26 Kasım 2013

Maybelline Dream Touch Blush - 02 // Krem allık

Merhabalar, bugün ki yakından inceleyeceğimiz konu, başlıkta görüldüğü üzere bir krem allık hakkında.
Daha önce hiç krem allık kullanmamıştım yani bu karşılaştırmadan çok bir yorumlama yazısı olacak. Maybelline krem far ve köpük fondötenini sevdikten sonra, birazda bu minik kapaklı cam kavanozlar hoşuma gidince, ablaları yalnız kalmasın diye bu ufaklığı da aldım yanlarına :p



Aylin bunun rengi nasıl, kalıcılığı nasıl, biz bunu nasıl sürmeliyiz sence gibi bir sürü soru soruyorsanız lütfen yazının devamına gelin :)



Önce kıvamından başlayalım.


Bilerek paketin yeni açılmış halini fotoğraflamadım, çünkü öyle sanki sertmiş gibi duruyor. Aslında bu fotoğrafta da gördüğünüz gibi parmağınızı değdirdiğiniz gibi yağ gibi kaygan oluyor. Tabi yağlı demiyorum. Krem :) 
Fotoğrafta ne görüyorsunuz ? Öyle kafama göre konuşuyorum evet :) Fotoğrafta gözüken parmak izimin kalacağı kadar yumuşak yapılı olduğudur. Her seferinde sertmiş gibi duruyor gözüme ve hep parmağımı sürünce kayıp gidiyor. Yani kullanmadıkça katı kullandıkça el kremi kıvamında :) Siz en iyisi bir testerını parmaklayın bu böyle olmayacak sanki kokuyu anlatıyor gibiyim :)


Gelelim hemen sürme yöntemime. Başta fırçayla denedim ama fırçayla hem çok yoğun geliyor hemde allık fırçası bu kavanoza girmediğinden homojen alamıyordum. Bende artık yüzük ve orta parmağımla uyguluyorum. 


Hemen pigmentasyona gelelim.


Kendisi hiçte kabı gibi küçümsenecek bir allık değil. Kesinlikle çok pigmentli. Fotoğraftaki hali gözle görünenle neredeyse birebir. Gördüğünüz gibi hem pembe hem şeftali karışımı bir allık. Yani ne gönlüm pembeden yana ne şeftaliden. İkiside benim bebeklerim diyenler bunu çok sevecektir :) 
Bir kere parmağı çevirip uygulamak yetiyor. Bir kat daha geçeyim derseniz 'yanağım çıkık değil ama ben onu allıkla sürer sürer sahte gösteririm' der gibi durur :) Yani sonuçta allık sadece yüzü canlı ve sağlıklı göstermek içindir, elmacık kemiklerinizi çıkık göstermek istiyorsanız lütfen aydınlatıcı kullanınnn :)

Bu arada çok bereketli bir ürün. Eylülde aldım her gün kullanmadım ama yine bir çok fotoğrafımda bu var, yinede hala üstü çukur olmadı.

Kalıcılığından bahsedecek olursak; benim cildim yanak bölgemde normal bu yüzden bende sabahtan akşama  kadar baya kalıcı. Tabi bende gün içinde yüzüme hiç dokunmam, zaten ellerimiz kirleniyor vs.. birde makyajı dağıtmamak için :)



Bendeki rengi 02. Bunu Gratis indiriminden almıştım, fiyatına bile bakmadım gerçekten çünkü sonuçta %50 indirim vardı ve tek kalan buydu. Zaten bütün renkleri önüme serseler yine ben bunu seçerdim o yüzden çokkk mutluyum.

Eğer sizde yorumlarınızı aşağı yazarsanız beni çok mutlu edersiniz :)
Teşekkürler ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...