12 Kasım 2013

Loreal Skin Perfection Serum - Cilt Kusursuzlaştırıcı Serum

Merhaba bayanlar.
Bugün ki yazım geldi ama geç geldi bunun için üzgünüm. Vize haftama girmek üzereyim bu yüzden yoğun çalışma sürecinde bloga ağırlığımı veremiyorum.
Aslında biraz moralsizimde... Bu aralar ailemden uzakta olmak beni devamlı üzüyor. Onlar orada yaşlanıp yeni hayatlar kurmaya hazırlanırken, bebek dediklerimiz büyüyüp yürümeye başlarken ben hiç birini yakalayamıyorum.. Bunları düşünmemeye çalışıyorum. Ama onlardan 6 saat uzakta olmam ve her gittiğimde kısıtlı görüş imkanımda işleri hep zorlaştırıyor. Neyse bugün 6 saat ders çalışma sonucunda bir baş dönmesi aldı başımı bende biraz yazı yazayım dedim.
Güzelliğini düşünen bayanlara bir kötü ürün tanıtayım onları bir felaketten kurtarayım dedim.


Bu ürün tam da kendisi. 


Arkadaşlar öncelikle bu şeyin nelere iyi geleceğini iddia ettiklerini okumanızı istiyorum.







Ben bunu gözenek sorunumdan dolayı aldım. Öncelikle internetten biraz araştırma yaptım ki genelde Türk sitelerinde reklam amacı dışında bir şey görmedim. Yabancı blogger ve vloggerları okudum ve dinledim. Onlardan iyi şeyler duydum. Keşke dinlemez olaydım.
Tamam belki bende de hata var. Ürünü nemlendiricisi ve BB kremiyle kullanın diyor. Ama ben önce bir deniyim kuruma yaparsa alırım onları demiştim. Çünkü cildim normal. Ne kuru ne yağlı. Neyse işte 1 ay kullandım baya da bereketli bir ürün kendisi. Kurumada yapmadı cildime.

Şişesini böyle inceleyebilirsiniz.






Öncelikle bunun nemlendiricisini Londra'da Bir Türk kızı kendi cildi için yalansız bir şekilde övmüş. Aslında ben bundan etkilendim. Ama serumunu alınca böyle bişey hayatta ummazdım.


İçinden gördüğünüz üzere rakı renginde az akışkan yoğun bir sıvı çıkıyor. Tüpü bir kere sıkmanız tüm yüze yetiyor.

Gelelim sonuçlarına; kış aylarında T bölgem az yağlı diğer bölgelerim normal. Çok su içtiğimden nemsizlik diye bir sıkıntı yaşamıyorum çok şükür. Ve nemlendirici kremler kullanırsam yüzüm emmiyor. Haklı yere bende bu serinin nemlendiricisini almamıştım. 1 ay boyunca gece ve gündüz kullandım, yüz temizleme alışkanlığımı eskiden gelen şekilde devam ettirdim. Makyaj malzemelerimi alışıla gelmiş rutinimle uyguladım. Yani çenemi bu hale getirecek hiç bir şey yapmadım.



Söylenecek hiç bişey bulamıyorum. Gördükçe o kadar sinirleniyorum ki. Sadece geçmesini bekliyorum sabırla... 

Önceki makyaj postumda hani yüzüm şiş ama makyajsız halim bu dediğimdeki çenemin durumuna bakın.


Başta hiç bir şey yoktu sonradan bi anda çıkmaya başladılar. Ve hemen kullanmayı bıraktım...

Ufak tefek yağ bezesi gibi pütürler, 2 tane sivilce !

Gözenekler mi ? Daha da beter,  büyük ihtimal sinirden daha çok gözüme batıyorlar. Yani eskisi gibi kalmış olmalılar.

Sakın ama sakın bu ürünü kullanıp kendinizi riske atmayın. 

Şunuda belirteyim. Loreal markasını değil bu ürününü kötü buldum. Yoksa bu zamana kadar cildimi temizlediğim sivilcesiz kalmama sebep olan temizleyiciler zaten Loreal. 

Ben aynada sinir harbi geçirirken sizden bu çenemin haline iyi bir çözümünüz varsa ''denenmiş ve iyi sonuç alınmışsa mümkünse'' yazmanızı rica ediyorum.

Şimdiden teşekkürler, ''sağlıklı'' ve sevgiyle kalın...


