16 Kasım 2013

Güzel Bir Nişan Tuvaleti Hakkında

Merhaba arkadaşlar. Bugün ki konumuz biraz farklı.
Aslında amacım satış blogu falan değildir. Bunu net olarak belirteyim.
Fotoğrafları bizzat ben çektim.

Artık üzerinde duygusal bir anlam yükleyecek insanlar olmadığımız için, mantıklı yönden yaklaşıp, dolapta yeni kıyafetlere yer açmayı seçtik. 1 kere giyilmiş ve daha başka yerlerde giyilmesi için alternatifi olmayan bir şey olduğu için, belki ihtiyacı olan farklı bir şeyler arayan olur diye, ilgilenen birine fırsat tanıdık. Bu arada nişanlık çok yakın bir arkadaşımın. Başlıkta ablam yazıyordu değiştirdim çünkü kendisi öz ablam değil 'abla' dediğim çok yakından sevdiğim biri :) Bir karmaşıklık oldu düzeltmek istedim.

Öncelikle, belirtmem gerekenler;

1 - Kesinlikle bir kez giyilmiştir.
2 - Kullanıldıktan sonra temizliği yapılmıştır.
3 - Hiç bir yerinde defosu bulunmamaktadır.
4 - Tasarım bir kıyafet olup başka bir yerde görme olasılığınız sıfırdır.
5 - Kâr amacı güdülen bir satış değildir. Zaten fiyatını görüncede tasarım bir tuvaletin bu kadar ucuz olmayacağını tahmin edersiniz. Tamamen işine yarayacak birine gitmesi amacındayız.
6 - 36 bedenli hanımlar için uygundur.
7 - Göğüs kısmı tam oturması için özel destekler kullanılmıştır.
8 - Tarlatanı, takı kesesi ücretsiz yanında verilecektir.
9 - Kargo tamamen bize aittir.
10 - Malesef yurt dışına gönderim yapamıyoruz.
11 - İsteyenlere fotoğrafları incelemesi adına mail olarak atabiliriz.

Fiyatı : 800 TL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...