30 Eylül 2013

The Balm - Balm Jovi Rockstar Palette

Selamlarrrr güzel bayanlar ve güzel kalacak olan bayanlar :)
Bugün ki konumuz The Balm'ın yine haaarika bir ürünü. Balm Jovi paleti. Olmazsa eksikliğini hissedeceğim palet.
Öncelikle bu bana bir hediye. Hani şu doğum günü mevzusu. Wish listte olmasa da çok tatlı bir hikayesi var :) Bu yüzden bunu almama vesile olan sevgili 17 yıllık dostum Elif Zerek'e teşekkür ederim. O aslında başka bir şey aldı bana ama hani bu önceki nude tude palet yazımda bahsettiğim gibi wish list'in cilvesi olarak başkasının aldığıyla pişti oldu. Bende ondan izin isteyerek hediyesini daha daha çok sevebileceğim bir şeyler değiştirebileceğimi söyledim. Ve bunu aldım :)
Nude Tude palet yazısı ve swatches için tık tık.

Bu arada 12 tane fotoğraf karşınıza çıkacak hazır olunnn :)


Bu paletin güzel yani elinizde hiç renkli makyaj malzemesi olmasa da kesinlikle size yeter. İçinde yok yok çünkü.

Hemen şöyle bir görelim.


Gördüğünüz üzere, aynasııı farı allığı aydınlatıcısı ve hatta fotoğrafta altta açmayı unuttuğum kısmındaki rujları..

Adı bir rock star paleti olsa da günlük makyaj için hafif tonlarda mevcut.
Tek bir üretim hatası keşfettik gratis çalışanlarıyla o da, allığın üstünde gördüğünüz gibi tırnak izi gibi bir şey var, meğerse aynanın kenarından kaynaklanıyormuş, onlarda firmaya haber vereceğini söyledi çok güzel ilgilendiler.


Aynanın sağ üstünde allık izini görüyorsunuz. Ama bunu geçelim, aynası bile ne tatlı siz ona bakın :)


Renklere yakından böyle buyurun şimdi bekleyin ayrıntılı göreceksiniz :))










 Böyle alt kapağını açtığınızda da 4 tane makyaj önerisini bulabilirsiniz. Bunu bu şekilde göstermeleri yeterince yararlı olmuş bence.


Şimdi sıra swatches yapmada, yani renkleri bizzat tenimde sergilemede diyelim. Paleti yukarıdan aşağı doğru başlayarak göstereceğim.



İlk renk karşınızda. Aslında renkleri tek tek açıklamaya gerek yok.Onları sizin nasıl gördüğünüz neye uygun bulduğunuz daha önemli. 
Bunun yerine hemen baştan yapılarından bahsedeyim. Biraz bastırırsanız tek hamlede daha yoğun renkleri alabilirsiniz. Ama aynı zamanda bu tozutmaya da sebep oluyor. Bunun yerine hafif hafif kontrolü sağlayarak uygularsanız harika olacaktır. Yapısı sert değil ama çoook yumuşakta değil. Tam bir kaşmir-kadife gibi. Açıkçası benim tam aradığım tür.. Kontrol bende iyi sonuçlar bende ;)
Hadi gelin paletin bütün renklerini yakından inceleyelim.












Gelelim allık ve highlightera. Bu luminizer aynı yine the balm'ın mary lou manizer ürününe benziyor. Çok büyük farklar göremedim açıkçası. Bu yüzden çokkk sevdim. Geçelim allığa, kendisi birazzz şeftali ve ağır olarak pembe tonlu. Biraz şeker kız candy tadında benim sık kullanacağım bir allık değil bu yüzden.




The Balm yine harika iki ruju koymuş bir paletine :) İstersen hafif bir göz makyajı yap dudaklarını öne çıkar, istersen ağır bir göz makyajı yap dudaklarına doğal ten renginde olan bu ruju kullan. İkisine de bayıldımmm diyebilirim.

Bu fırsatları bana veren canım Elif'ime ve beni doğuran anaya tekrar teşekkürler :) İyi ki doğmuşum iyi ki bu eylül ayının huzur ve mutluluğu denilen şey var.
Yorumlarınızı beklerim canlar :* 




2 yorum:

  1. çok güzel bi paletmiş gerçekteeen. güle güle kullan :) nerde satılıyor the balm lar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler the balm markasini butun gratis mağazalarında bulabilirsin :))

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...