28 Kasım 2013

Essence Far Fırçası

Selamlar, bugün çok merak ederek aldığım hiç bir yerden yorum okumadan merakıma düşerek kapıp kasaya gittiğim bir far fırçasını anlatacağım sizlere.
Keşke biraz yorum okusaymışım dedim gerçi hala yorumlara bakmadım ama benim açımdan bu fırça malesef iyi oy alamadı.

Gelelim sebeplerine.




Mor rengi evet çok güzel şimdiye dek 4 kez yıkadım hiç akma yapmadı.
Olumsuz yönlerine rağmen kullanmaya çalıştım ama o zamanlarda da 2 kez falan kıl döktü.

Benim için katlanılmaz yanına gelelim.
- Kılların uçları çok sert keskin bırakılmış. Ya da en doğrusu kullanılan fırça sert ve biraz kalın demek. Öyle ki eğer kılların çıkış yönünde uygulama yaparsanız sorun yok. Bir milim kılların tersine hareket edin iğne gibi batıyorlar. Hiç abartmıyorum hatta sakal gibi sanki. Sakallı bir erkeğin yanağına elinizi sürtüyormuşsunuz gibi.

- Bir diğer olumsuz yanı 4 küsür liralık bir fırça olması tamam ama benim bundan daha ucuza aldığım sadece biraz kıl döken fırçam bile farı daha iyi alıyor. Bununla ben far bazı kullandığım halde farın tam rengini fırçaya almak için kazıyorum resmen. Kullandığım farda ya The Balm'dan Balm Jovi ya da Nude Tude paletlerindeki renklerden biri. Yani öyle tebeşir gibi farlar değil. 


Kılların girdiği yerden ne kadar kalın oldukları anlaşılıyor aslında. Ya ufacık fırça ne kadar sert gelebilir demeyin o incecik göz kapağı derisi öyle hassas ki acısı 1-2 dk kalıyor yani.

Ben neden hala bu fırçayla uğraşıyorum bilmiyorum :) Bir ara kenara atıcam ya da birine vericem sanırım. İnşallah daha iyilerini almak için bütçem olur :)

Kısaca bendeki durum böyle, eminim bundan memnun olanlarda vardır. Tabi ki herkesin kullanım şekli ya da rahatsız olma derecesi farklıdır. Ama benim görüşlerim açısından da böyle :)

Kullananlarında görüşlerini merak ediyorum acaba benim aldığımın kıllarımı sert çıktı böyle. Yoksa genel mi?
Yorum yazarsanız çok mutlu olurum :)

7 yorum:

  1. Aynen böyle dikine dikine uygulama yaptığımda baya canım yanıyor /:/ ama yan yan yavaş yavaş uygularsam okadar çok acıtmıyor ama genede hafif sert kıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şaka gibi bende hayatımda bir fırçanın canımı acıttığını gördüm o kadar sert olmasına rağmen farıda almıyo :/ pazardan aldığım bir fırça daha iyi bundan yani :) Makyaj özgürlüktür hem. Bir fırçayı biz kullanmalıyız o bizi değil dimi :) dikine kullanacaksak nerde bunun özgürlüğü. Ama elimizde başka olmayınca bazen bende mecbur kalıyorum işte..

      Sil
  2. Canım karıştırma fırçasıda sert.. Ve inanılmaz tahriş etti çok mecbur kalmazsam kullanmıyorum. Fiyatına göre performansı Türkiye şartlarına göre denk işte :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya içim acıdı şuan, çünkü çok haklısın :/ türkiye şartları... elf'in fırçalarını şuan hatırlıyorum 1 € luk fırçalar var onlarda :/ ve eminim bunlardan daha iyidirler. hatta yine onlarda böyle komik fiyatlı bi karıştırma fırçası mac'in bi karıştırma fırçasına muadil gösteriliyordu.. biz gerisi düşünmeyelim bence :s

      Sil
  3. AAA okuduğum çok iyi oldu ben tatlı rengine aldanıp almayı düşünüyordum :/ ama zaten ekstra hassas göz çevrem var o zaman bu fırça benim için işkence demek olur. Geçenlerde sırf 1 küsür tll diye Rossmandan bir fırça aldım ve şaştım kaldım. Elimdeki o kadar para verdiğim fırçalar halt etmiş resmen . Hafif sert yapısı var ama kesinlikle batmıyor. Tavsiye ederim bebek :)

    YanıtlaSil
  4. ayyy bu aynı yorumu onuncu kere yazmaya çalışışım :/ server dan mıdır nedir olmadı bir türlü. Ama azmettim yazacağım .
    Öncelikle süper olmuş bun yorumlaman çünkü bu sevimli şeyi sırf renginin cazibesinden ötürü almayı düşünüyordum. Ama ekstra hassa göz çevreme bunu dokundurmak benim için işkence anlamına gelirdi anlaşılan.

    Bende geçenlerde rossmanda sırf 1küsür tl diye bir fırça aldım ama beni çok şaşırttı .Evdeki o kadar para verdiğim fırçaları solladı resmen. Biraz sert yapısı var ama batmıyor kesinlikle.Ürünü çok rahat alıyor ve fırçada hiç ürün kalmıyor yani farı yemiyor. 1 küsür tl lik bir fırçadan asla beklemeyeceğim performansı sergiledi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yorumların ikisinide yayınladım hani ikiside geldi göresin diye :) aynen benim bahsettiğim ürünü daha iyi fırçaya alan şeyde 1 tl idi :) demekki aynı kafadan gidiyoruz. Hatta ben o 1 tl'lik olanı gölgelemede ve karıştırmada kullanıyorum mükemmel ötesi yani :) Buna elin hiç gitmesin, bildiğin acı hissettiriyor hiiiiççç değmez :/

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...