4 Kasım 2013

Flormar Lights Of Flowers - All Over Powder/Blush ve %80 indirim

Merhabalar canlar :) Bugün ki yazımda size Flormar'ın son çıkardıkları listesine koyabileceğimiz serisinden bir ürünü yorumlayacağım. Kendisini daha dün aldım, aldığım gün dahil, bugünde kullandım ve yorumlama yapmamam için bir sebep bulamadım :) 
Yazıyı okuduktan sonra beğenenler için çok güzel haberlerimde var, zira böyle bir şeyi beğenmemek elde değil  :):)
 Buyrun yazıma lütfen :)



Öncelikle bu Lights Of  Flowers serisinde Flormar'ın harika bir tema oluşturduğundan bahsetmek istiyorum.
''Çiçeklerin ışığı'' ne kadar güzel bir seri adı değil mi ?
Kutusunun şıklığı resmen saklanacak cinsten. 
Bu temada Flormar çok canlı çiçek gibi renkler kullanmış ve her birini bol pigmentli oluşturmuş diyebiliriz. Farlar, pudralar gibi şeylerin hepsi aydınlık ve çok canlı göstermek adına tasarlanmış.

Gelelim bugün ki konumuza, kutusunda all over powder yazısını görmektesiniz. Ama gelin birde içini inceleyelim.


İçine baktığınızda hiçte pudraya benzer bir hali yok değil mi :) Evet doğrusu bende bunun tüm yüze pudra gibi uygulanmış halini hayal bile etmek istemiyorum, hafif kızarmış parlak disko topu gibi olur insan valla. İşte bu yüzdendir ki yazının başlığını biraz karmaşık atmak zorunda kaldım :) Ama iç dizaynından bahsetmem gerekirse ne kadar da güzel yaprak damarları gibi değil mi :)
  
Flormar sitesinde bu ürünü için bakın neler demiş; 

Yüzü, yanakları ve dekolteyi daha belirgin hale getirerek, doğal ışıltı kazandırır. Kolay uygulanan pudra, makyajın daha etkili görünmesini sağlar.
Geliştirilmiş mikronize teknolojisi dokuya kadifemsi ve pürüzsüz yapı kazandırarak, cilt üzerindeki kusursuz duruşunu ve renk yoğunluğunu sağlar. Küresel polimerler hafif, ince film tabakasını oluşturarak, makyajın uzun süre pürüzsüz görünmesine yardımcı olur. Mikronize edilmiş pigmentler renklerin uyumunu ve saflığını arttırır.

Öncelikle söylemeliyimki açıklama tamamen doğru fakaaat pudra denmesi dışında :)

1- Yanakları ve dekolteyi daha belirgin hale getirmekte aydınlık ve sağlıklı göstermekte çok başarılı. 2 gün içinde en vazgeçilmezim oldu diyebilirim.
2- Renk bitiminde kesinlikle kusursuz bir şekil alıyor, pürüzsüz duruyor bunda da destekçiyim :)
3- Kalıcık ve uzun süre pürüzsüzlük konusuna gelelim. Elim üniversite sıralarında oturmaktan yüzüme boynuma çok gider. Ama özellikle bugün net ışıklarda gidişatı izledim. Kesinlikle sonuç çok iyi, renginden aydınlık görüntüsünden hiç bir azalma olmadı.

Gelelimmm yanağımdaki görüntüsüne,


Bu florasan ışığında çıkan gün ışığına nazaran çekebildiğim en iyi fotoğraf.
Neden bu kadar sevdim ya bunu diye kendime soruyorum :)
- Sanki beni mutlu gösteriyor,
- Genç ve dinamik gösteriyor,
- Bütün makyajın işte şimdi tamamlandı der gibi duruyor :)


Bir de elimdeki halini görelim bakalım. Aynı renkli bir aydınlatıcı gibi düşünün böylece.

Ayliiin bunun eksi yönleri ne ? Varsa bizden saklama diyenleri duyuyorum, bana göre eksi yönü yok. Tek sorun içindeki o mini minnacık sim gibi duran ışıltılar, o da belki bu tarz şeylerden hoşlanmayanları rahatsız edebilir o kadar.

Gelelim güzel habere. Arkadaşlar bu gördüğünüz ürünün gerçek fiyatı 34 lira, fakat şuan flormar sadece bu serisinde %80 indirime gitti ve eğer şansınız varsa bunu 7 liraya alabilirsiniz. Bu yüzden sadece elinizi biraz çabuk tutmalısınız.
Unutmadan, bendekinin numarası LF01.
Okuduğunuz için teşekkür ederim herkese mutlu günler dilerim :) Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen :)

1 yorum:

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...