamamen çıkıyor.

Şahsen bir çok rengi denenilesi bir şey. Bir de eğer indirimde yakalarsanız harika olur ki genelde %50 indirime kadar iyi kampanyalar oluyor :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim güzel günler dilerim.


2 yorum:

  1. ben de çok severek kullanıyorum.Bu aralar elimden düşmez oldu :) Balmını pek sevmedim ben üzerine burts bees in balmını sürüyorum ama hiiç sorun değil bu doğal duruşu çok sevdim ben.

    Yine kendine has üslübunla çok tatlı anlatmışsın :) :* :*

    Seni takip ediyorum seve seve bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok mutlu oldum bu yorumla teşekkürler :) bende blogunu bol bol ziyaret edicem iyiki blogun olduğunu öğrendim :) Kocamannn öpücüklerr

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...