18 Kasım 2013

Makyaj Aşkına

Selamlar. Bugün sizler benim farklı bir halimi göreceksiniz :)
Biraz youtuber izleyince canım hep makyaj çekiyor. Akşam akşamda oturup makyaj yapamıyorum. Yüzümü tekrar kirletmek anlamsız yani. 2 kere bu duruma gelince bende bu göreceğiniz şeyleri yaptım. Aslında ben resim çizmeyi severim, ama hiç bir kalem makyaj malzemelerinin yerini tutmuyor. Ve hiç bir kağıtta insan teninin yerini :)

Bu sebeplerden ötürü bakın neler ''saçmalamışımmm :)))''




Bunu yaparken hiç bir amacım yoktu :) Sevmediğim eski bir eyelinerı aldım ve karaladım işte :) Küpesi bile var ama sanki biraz üzgün :)



Gelelim sosyete hanımefendisine :) Bu havalı ve kendinden ödün vermeyen bir tip olmuş dudaklara bakın :) Göz makyajına bakın :)


Bunları tamamen çöpe atılmak üzere olan makyaj malzemelerimle ''sıkıntıdan'' ve ''karalama isteğimden'' yaptım :) Yani amacım müsriflik falan değil. Amacım biraz eğlenmekti :)

Herkese güzel günler dilerim. Umarım sizinde böyle kendinizi mutlu edecek sebepleriniz vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...