21 Kasım 2013

Oriflame Hakkında

Merhabalar. Bugün size hakkımda yaptığım bir yenilikten bahsedeceğim.
Evet artık ben bir Oriflame temsilcisiyim :)
Biliyorum artık etraf 1 tlye elde edilmiş ve hala toplanmaya çalışılan temsilcilerle dolu. Ama bende devamlı temsilcilerle muhattaba geçmekten yoruluyorum. Çünkü bana denk gelenler hep ya yanlış ürünler gönderdiler, ya benimle ilgilenmeyecek kadar meşgul oldular.. Ben bunları es geçmek, şu işi elime almak istedim. Hemde okuduğum şehirde kafa dağıtacak bir meşgale oluşturmak istedim.
Neden Oriflame çünkü herkes Avon temsilcisi :) Ben Avon'cu olmam demiyorum, yarın bir gün Avon'a da girebilirim. Ama Oriflame'den de beğendiğim şeyler oluyor ve temsilci bulamıyorum.
Bu ve bunun gibi sebeplerle işte..

Gelelim duyuruma; dediğim gibi belki Avon çok ulaşılabilir ama.. Eğer Oriflame'den de bir beğendiğiniz olursa, her daim burada sizinle ilgilenebilecek biriyim şuan karşınızda, online katalog zaten sitelerinden artık çok ulaşılır. Oradan bakıp sipariş verebilirsiniz. Bende sizlere bunu iletebilirim. Bunun için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atmanız benimle iletişime geçmeniz yeterli.

Bir de bu ay katalogtan en beğendiğim ürünlere bir göz atalım..


Ben bunları kullanmış ve çok memnun kalmış biriyim. Genç akneli ciltlere kesinlikle tavsiye ederim.
Ve devamı;





Bu da yeniii yepyeni rujları, kusursuz sürüm için damla şeklini küçüldükçe koruyor. Ve dudakları %91 oranında nemlendirmeyi vaad ediyor.




Bu takıları özellikle yüzüğü çok beğendim, zarif ve günlük kullanıma çok uygun gümüş renkte.




Bu çantada da gözüm kaldı :) Sokakta birinde görsem baya incelerim ne güzelmiş diye :)
Üstelik cüzdanıyla takım !




Soldaki farların 3 lü olması ve fiyatlarının uygun olmasını çok sevdim. Sağdakilerininde kutularının şıklığına ve özenine dikkatinizi çekmek istiyorum :) Ayrıca fiyatladı cidden çok uygun !

Bunlar dışında ne varmış bakmak isterseniz katalog için tıklayın.

Okuduğunuz için teşekkür ederim :)


4 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım.Oriflame cilt bakım ürünleri Avondan daha iyiymiş gibi geliyor bana nedense.Kullandığım her ürününden hep memnun kaldım.
    Bol kazanç olsun sana Oriflame :))

    YanıtlaSil
  2. ben de oriflame denemek istiyordum, size mail atayım :)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun canım ben de yıllardır oriflame danışmanlığı yapıyorum bilseydim ben üye yapardım seni :))
    Oriflame ürünleri gerçekten avon'dan daha iyi memnun kalacaksın pişman olmayacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa adaş :) bu ins pisman olmam ya. Ili canakkale verdigimden birini bana atadilar diyim daha dogrusu. Hemen telefon acti bugunde. aksam internet toplantisi hafta sonu saha calismasi fln bir suru sey soyledi.. bakalm hosuma gidecekmi...

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...