22 Ocak 2014

H & M Kozmetik Alışverişi

Selamlar :)
Bugün, birazcık youtube'a bakayım dedim. Malum İstanbul'dayım ve burada ki internetimiz sınırlı. Çanakkale'de öğrenci başıma çatır çatır ödediğim sınırsız internetimin lezzeti yok yani bu yüzdende evdeyken internetten biraz kendimi mahrum bırakıyorum. Geldiğimden beri geçen cumartesine dek evde ve çok meşguldüm çünkü ablamın nişanı vardı bu yüzden hazırlıklar falan falan..
Neyse pazar gününden itibaren gezmelere attım kendimi :) Hem İstanbul özlemi hem de ihtiyaçlar vs..

Bugün yani salı günü youtube'ta 5 dk lık bir vlog gördüm, vlogun bir kısmı taksim H&M'de idi. Oradaki kozmetik standlarını gördüm. Şaka olmalı bu dedim videoyu orada kapadım resmen sonuna bile bakmadan annemin yanına koştum Taksim'e gidiyoruz dedim 'e iyi peki seninle istediğin yere gelirim bitanem' dedi :)

Gittim annemle bir güzel gezdim :) Instagram'a Taksim - H&M - ve Taksimden genel mağazalar görüntüsü adına bir sürü video paylaştım görmek isterseniz, kullanıcı adım bhyln

Şimdi şöyle neler almışım bir genel görüntü bakalım sonrada ele - dudağa vs. uygulanmış örnekleriyle fotoğraflara geçelim :)





Öncelikle canım anneme çok teşekkür ederim. 6 katlı H&M mağazasında makyaj bölümü için arkamdan piti piti sessizce geldi, dur şuna bakalım edelim demedi. Makyaj kısmına güzel bi puf koltuk koymuşlar geçti sonra oraya oturdu ver montunu çantanı rahat rahat gez kızım dedi :)
Bende tadını çıkararak deneyerek hepsine baktım.
İşte aldıklarım;




Bu flaşsız haliyle renkler.


Bu ise flaşlı hali ile.




Sırasıyla uygulandığında ise sonuçlar böyle. Bu farlar için hep pigmentsiz-yetersiz gibi şeyler duydum ama bence hiç öyle değil. Azar azar kullanarak çoğaltabilir koyultabilirsiniz renkleri. Üstelik farlar yumuşacık tebeşir gibi değiller.  5 renk tamamen çok tatlı bana göre :)




Gelelim uygun fiyatlı bu 2 yönlü fırçaya. 


Ucu böyle sivrilen top bir fırça istiyordum e ucuza da bulunca alayım tabi dedim :)


Altında böyle bir eyeliner fırçası var, henüz 2 tarafla da uygulama yapmadım, yıkamadım da henüz, kıl dökme far yutma gibi özelliklerinden şimdilik bahsedemeyeceğim ama fiyatını söyleyebilirim. 7 tl :)


Ayrıca eyeliner kısmının yandan bu denli ince olmasınıda çok sevdim.
Unutmadan söylemek lazım fırçanın 2 tarafıda yumuşacık.



Bir diğeri yine uygun fiyatlı ve kaliteli bulduğum bu keçe uçlu liner.



Ucunu bu şekilde görebilirsiniz. Bazı eyelinerlarda bu uç kısmı hiç işe yaramıyor oradan simsiyah liner çekilmiyor, ama bu tam tersi.



Elime hem ince hem kalın hem de ucuyla nokta noktalar halinde çizdim. Hem ucunun hem de yanlarının ne kadar kolay uygulanablir olduğunu böylece görebilirsiniz. Biraz sıvı ve donduktan sonra elimi üstüne sürttüğüm halde hiç çıkmadı donup kalmıştı sanki. Zorladığımda çıktı ama izi kaldı. Temizleyici ya da ıslak mendil vb. şey görünce anında çıkıyor ama :)



Ardından bu pudrayı aldım, biri bana, koyu olan anneme. Henüz tüm gün deneyimleyemedim ama evde biraz uyguladığımda matlaştırma etkisini, inceliğini ve pudra pudra durmayışını çok sevdim. Sanırım Rimmel London Stay Matte ile yarışabilir :) Fiyatı 10 tl.
Bende ki 12 numarası yok gibi duruyor tenimle tam uyuştu, bir düşük 11 numarası var o çok beyaz tenliler için, kendine açık teni yüzünden pudra bulamayanlar kesinlikle bakmalı.



Gelelim alışverişimin yıldızına :) Alırken keşke her rengini beğenseydim hepsini alabilseydim dedim. 
Canlar ben bir kalem ruj hayranıyım, bilmiyorum ama çok seviyorum ya :) Güzelim Loreal kalem rujumu kaybettim !? :( Bunu almak için tutuştum, yine raflar dolusu vardı ama sanırım sadece 5 renkti. Turuncu tonlu, soğuk pembeli, kırmızıya yakın olanı, nude olanı ve tam pembe olanı. Ben tam pembe olanı beğendim.


Bu flaşsız hali.
Alttaki ise flaşlı.




Bir de dudağımda ki hali var elbette. Ne kadar kremsi ve pürüzleri ortaya çıkarmayan bir ruj olduğunu görebilirsiniz. Uygulanış kolaylığına, nemine, fiyatına, rengine, kokusuz oluşuna her şeyine hayran oldum, bitmesin diye çabalayacağım rujlardan yani, belki gider yedeklerim o derece :)

Birde daha önceden kasa kenarlarında minicik ayırdıkları stand yerinden aldığım bir far paleti var :)



Pembelere takmışım heralde bende çok yok diye :)
Bu öncekine göre bariz simli bir palet.


Buna nazaran diğerini daha çok sevdim. Bugün gözümde bunu kullandım, kalıcılığı müthiş ama uygularken göz altına biraz sim düşüyo parlatıyor yani yüzünüzü :) Ama çokta abartılacak ölçüde değil.


Kısaca duyduğum kadarıyla bir bu istiklaldeki bir de Zorlu avmdeki H&M kozmetik kısmı tam karıştırmalık. Şansınız varsa kesin bir bakın.

Hepinizi öptüm ! Hoşçakalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...