08-12-13
Bu yazının altına bir güncelleme atmak istiyorum arkadaşlar. Çünkü hala en çok okunan yazılarım arasında ve belki aşağı yorumlar kısmına inmeyen birisi olur diye. Bugün gelen ve aynı zamanda bana ilaç gibi gelen yüreğimde bir ferahlama yaşatan yorumu sizinle paylaşmak istiyorum. Neden ferahlama geldi? Cevabı hanımefendiye verdiğim cevaptadır arkadaşlar. Gerçekten o yazıdan günler sonra böyle bir yorum alınca hem kendisi adına üzüldüm hem markaya ulaşamamaya üzüldüm. Bir yandan da sorunu tek başıma üstleniyormuşum da herkes bu üründen memnunmuş havasından kurtulduğuma sevindim. Buyrun okuyun;



Evet bunu da ekliyorum sonuna, yasemin bir profil olmadığı için şüphe duyan akıllar olabilir. Haklı yere elbette.




39 yorum:

  1. ne kadar üzgün olduğunu anlayabiliyorum. Ama seni üzen ve hüzünlendiren şeyler aklına geldiğinde bize böyle yazarak aklını dağıtmanı öneriyorum. :) Loreal'in bu ürünü kapatıcılığı çok yüksek olmayan bir ürün olduğundan senin isteğine uymamış olabilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede yazıp kafa dagitmak bnce iyi fikir kisa surede olsa yazdikca mutlu oluyorum :) Yalniz bu ürün kapaticilik vaad eden bir urun değil renkli kozmetik değil çünkü. Cilt iyilestirme vaad eden bir sey ve sonuclar boyle iste.. :)

      Sil
  2. Merhaba, öncelikle bu kötü deneyimine çok üzüldüğümü söylemek isterim. Benimde sivilcelenme sıkıntım var ve böyle bir durum için sana sudocrem i önerebilirim. Kendisi aslında pişik kremi ancak sivilceleri çok kısa bir sürede söndürmede ve iyileştirmede kesinlikle başarılı. Devamli sivilce sorununa tedavi değil ama bu gibi durumlarda işe yarar. Eczaneden 12 tl gibi bir fiyata alabilirsin. Baya da uzun süre kullanabilirsin.
    http://melisinneverland.blogspot.com/2013/10/hic-aklma-gelmezdi.html
    bu yazımda bahsetmiştim istersen inceleyebilirsin.
    Sewgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugun ikinci kez bu pisik kremi olayını duyuyorum belkide bu evrenden bir isaret olabilir :) inan cok mutlu oldum bu yorumuna hemen okuyacagim yazini cok tesekkurler

      Sil
    2. Rica ederim.. Umarım işine yarar da bir an önce keyfin yerine gelir :)

      Sil
  3. Canım çok geçmiş olsun :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bi ustteki yorumu okudum ve bir arastirma yaptim baya iyiymis ins hizla gececek :/

      Sil
  4. Gecmiş olsun.
    " Sakın ama sakın bu ürünü kullanıp kendinizi riske atmayın. " sozunuzu ve urunu " felaket " diye nitelendirmenizi hos bulmadım. Memnun kalmamıs olabilirsiniz ama bu serumun sizin cildinizle anlaşamamsından , sizin cildinizin bu serumun icerisindeki bir maddeye verdigi reaksiyondan da kaynaklanıyor olabilir . Bu soz yerine " denemenizi tavsiye etmem " seklinde bir yazı yazmanız daha hos olurdu sanki .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba adsız. Yorumun icin tesekkur ederim. Dilerdimki adinizida gönlünuzce veresiniz ve soylediklerinizin ben buyum diye arkasında durasiniz. Oncelikle yazimda loreal markasina bir kastım olmadigini aksine simdiye dek benim tek yuz temizleyici markam olduğunu oncedende bu seferde belirtmisim. Ikinci olarak cildimin yapisini yani kış aylarında t bolgemin hafif yagli. Ve diger yerleriminde normal oldugunu belirtmisim bunun disinda. Cildinin benimle ayni ve gozenek gibi cok buyuk sorunlari olmayanlarin evet sakin ve sakin kullanmasini onermiyorum. Suanda cenemin durumunun verdiği mutsuzlugu gordukten sonra burada gelip kullanin bakalim ne olacak deme gibi bir durumum olamaz. Cildi benimle ayni olan birisi neden bu sonucu goze alsin ? Nitekim benim lafimla da alışveriş kurallarini baştan yazan bayanlar olduğunu da sanmıyorum. Örneğin siz sayin adsiz gibi... Bakin demekki herkes kendi fikrinde özgür iradeye sahip degilmi ? Ben kotu dedim diye siz isterseniz gidip alabilrsniz. Evet sakin ama sakin demem kesin bir yargi gibi gelmiş olabilir. Ama bunu bir uyari yada nasihat gibi anne sözü dinletmeye calisir gibi degil. Nacizane fikrimi sunmak amacli soyledim. Tekrar teşekkür ederim yoruma.

