9 Ocak 2014

Watsons Yılbaşı Alışverişim

Merhaba arkadaşlar. Yine biraz geç bir yazı oldu üzgünüm. Zaten böyle kötü bir indirimden herkesin yararlanmasını istemezdim.
Evet herkes Watsons'a ver yansın yaptı. Katılıyorum, resmen bir kerede soğutup bir kerede kendilerinden nefret ettirdiler. Nasıl bir alt yapıları var, bu kararları nereden alıyorlar, hangi akıllılar bu indirim kararlarını veriyor bilmiyorum ama yazık diyorum. İnsanlarla resmen oynadılar. 

İlk gün 2.si yüzde bilmem kaç kampanyasıyla insanlara alışveriş yaptırıp, 2. gün dilleri yandı ve eleştirilerden gelen 2.si bilmem ne kampanyasını değiştirdiler. İlk gün alışveriş yapana yazık değil mi ?!!

Arkadaşlar istisnasız bir sürü ama bir sürü kişiden Gratis'in de Watsons'ın da fiyatları yukarı çekip öyle indirim yaptığını duydum. Hatta kendi gözlerimle gördüğüm örnekler var.

Eminim okumuyolardır bu yazdıklarımı ama ben şunu demek istiyorum, o iyi indirimlerinizle sizi yüceltip cironuzu uçuran bizlersek böyle bizimle oynadığınız indirimlerde de sizi yerin dibine sokacak olanlarda bizleriz... Bunu bilin. Hani bir insan aniden ünlü olur da patlar ya bi anda ne oldumcuk olur. Bunlarda öyle oldu.
Öyle ki istediği her an Mac'ten ürünler alabilecek olan yani öyle makyaj ürününe çokta ihtiyacı olmayan, reklam yaparak kendini ünlü etmeye çalışmayan bir youtubera 30-40 liralık ürünlerinin olduğu kutuyu gönderip onlarla makyaj yapmasını ve ürünleri tanıtmasını istemişler.. Valla diyorum ki siz kimle aşık atıyorsunuz.

Kısaca çok üzüldüm çünkü belli ki Gratis belki bir kenara da Watsons şuan makyaj sektörünü çokta bilmeyen, bu internet dünyası kızlarının kendilerine karşı gruplaşacağını bilmeyen, ''oohh bu kadınların resmen makyaja zaafı var, aman her şeyi alıyolar, 200-300 liraları bir seferde harcıyorlar'' diyen ve bizi kullanmaya çalışan bir kaç insanın elinde. Yani bu kesinlikle yönetim hatası.

Öyle ki arkadaşlar geçen bayram veet'te indirim vardı, facebookta açıklandı her yerde açıklandı. Sanırım bakırköy Carousel mağazalarına gitmiştim.. Orada veet'te açıkladıkları indirimin yarısı vardı üstelik sadece Veet'in 3 ürününde falan.. Ha birde indirimin fotoğrafını gösteriyorum bakın açıklamışsınız diye, ''haa indirim o zaman değişmiş olabilir.. siz doğru tarihte yayınlanan şeye mi bakıyosunuz'' diye şoka giriyolar..

Her şeye rağmen neden mi alışveriş yaptım ? Çünkü artık yazlık bronzluğum gitti, yüzüme uygun bir fondötenim yok. Uygun renk olsada yüzüm kuruyken çok kötü duruyor elimdekiler. Bu yüzden yeni, çok önerilen bir şey almak istedim. Rimmel London alakasız bir züccaciyede olsa oradan alırdım malesef sadece burada olunca alışveriş yaptım. 





Bu ikiliyi aldım, resmen set yaptım, hani sabun alınca lif alırsın vücut scrubı alırsın hadi birde losyon alıyım yumuşacık olayım dersiniz aynı o misal :)
Şanına şöhretine dayanamadım resmen artık yeter dedim :) Henüz denemedim, henüz çok fena bir görüntü yapmadığı sürece elimdekileri kullanmaya çalışıyorum :) Yani bu aralar çok tutumluyum yinede bunları alıp arada bir seviyorum falan :)

Soldaki kapatıcı, 17 liraymış %35 indirimle 11'e gelmiş.
Sağdaki fondöten ise 20 liraymış yine aynı indirimle 12 liraya gelmiş.


Dediğim gibi seriyi tamamladım :) Gerçi bunu hep kullanıyordum :)
Asıl fiyatı 15 liraymış, 9.75'e gelmiş.



Nyc kaş kalemleri favorim yine indirim vardı, 2.si %50 idi. Bende bu iki rengi aldım. Teki 8 lira, indirimle ikisi 12 lira oldu. 



Rexona indirimde idi. Ancak bu alışverişi ayrı zamanda yaptığımdan fişi kayıp, fiyatından emin değilim. Ama 5buçuk 6 lira falan olmalı ki ben buna para vermişim :) Bu arada Rexona nın yeni şişelerinden bu, aslında Amerika'da falan böyleydi de, Türkiye'ye de uyarladır. Shower Clean ise en sevdiklerimden :)


İşte benim alışverişim böyle, üzgünüm başta çok şey yazdım, ama anlatmam lazımdı sizlere de fikirlerimi dökmek istedim.
Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen. Öpücükler ! :)

2 yorum:

  1. Essence normal parfümerilere düşmeye başladı. İlerde Rimmel de düşer canım. Bu ünleri bu kadar uzun sürmicek. Ayrıca bu yazılanları okuyorlar Bumerang; Gratis ve Watsonsla ilgili yazımı yazdığımdan beridir reklam vermedi bana :))) Onlara da mail atacağım sınavlarımdan sonra. Eğer böyle bir durum varsa üzülerek şablonlarını kaldırıp, üyeliğimi iptal edeceğim çünkü.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Canimm cok tesekkur ederim bunları söyledigin icin. Bende uzgünüm ama hem ayakta uyutulmaya çalışılip hem susamam :/ gecen birileri reklam yayinladi ama bn tabi daha bunu yayinlamamistim. O reklam bana gelmedi ornegin. Senin dediğin gibi bir durum varsa bende ayni hareketle davranirim. Milletce zaten uyutulup sonra tehditle susturulmaya çalıştıriliyoruz. Berbat 2013 geride birakmisiz yine ayni şeyleri görmek yaşamak istemiyorum. Hakkimiz neyse aramali savunmali yapilan haksizliga baskalarini alet etmemeliyiz. Yani benim vicdanim böyle diyo...

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...