27 Eylül 2013

Essence Colour and Change Oje

Selammm selamm :)
Biliyorsunuz bir süre olmadığımdan geri geldiğim şu 3 günde sizi yeni yazılara boğmak istedim :)
Gelelim bugün ki incelememize. Essence yeni ürünlerini bir süre önce raflara sundu.
Bense aralarından seçtiğim bu ojeyi size tanıtmayı seçtim bugün.
Essence colour and change.


Bu ojeler 2 adımdan oluşuyor gördüğünüz gibi. 1. adım ojenin renk kısmı. 2. adım ise renksiz cila gibi duran istediğiniz şekli yapabileceğiniz kat. Bunları İstanbul'da unuttuğum için fırçalarınıda fotoğraflayamadım. Renkli olan standart bir fırça. Renksiz olan şekil çizmeye yarayan fırça ise dümdüz biraz uzun ve kıvrımsız. 2. aşamayı da ters fotoğraflamışım zaten :)

Gelelim oje için yorumlarıma; açıkçası renk değiştirme olayını başarılı buldum aynı manyetik ojeler gibi duruyor. Ama şeklini özgürce siz çiziyorsunuz. Fakat bendeki tek sorun aldığım renkten nefret etmiş olmam. Aslında altın gibi tırnaklar fikri kafama yatmıştı. Ama eve gelip kullandığımda büyük hüsran oldu. Çünkü resmen bozuk yumurta gibi rengi var. Ne canlı ne uyumlu. 2. aşamayı yaptığınızda oda açık kırmızı renge bürünüyor, ama nafile. Keşke başka rengini alsaydım eminim severdim.

Yinede alsam mı almasam mı arasında kalanlara önerim şudur; gidip nail art renkli ojelerden alın böyle alengirli işlere girmeyin derim. Çünkü altın rengiyle kırmızı zaten birbirine yakın renkler, diğer renklerde de durum buna yakın.. Bu yüzden ne çizersen çiz anlamı kalmıyor. Onun yerine mesela beyaz ojenizin üstüne gidip bir kırmızı nail art alın Türk bayrağı çizin daha mantıklı :) Ya daaa bunları da boşverin gidin nail art fırçası alın bütün ojelerinizi çizim olarak kullanın hiç sorun kalmasınnn :))

Bu arada bütün 1. aşama ojelerin renklerini göstermek isterdim ama essence'in sitesinde bile bulamadım...

Merak edenlere 2sinin fiyatı yaklaşık 12 lira bir şeydi.. Değer mi? Karar gerçekten sizin :)
Çok konuştum.
Sevgiler.

2 yorum:

  1. Blogunu çok sevdim :) bir kaç gün oldu keşfettiğim sık sık girip bakıyorum ürünlere :)

    Bende beklerim bloguma
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gerçekten mutlu oldum :) bende bloguna hemen geliyorum :)

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...