      Sil
  5. Ben serinin kremini kullanıyorum. 10 gün oldu olmadı ama sanki cildim güzelleşti. Lekelerim azalmaya başladı. Sivilcelerim daha kolay iyileşiyor. Firmayla ne bir anlaşmam var, ne de aşırı bir sempatim. Güzel yorumlar okuyunca gidip aldım sadece. Ben şimdilik çok sevdim gibi, hatta şaşırdım bir kremin bir anda cildime böyle etki etmesine.

    Sizin cildiniz için de çok üzüldüm. Belki ürün size uymamıştır, ya da serumu kremi kadar başarılı değildir. Serumu almayı düşünüyordum. Sanırım bir kere daha düşünsem iyi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim size iyi gelmesine, serumun aksine aslında o Londra'da Bir Türk kızının yazdığı ve sizinde kullandığınız o kremi deneme hevesi hala nasıl oluyosa içimde var :) sizinde bahsettiğiniz krem günlük nemlendirici değilmi ? Bence onada bi şans verebilirim, kafam karışık :)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun öncelikle.Kadınların hormonal yapılarından dolayı ya da kullandığımız ilaçlardam dolayı bazen düzenli kullandığımız ürünler bile reaksiyona neden olabiliyor.Benim başıma çok sık gelen bir durum bu.Loreale bence bu durumu bildirin.Vichy de aynı şey başıma gelmişti ve durumu bildirince anında geri dönmüşlerdi ve ürünlerimi değiştirmişlerdi.
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez duyuyorum, kendi kendime düşünsem ne yapabilirlerki buna çözüm olarak derdim. Gerçekten size nasıl yardımcı oldular? Cildinize uygun bir ürünle mi yoksa bambaşka bir şeyle mi ? Yorum olarak yada behiye.aylin@gmail.com adresine mail olarak yazarsanız çok mutlu olurum :)

      Sil
  8. Bioderma global bende kökten çözüm oldu umarım sanada faydası olur geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimli görür görmez birazda araştırıp denemek isterim çok teşekkürler

      Sil
  9. Merhaba, bana kalirsa urunu direkt loreal firmasina bildirin. Bir cok urununu kullanıyorsanız ve memnunsaniz, bu sekilde olusan olumsuz durum ile yakindan ilgileneceklerdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bildirdim fakat bir maillerini bulabildim, oraya mail attığımda da lorealin o adresinin hafızasının tamamen dolduğuna dair bi geri bildirim geldi. Napsam bilmiyorum. Şuanda sivilcelere bir çözüm buldum. Onu uyguluyorum. İyileşmek üzere. Buna şükür en azından

      Sil
    2. Sivilcelere ne gibi bi sorun buldunuz ben ne yaptimsa tamamıyla geciremedim cvplarsaniz cok sevinicem

      Sil
    3. Onumuzdeki hafta bir post gelecek :)

      Sil
  10. Merhabalar :)
    Ben bu serinin kremini yaklaşık 2 aydır kullanıyorum.Ve çevremdeki herkese deli gibi sürekli bahsettiğim bir ürün haline geldi.Serumunu almayı düşünüyordum , yazınızı okuyunca ben de biraz tereddüt ettim açıkcası..
    Fakat kremi konusunda sorun yaşayacağınızı pek sanmıyorum,gerçekten çok mükemmel bir krem,sürdüğünüz ilk anda cildinizde ki değişikliği hissettiriyor ve vaadettiği şeyleri karşılayan bir ürün.
    iyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremini bende istiyorm ama serumdan sonra korktum doğrusu. Bu yazinin ardindan o kdr zaman gecti yeni indi sivilcelerim. Biraz kırmıziliklari var onlarin gecmesi için cabaliyorm işte. Ama bir gun cesaret edersem kremini alicam teşekkürler :))
      Yanıtla

