18 Kasım 2013

Clinique Göz Kremi / Clinique All About Eyes

Merhabalar. Bugün sizlere güzel bir yazı daha yazmak istedim.
Eylül ayından beri kullandığım Clinique markasına ait bir göz kremi.
Şunu belirtmem gerekir ki cildim Clinique ürünlerine aşık. O kadar iyi geliyor ki, her kullandığımda ya da bir gün kullanmayı unuttuğumda dokunarak ve görerek cildimdeki farkını hemen anlayabiliyorum. Abartısız o derece söyleyebilirim.

Bugünde bu kremi sizler için yorum merceğine almak istedim.



Önce bu ürünün Clinique sitesinden vaatlerini okuyalım bakalım.

Hafif formüllü göz bakım kremi, gözaltı morluk ve şişliklerini ortadan kaldırarak daha aydınlık görünüm sağlar. Göz makyajının kalıcılığını arttırarak, ince çizgi onarımı yapar. Sabah ve akşam gözaltı ve göz kapağı çevresine düzenli olarak kullanın. Oftalmoloji testinden geçmiştir.


Gelelim ürünün doğruluklarına, şişlikleri kesinlikle indiriyor. Çünkü beni takip edenler bilir, günlük makyaj yazımda da belirttiğim gibi benim sorunum uyanınca yüzümün şiş olması. Buna göz altlarımda dahil. Ve bazen göz altı şişliğim yorgunluk dereceme göre daha uzun süre kalabiliyor. Bu da bana ağırlık ve daha çok uyku hissettiriyor. Ama bu kremi kullandığım geceleri, sabaha daha az şiş bir göz altıyla uyanıyorum, ardından gündüzde kullanmamla birlikte şişlik çok hızlı bir şekilde geçiveriyor.



Gelelim diğer bir vaadi olan makyaj kalıcılığını arttırmaya. Bunu da şöyle açıklayabilirim, bir gün çok aceleyle kalktım ve gideceğim yere geç kalma olasılığı içinde telaşlıydım. Bu kremi sürdüm ten makyajı bile yapamadım ama genetik olarak göz kapağım koyu renkli olduğu için, kremin kurumasını bekleyemeden açık tonlu beni uyanmış gösterecek bir farı göz kapağıma hızlıca geçeyim dedim. Geri kalan makyajı gittiğim yerde tamamlarım diye çıktım yola. Normalde benim göz kapağım yağlı ya da kuru değil normaldir. Ama nasıl oluyorsa, far bazı kullanmazsam sanki farı göz kapağım emiyor, yiyip bitiriyor. Sabah sürdüğüm renk canlılığından eser kalmıyor. Ama bu kremi sürdüğüm gün resmen far bazı görevi yaptı. Bütün gün sanki makyajımı yeni yapmışım gibi durdu. Bende naptım daha sonra nadiren de olsa böyle bir kremin böyle bir özelliğinden biraz faydalandım elbette ;) 



Yapısı yağlı değil. Nemlendirici olduğu için yapması gerektiği gibi yağlandırmadan nemlendiriyor. Bence kuru göz kapakları olanlar hayran olabilir bu ürüne.
Kıvamı yüz temizleme sütlerine benziyor, biraz yoğun az akışkan.
Bir göz kapağıma ise yüzük parmağımla pıt diye kreme dokunduruyorum. Minicik ama minicik bir miktarı harika dağılıyor. Hatta bende her seferinde harbiden yetiyor ya bu kadarcığı diye şaşırıyorum :)
Yani çok bereketli ve çok kaliteli bir krem.
''Göz kapaklarım kuru, far hemen dökülüp gidiyor'' diye düşünenler, aklına bu kremi koyabilirler :)

Umarım yararlı bir yazı olmuştur :)
Bir kaç gün Clinique ürünlerini anlatmaya devam edeceğim, sonraki yazılarımda sivilceler ve siyah noktalar için harika bir şey daha tanıtıcam, beni takip etmeye devam edin, yorumlarınızı esirgemeyin.
Kocamannn öpücükler.

6 yorum:

  1. Bana da bunu önerdiler ama şikayet varda olumsuz bissürü şey okudum cesaret edemedim :s

    YanıtlayınSil
  2. Göz çevresinde beze,gibi bişiler yapmış benimde daha önce hiçbi ürün kullanmazken böyle bi sorunum olmuştu risk alamadım

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Benim sag gözümün altinda bi tane vardi ona bi etkisi olmadi. Buyumedi yada kuculmedi yani. Ama sol gozumde oyle bi duruma sebep olmadi. Bence tenden tene değişir. Ama clinique buyuk bir marka oldugu icin her zaman cilt testlerinin uygun olarak yapildigini belirtir. Yani daha ucuz markalara gore verilecek paraya bakilirsa boyle bi saglik riskine atmazlar bi suru kadını. Bu cesit sorunlar nadir yasaniyodur bu yuzden. Benim fikrim bu. Secim senin :)

      Sil
    2. Dermatologlar yada güzellik uzmanları bir iğne yardımıyla alıyorlar. Bende de benzeri birsey olmustu. bir daha da olmadı. Bende acaba bu ürünü alsam mı diye abakıp duruyordum. Kaliteli bir krem almalı. Gerçi daha yaş 23 ama olsun. Erken bakım şart =)

      Sil
    3. ben dermatoloğa gittim hastanede olan yani.. ama göz altındaki yer tehlikeli dedi, kurutucu krem verirdim ama ince deri ordaki bu yüzden malesef dedi. siz bizzat kendiniz iğneyle aldırdınızmı ? bence bunun kesin konuşulması gerekiyor :) hatta mail atarsanız çok sevinirim behiye.aylin@gmail.com

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...