23 Kasım 2013

Oriflame Hakkında 2

Merhaba arkadaşlar; bir önceki yazımda Oriflame'e kaydolduğumu size anlatmıştım. Gün geçtikçe bu firma konusunda bilgimi arttırdım. Ve sizi de bilgilendirmek istiyorum.
1- Neden marketlerde, drugstore gibi yerlerde bir sürü bakım ve makyaj ürünü varken gidip Oriflame'den sipariş veresiniz? 
Çünkü benim için çok önemli olan şeylerden biri; Oriflame hiç bir ürününü hayvanlar üzerinde test etmiyor.  İnsan cildiyle uyumlu bir takım laboratuvar malzemeleri üzerinde test ediyorlar. Ve cilde zarar verecek reaksiyon gösterebilecek tek ürünü bile kendi çıkarları için piyasaya sunmuyorlar. 

2- Her Oriflame ürünü istek dahilinde stok olarak her seferinde yurt dışından geliyor. Ve her geldiğinde ürün sizin elinize geçene dek, sağlık bakanlığı onayından geçiyor. Sağlık bakanlığı her yeni üründe yurt dışından gelen Oriflame'i durduruyor ve o üründen numune alıyor. Onay verilenler size ulaşabiliyor.

3- Oriflame, Rainforest Alliance ile iş birliği içinde. Yani herkesin elinde gördüğünüz kataloglarımız rastgele Oriflame'in kendine satın aldığı bir ormandan değil sorumlulukla yönetilen bu iş için yürütülen alanlardan kağıt yapmak için malzeme alıyor.

4- Oriflame çocukları ve Genç bayanları destekliyor. Onlara destek olmak için reklam dahili çalışmalarına para harcamak yerine onlara iş fırsatı veriyor.




5- Oriflame'de yattığı yerden para kazanma durumu yok. Ne kadar çalışırsanız o kadar ilerlersiniz. Yani çalışanın fark edilmemesi haksız yere boş işler yapanın onu sollaması gibi bir şey olamıyor.

6- Eğer Oriflame'le ilgili bir cilt reaksiyonu yaşadıysanız büyük ihtimal bu sizi yanlış yönlendirmeleri ya da size uymayan bir ürünü kullanmanızdan kaynaklı olabilir. Yani 20 yaşındakinin +35 yaş ürünü alması, hassas ciltlinin kuru ciltlerin ürününü alması gibi yanlışlar...

7- Diğer Oriflame'e benzer markalarda olduğu gibi devamlı sizi arayıp neden satış yapmıyorsun diye sorgulama yok. İsterseniz sadece kendinize bir şey satın alın. Neden satmıyorsunuz diye kimse üzerinizde hak iddia edemez. Yinede neden hiç bir şey satmadın diyen olursa büyük ihtimal sizin satış ve sipariş verme sürecini bilmediğinizi düşündüğünden soruyordur. Yoksa ben bu ay ilgilenemedim dediğinizde bir dahakine dikkat et çabala diye üstünüze gidilmez.

8- Oriflame'e girdim e ben bir şey satamamki deyip vazgeçmeyin. Hiç bir şey almadan etrafınızdaki potansiyel satış danışmanlarını üye yapın, danışman olarak onunla kendiniz ilgilenin. O satsın sizde bundan yarar sağlayın. Çünkü siz çabaladınız onu siz Oriflame'e getirdiniz. Bu durumda satan kişide sizde kazanıyor olacaksınız.

9- Oriflame danışmanlığının seviyeleri var %3-%6-%9... diye gidiyor. Bu seviyelere çıkmak çok kolay. Her çıktığınız seviyede takdir görüyorsunuz. Oriflame her seviyede siparişinizden 15-30-50-75... indirim yapıyor. Siz profesyonelleştikçe, örneğin aylık 150 tl iskonto kazandığınızda bir o kadar sipariş verip karşılığında hiç bir şey ödemediğiniz ve bütün paranın cebinize kaldığı oluyor :))

10- Ben danışmanda yapamam satışta yapamam derseniz, sadece kendinize bir şey almak için üye olun. Kargo verirken kargo sıfırlayıcı ürünüde alın hiç bir kargo ödemeyin. Hemde danışmanın peşinden koşmak onunla her zaman iletişime geçmek zorunda kalmazsınız.

11- Elbet sürdüğünüz ruju sıktığınız parfümü beğenen biri çıkacaktır, o zamanda siz ona bunu marketlerde bulamayacağını ona sipariş verebileceğinizi söyleyin. Böylece her üründen %30 kâr elde etmiş olacaksınız.

12- Evet katalogta gördüğünüz 10 liralık ürün bile size 7 tl. Her zaman danışmana özel %30 indirim var yani.

13- Her ay danışmana özel kataloglar çıkıyor. Buradan bir takıyı 3 liraya alıp 10 liraya satabilirsiniz.Bir çantayı 10-12 liraya alıp 20 liraya satabilirsiniz. Bu bir iş dünyası ve fırsatları lehinize çevirebilirsiniz.

Bunları anlatmam için Oriflame bana 1 kuruş bile vermedi arkadaşlar. Ben daha 3 günlük üyeyim. Ama toplantılara katıldım saha çalışmasına katıldım, 3 günde baya araştırdım...

Bu yüzden bunu size yazıp bu konular dahilinde sizinde benim üyem olmanızı teklif ediyorum. Eğer 13 maddeyi de okuduysanız aklınızda bir soru işareti kalması durumu azdır. 
Burada kendi danışman kodumun olduğu bir üyelik sayfasını paylaşacağım. Başka bir danışman seçmeyi istemenizi tavsiye etmem. Çünkü anlaşamayacağınız bir ablaya ya da sizin samimi olamayacağınız uzak kalacağınız birine denk gelebilirsiniz. Burada ben bunca açıklamayı yapabiliyorsam sizinle her daim ilgilenebilirim diye benim danışmanlığımda olmanızı teklif ediyorum.

Bu ay danışman olma ücreti 1 tl. Ve önümüzdeki ay hemen 30 tl olacak. Bunu unutmayın lütfen. Bu 1 tlyide ben değil, Oriflame ilk siparişinizde sizin faturanızdan alacak.

Eğer kafanıza takılan bir şey olursa lütfen behiye.aylin@gmail.com a mail atın. Konuşalım bu konuyu :)

Ben bu anlattıklarınızı çok sevdim üye olabilirim diyorsanız lütfen alttaki linke tıklayın.


İlginize ve böyle bir yazıyı sonuna kadar okuduğunuza teşekkür ederim :) Fikrinize sonsuz saygım var.

Şimdiden mutlu, güzel, sağlıklı günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...