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. bende bloglardaki övgüleri görerek hem serumunu hem nemlendiricisini aldım bu ürünün. cildim normalden kuruya dönük ve hassas. regl dönemlerinde 1, 2 minik sivilcem çıkar bunun dışında sivilce sorunu yaşamam. normalde ddf ve bionike kullanıyorken, uygun fiyatlı bişeyler arayışı ve dediğim gibi internetteki övgüler nedeniyle deneyeyim dedim. denemez olaydım. suratımın her tarafında kocaman sivilceler çıktı. şimdiye kadar hiçbir kozmetik ürünü beni bu kadar mutsuz etmemişti. bende cildi benim gibi olan hiçkimseye bu ürünü önermiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemin hanım yani resmen derdime derman oldunuz ya. ne kadar üzücü ve yıkıcı değilmi ? bakın bu yazıyı ta ne zaman yazdım sivilcelerin izleri yeni geçmeye başladı. yazıda belirttim yani hayatımda benimde özel günler dışında sivilce derdim olmadı. bir tane zar zor çıkardı aynı anda 5 sivilce normalmi ? bi adsızda yorum yazmıştı bence siz streslisiniz o yuzden çıkmış bu sivilceler diye sinirlendim sildim yaynlamadım yorumu. Ben burda paragraf paragraf anlatmışım cildimle sorunum yoktu gözenekler dışında diye. gelmiş birisi bana siz streslisiniz çenedeki sivilceler stresten çıkar diyor. ben hayatımda ne büyük stresler yaşadımda Allahıma bin şükür bu yüzüme yansımadı.. nasıl şikayet edelim ne yapalım bilmiyorum. elimdeki kanıtları işte bu fotoğraflar yani. Loreal'e hiç bir şekilde ulaşamadım. evet pahalı ürünlerde alabilriz bütçemizi zorlayıp ama biraz tasarruf edelim diye bi markaya güvenip aldığımız şeyden böyle sonuç görmek hayatında 1 ayda anca 1-2 sivilceyi gören insanlar için çok moral bozucu. Umarım kısa zamanda düzelir. yakında ben sivilcelerim için ne yaptımla ilgili bir yazı yazacağım o zaman anlayacak herkes sivilcelerle bu zamana kadar başa çıkmak zorunda kalmayan bi insan olduğumu. ve şimdi kaç tane yöntem denediğimi... inşallah şu yazıyı bir kaç kişi görürde, biraz sert tepkilerle üzülerek yazmış olsamda halimi anlar bunu satın almadan önce bir kez daha düşünürler...

      Sil
  13. ürün bende de sivilce yaptı. nemlendiricisiyle birlikte kullandım. faydası yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzüldüm sizinde mağdur olmanıza :/ Umarım sivilcelerinizden hiç bir iz kalmadan iyileşir

      Sil
  14. Serinin toniğini, bb kremini ve nemlendiricisini aldım.. tonik ve bb kremden çok memnunum ama nemlendiricisini her kullandığım günün ertesinde yüzümde sivilce çıkıyor istisnasız..bu şu demek, ürün kötü olmayabilir ama her cilde yaramadığıda kesin! yorumunuza katılıyorum.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yorumunuza, evet bende hep loreal yüz temizleyici ürünleri kullanıyorum bazı şeyler iyi geliyo yani. ama bu serinin kime iyi geldiğini merak ediyorum. sayı gittikçe artıyo, yani bende de sivilce yaptı diyenlerin sayısı.. anlamadım o zaman test etmeden piyasaya mı sürdüler nedir neden böyle sorunlar var :/ bir an önce çözseler iyi olur..

