22 Ocak 2014

Çok Uygun Fiyatlı Başarılı Bir Fondöten Fırçası

Selamlar günün 2. yazısı ile yazısı ile karşınızdayım :) Hepinizi ve yorumlarınız çok özledim.
Geleyim konumuza, ne zamandır bir fondöten fırçası diye bik bik konuşuyodum. Real Techniques expert face brush'ı istiyordum lakin ona da instagram hesaplarından ulaşabiliyordum. Güvenilir hesaplar pahalı, ucuz olanlar şüpheli idi.

Ardından resmen şans eseri buycosmo.com'da Artnet diye bir markanın fondöten fırçasını gördüm ve google'dan Artnet Fondöten Fırçası diye her şekilde aratmama rağmen hiç bir noktaya varamadım. Sitede fırçanın 28 numarası 24 tl idi. 27 numarası da var ancak o daha küçük ve uygulamada zaman alacağından onu istemedim. Ama fırça hakkında da hiç yorum olmadığından almaya cesaretim yoktu.
Gelgelim o esnada Çanakkale'de ucuz bir kozmetikçide gördüm bu fırçayı. Sanki sipariş vermişim de kargo gözlerimin önündeymiş gibi :) O gün bıraktım ama sonra çok içimde kaldı. Ve ertesi günü gidip aldım.

21 tl verdim ve hiç içim acımadı. Çünkü çok aradım böyle bir fırçayı :)

Fırça şekli itibarı ile aynı Sigma F88'i hatırlatıyor bana.
O nasıl bir şeydi diyenler buyrun efendm aşağıda.


Yuvarlak bir fondöten fırçasında önemli olan sık kıllı olması ve ürün yutmaması. Örneğin herkes aynı şeyi söylüyor ki expert face fırça ürün emiyor. Normal kullandığınız fondötenden daha fazla kullanmak zorunda kalıyorsunuz yani.



Bu flaşlı fotoğrafta fırçanın rengi ve şekli daha belirgin gördüğünüz gibi. 

- Kılları çok sık öyleki aralayıp dibini göremezsiniz.
- 3 kere yıkadım hiç kıl dökmedi.
- Her yıkamamda çok hızlı kurudu. Akşamdan sabaha kuruyodu örneğin.
- Kılları çok yumuşak, yüze herhangi bir şekilde batmıyor.

Uygulama sırasında; 

- Fondöten gibi her çeşit sıvı şeyi önce parmağımla yüzüme kısım kısım bıraksamda, elime sıkıp fırçayla elimden alsamda hiç ürün yutmadı.
- Pıt pıt hareketlerle de, dairesel hareketlerle de hiç çizgi çizgi bırakmadı, fırça kirliyken bile.

Olumsuz yönü;

Yıkama sırasında biraz sabunu fazla sıkarsanız avucunuza, arındırması zaman alıyor.

Diğer kullanım alanları için;

Aynı fırça ile pudra uyguladım, aynı bir profesyonel pudra fırçası gibi de uyguladı :) Hiç pudralı görünüm bırakmadı, zor pudralarda bile etkisi iyiydi.
Bronzer ve allıkta denedim her şekilde acayip mutlu oldum sonuçtan. 




Avuç içinde gayet geniş ve büyük gördüğünüz gibi :)

Vee güzel haber, nerede bulacağım ben bu fırçayı derseniz şuan buycosmo.com'da da indirimde ve 21,60 tl. Bu benimki 28 numara yani en çok önerdiğim budur.

İşte böyle canlar :) Ardından kozmela.com' a expert face geldi %25 indirimli 33 liraya alacaktım elimde bu var diye kalsın dedim baktım tükenmiş bile neyse kısmet dedim çok memnunum elimdekinden :)

Hepinizi öptüm kendinize iyi bakın yorumlarınızı bekliyorum ;))

8 yorum:

  1. Bunu almayı düşünüyordum ben de, duymuştum ama hiçbir blogda ayrıntılı yazı bulamayınca cesaret edememiştim. Ama sende ayrıntılı bir şekilde okuyunca "İşte budur!" dedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iste buna cok sevindim gönül rahatlığı ile al canim :)

      Sil
  2. Bende Aliexpressden aldım 4 tane farklı farklı likir ürün fırçalarını ; hemde otuz lira gibi bir paraya 15-20 güne geliyor ve aşırı memnunum .Bakmanı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç oldu ama bende bakmaya başladım, iyi satıcı ve iyi ürünü bulmak meşakatli ama değiyor :)

      Sil
  3. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim.

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Pardon ben bişey sormak istiyordum pek konusu değil ama aliexpress den bakıyordum bende makyaj fırçalarini güvenilir bir site mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aliexpress'te fırçaların neredeyse tümü sahte bunu biliyorsundur. Satıcının satış oranına bak ki genelde binlerde hatta 10 binlerde olması çok iyi, geri dönüt olarak oylarının yüzdesine, genelde %95 üzerindekilerden almaya bak. Bir de açtığın fırçanın sayfasında en aşağı in ve satın alanların yorumlarına bak. Hepsi senin için olumluysa güvenilirdir, alabilirsin. Yani ucuz ama alan ve memnun olan çoksa alınabilir, demekki fırça kullanışlıdır. Güvenlik konusunda saydıklarımı dikkate alırsan yüksek ihtimalle sıradan bir türk sitesiyle yaşayabileceğin problemlerden farklısını yaşamazsın. Bende alışveriş yapmaya başladım oradan, bir kaç haftaya ilk kargom gelir diye bekliyorum, yani bende güvendim diyebilirim. Üstelik ürünün belirlenen sürede kargolanmazsa iptal edip paranı geri almanda çok basit, için rahat olsun :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...