26 Eylül 2013

Avon True Colour Eyeshadow Yenilenen Seri - Mocha Latte

Merhabalar :)
Bugün Avon'dan bir şeyleri incelemenin zamanı. Reklamlar ve makyaj meraklısı ruhlarımız sayesinde bu Hadise Çıkart etkinliğinden hepimizin haberi vardır :)
Yine bir çok bloggera her rengi kutu kutu gönderildi, şuan ben onların arasında değilim. Bu yüzden kendime sadece Mocha Latte rengini seçtim ve siparişi verdim.
Bir yanlış gönderimden sonra benim ürünü tekrar göndermemle yenisinin bana gelmesi... Kısaca bir far için baya bekledim. Bugün elime ulaştı ve hemen yorumlamak istedim.





Flaşsız bu şekilde..



Flaşlıda böyle. 



Kendileri biraz tozutuyor ama kesinlikle 4 rengine de hayran oldum. At çantaya git tatile :) Hepsi son derece uyumlu, hele ki kahverenkli gözlere inanılmaz yakışacağına eminim.




Açık renginden koyu rengine aynı burdaki gibi uygularsanız şık bir akşam yemeğine, kızlarla gece gezmesine özgüveniniz çok yüksek gidebilirsiniz :)




Bu renkleri de böyle göstermiş olayım size. Sıralama yukarıdan aşağı 1 nolu 2 nolu 3.... diye gidiyor.

En çok 2 parlak 2 mat renginin olmasını sevdim, yani ne aşırı ne çok sade. Birbirlerini harika dengelemişler. Arasından sevmediğim bir renk kesinlikle yok. Sadece en üstte gördüğünüz gibi 1 nolu renk biraz az renk veriyor. Belki bir far bazıyla güçlenebilir. 
Ben yarın sizler için bu paletle bir makyaj deneyeceğim. 
Sonuçları görmek için instagram hesabımı takipte kalın.
İnstagram: bhyln



Yakından bir fotoğraf daha eklemek istedim çünkü kesinlikle her ışıkta farklı çıkıyor denebilecek bir palet.

Son olarak söylemem gerekirse, böyle 4lü farı ve böyle uyumlu renkleri iyi markalarda uygun fiyatlara almak bazen zor. Ama avonda indirimli hali sadece 16 lira. Bence yeni başlayanlar için, bir fara yüksek paralar vermek istemeyenler için harika bir set. Eğer bu fikre sıcak bakıyorsanız kesinlikle kataloğa bir göz atmalısınız.

Yorumlarınızı beklerim. Sevgilerle kalın..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...