4 Eylül 2013

Flormar Oje Kurutucu Sprey ve Alternatif hızlı oje kurutma yöntemi

Bugün ojeler hakkında pratik bir ürünü paylaşmak istedim.
Flormar'ın ürettiği oje kurutucu sprey..
Merak edenleri yazının devamına davet ediyorum :)



Şimdiye dek bu tür bir ürün hiç kullanmadım, çünkü bildiğim kadarıyla çoğu kurutucu spreyin yağlı yapıda olduğunu öğrendim. Bende elimin kaygan kalmasını yağlı kalmasını hiç sevmem. Ellerim kuruda değil bu yüzden hiç bir yağ krem emilmez elimde.
Flormar'a gittiğimde ilk sorduğum yağlı olup olmadığıydı. Aslında üstünde Inca Inchi Oil, Lemon Oil gibi yağların adı geçse de, içindekinin öyle yağlı bir yapı bırakmadığını söylediler. Bende aldım. 
Merak edenler için, 400 ml fiyatı: 9tl


Gelelim performansa. Bana sorarsanız bu spreyin yaptığı hiç bir şey yok. Ojelerin kuruması hakkında tek bildiğim şey soğuk ortamda ya da soğuk bir suda hızlı kuruduğudur. Hatta bilirim, kışın ellerim soğukken parmak uçlarımda soğukken oje hızlı kurur. Yazında buzluğa su koyarım o su donmadan buzzz gibi olur ojeden sonra elimi onda bekletirim. Ve çok hızlı sonuç alırım.

Neyse efendim, bu spreyin yaptığı şeyde bir nevi kolonya etkisi, içindeki limonla ve spreyle kısa süreliğine parmaklarınızı üşütüyor soğutuyor, sonra kolonya gibi elinizin sıcaklığıyla uçup gidiyor. Bu yaklaşık 5-6 saniye sürüyor. Ojeden sonra 1 dk bekliyorsunuz ve sıkıyorsunuz spreyi, ben uzun aralıklarla aynı ele 3 defa sıkıyorum, etkisi sıfır, oje kendi kendine kuruyor sonuçta.

Anlattığım alternatif yöntemi kullanırsanız kesinlikle bundan çok iyi sonuçlar alacaksınız ben size masrafsız ve en sağlıklı yöntemi böylece vermiş olayım. Sadece soğuk suyla yetinemem derseniz içine biraz zeytinyağı koyun, tırnak etleriniz yumuşar, birazda limon damlatın tırnaklarınız beyazlar, sararmaz. 

Sonuç olarak yaşasın ev usulü yöntemler :)
Umarım bilgilendirici olabilmişimdir.
Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...