9 Eylül 2013

18 Eylül doğum günüme ve yılbaşına mükemmel Wish List'im :)

Evettt tekrar karşınızdayım. Günün ilk postu hafif geldi, kafamda biraz dalgındı, toparlandım ve ikinci yazımı yazabileceğime karar verdim.
Bu yazı yaklaşan yılbaşı ve 9 gün sonraki yaniii 18 Eylül'de ki Doğum Günümle alakalı bir 'Ahh keşke benim olsalar haniii :)' durumu ile ilgili olacak. Gelelim şöyle dıştan bakınca çok tatlı görünen benim olsun dediğim hayallerime.



Kimisi elden gelirrr kimisi için kimse hiç bir şey yapamaz :) Önemli olanda bu değil mi? Her şeyi hediyelerden değil kendi elimizden beklemeliyiz bazende.

Soldan sağa giderek bir adım bir adım aşağı ineceğim ve anlatacağım belki sizde çok beğenir isteklerinize bunlardan birini eklersiniz.

Sol en üstten başlıyorum. 1- Önce tabiki Allah'tan şans istiyorum ama iyi şans. Çünkü kötü şans diye bir şeyde var elbet. Rabbim uzak etsin.. Hayallerimizin gerçekleşmesi için önce hepimizin güzel şansa ihtiyacı var.

2- Mac ürünlerinden bir şeyler almak istiyorum, aslında bunu baba parasıyla değil kendi çabalarımla yapmak istiyorum. Daha 3. sınıf üniversite öğrencisiyim. Özelde okumuyorum, kendi çabalarımla ailemden uzakta hatta Mac'in bir tanecik ürününün dahi satılmadığı Çanakkale şehrinde okuyorum, bu yüzden yeni yaşımdan ve yılımdan sıkı tutum diliyorum :) Özgürce Mac'ten isteklerimi almak istiyorum ya da 1 olsun 2 olsun bir yerden böyle ufacık tefecik bir hediye gelsin istiyorum şok olsun süpriz olsun :)) Ben evrene enerji yolluyorum o bana göndersin hadi bakalım :)

3- Çok büyük şeyler düşünmedim denebilirde aslında. The balm Mary-Lou Manizer highlighter istiyorummm :)  Hemde çok istiyorum. Elmacık kemiklerimin üstünü kaş altlarımı aydınlatmak istiyorum. Hayallerim var benim diyorum şaka değil :)





4- Yine The Balm markasından, yeni yeni merak salıp araştırdığım palet furyasından içindeki renklere en çok aşık olduğum Nude Tude istiyorum. Öyle güzel ki makyaj çantama tam gireceğinden bile eminim. Yanında hızlı rötüş yapmaya uygunda harika bir fırçası var. Hayallerimi kurdum bile bütün renklerle kafamda makyajı yaptım sildim hatta :)

5- Put a Lid on It. Yine çok övülüp bazı ünlü far bazlarını kenara attıran bir ürün. Biliyorum alması çok zor değil ama her şey zamanında benim için :) Yeni yaşımda ya da yeni yılda bu benim elimde olsun bereketli bereketli kullanayım çok istiyorum.





6- Adı RT fırçalar olarak geçiyor kısaca. Önce şu euro düşşün lütfen :) Düşmesede o fırçalar benim olacakkk :) Ayy hepsi benim olsun bir gece eskiden küçük çocukların bayramlıklarını başucuna koyup uyuması gibi başucumda yatırıp hepsini severek uykuya dalıcam :) Real Tecniques duy sesimi ! Bu arada hiç olmadı hani hediye düşünen olursa diye diyorum :p Göz fırçalarıyla da idare edebilirim :))

7- Cloud10beauty den devam. Ve tabiki onu hemen geçmek olmaz. Sleek Makeup. Ya bazen neden euro'nun geçtiği bir ülkede doğmadım diyorum. 10 € harika bir far paletine harika bir fiyat çünkü. Bize gelişi en az 40 lira buna kargoda dahil tabi. Ne biçim haksızlık değil mi ? Cloud10beauty sende duy sesimi ! Ya da evren sen duy sesimi bana bu paletleri ve hatta fırçalarını alacak kadar güzel şans ver :)

8- Fotoğraf çok tatlı :) Ama bu yıl doğum günüme kadar zor da yeni yılda saçımın o kadaaar uzamasını diliyorum :)

9- Followers meselesine gelelim, blogu açtığım ilk günden beri çok yol kat ettim bana göre ama daha çok takipçim olsun isterim, onlar sorsun ben anlatayım, hediyeler dağıtayım istiyorum. Bazen yol çizgimi onlar belirlesin. Merak etsinler öğrensinler, bu sayfayı takip eden ayrıcalıklı olsun istiyorum. 

Kısaca aslında istemek kuldan, vermek Allah'tan. Doğum günü ve yılbaşı demek hediyeleşmek demek, hatırlanmak demek. Umarım sevdiklerim beni o gün yalnız bırakmaz.
Herkese öpücükler :) Yorumunuz olursa heyecanla bekliyor olucam.

2 yorum:

  1. insallah tum hayallerıne kavusursun :) tum wıshlıst lıstendekılerı alabılırsın umarım :) sanırım benım sehrımdede mac urunlerı satan bır yer yok hıc denk gelmedım gercı olsada alabılmek ıcın baya para bırıktırmem gerekır :) bu arada hangı bolumu okuyosun ?

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim iyi dileklerin icin :) umarim daha iyilerine sende sahip olursun. Turizm okuyorum öyle boyle bitmek uzere. Insallah bi is bulur ileride, alırım bende kendime anca :)

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...