      Sil
  15. ben serumu almıştım aldıktan sonra sizin yazınızı okudum gene de şansımı denemek istedim belki bende sivilce yapmaz diye ama malesef ben de sivilce sorunu ile karşılaştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yeni aynı sonuçlanan yorumda beynimden vurulmuşa dönüyorum. geçmiş olsun cidden inşallah kısa süreli bir şekilde olur ve geçer, geçen bir blogta sadece reklam amaçla yazılmış bir yazısını gördüm bu skin perfection'ın, böyle slogansal sözlerle övüp övüp durmuş kendisi. nasıl olabilir şaşırdım. üstelik serumu kullanmadan önceki makyajsız yüzüm ve sonraki yüzüm diye tamamen yalan bir fotoğraf koymuş, sonraki halim diye gösterdiğinde ışık oynamaları var, önceki soğuk ışıklı bir fotoğrafken sonraki cildim dediği sıcak ışıklı bir fotoğraf. sıcak ışıkta bütün ciltler pürüzsüz ve fondötenli gibi çıkar kızlar bunuda bilin. Sarı bir ışıkta makyaj yaparsanız sürdüğünüz pembe ya da şeftali allığın miktarını fark edemezsiniz bile dışarı çıkınca şok olursunuz. çünkü sarı ışık kırmızılıklarıda insan bakışında nötrler.
      napalım bilmiyorum bence bir çözüm yolu bulmalıyız.. lorealle görüşmeliyiz. yada yakında istanbulda olucam, watsonstaki bayanlarla görüşücem, loreal'e nasıl ulaşabilirim ya da sizin tarafınızdan bir yazı iletebilirmiyiz diye. hatta ürünümü geri alırlarsa ki gerçekten emin değilim hemen bir yazıyla haber veririm.
      inşallah bu vakalar çoğalmaz hatta kullanıp delisiye memnun olanlar çıkarda aramızdan içimiz rahatlar

      Sil
  16. Merhabalar...Bu ürünün nemlendiricisin yaklaşık bir aydır kullanıyorum. Hassas bir cilde sahibim ne yazık ki benim de sizler gibi yüzümde sivilceler oluştu (normal sivilcelerden daha da büyük malesef) ilk başta stres, sıkıntı kaynaklı olduğunu düşündüm fakat boynuma da atlayınca kremi sürdüğüm yerde yeni sivilce oluşumunu gördüm araştırma gereği duydum.Çok çok övülmesi nedeniyle merak ederek aldığım bi üründü.Gözenekleri küçülttüğü gözle görülebilir durumda. Dokusuna da hayran kaldım. Ama normal sivilcelerden daha da büyük neredeyse çıban şeklindeki bu şeyler çok canımı sıktı ( özellikle çene ve alt yanaklarda). Cilt altındakileri kusturarak iyileştirme süreci geçireceğini düşündüğümde olmadı değil. Yine de iyimser düşünmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkürler yorumunuz için, sivilce sorununuz umarım kısa sürede en sağlıklı şekilde düzelir. Bi an bende acaba var olanları kusturdumu diye düşünmüştüm, ama şunu da düşündüm ki bu bir sivilce tedavi ilacı değil. bu bir cilt kusursuzlaştırıcı seri, ve vaadi cilt tonunu düzeltme, içinde ve üzerinde hiç bir şekilde sivilceleri iyileştireceğine dair bir belirti-yazı yok, sivilce iyileştirici bir çok ürünün önce cildi kusturduğunu biliyorum ama bunda böyle bir vaat olmadığından sivilce çıkartması çok hoşuma gitmedi. Yinede umarım dediğiniz gibidir ürüne verdiğiniz 2. şans umarım yüzünüzü kusursuzlaştırır. olumlu bir etki gördüğünüzde tekrar fikirlernizi yazmak üzere bloguma beklerim

      Sil
  17. Bu ürün ne yazikki benimde cenemde ve alnimda sivilce yapti.yüzümde kolay kolay sivilce cikmayan biri olarak bu durum cok sinir bozucu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok gecmis olsun. Biz sikayet ettikce tvde reklamlari donuyo ya ne diyelim.. neyse ki internet açıp arastiranlar goruyo yorumları

      Sil
  18. Merhaba ben 17 yasindyim bu urunu kullanmam dogrumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır kullanmanı önermiyorum, bu ürün daha çok 20 yaşını aşmış olgun ciltler içindir

      Sil
  19. Sözde gözenek sıkılaştırıcı nemlendiricisini aldım. Bu serinin tek iyi yanı şık olan kabı. Başka cacığı yok. Suratımda sivilceye neden oldu nemlendiricisi. Serumu suratımı mahvetti. Yüzümü çeksem koysam korkarsın. O derece kötü. Dışarı çıkamayacak duruma geldim. Nefret ettim üründen. Paraya kıyıp alacam artık bundan sonra ve yüzüm karma-yağlıdır. Siyah noktalar arttı, gözenekler açıldı, sivilce oldu, pütürcükler oldu!!! Nefret ettim!

    YanıtlaSil
  20. Benim de seninkine benzer bir cildim var ben bunun serumunu almadım ama nemlendiricisi bende sivilce yaptı.
    ama şu an loreal youth code serumunu kullanıyorum onda herhangi bir sıkıntı yaşamadım.

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...