5 Ocak 2014

Oriflame Hakkında

Merhabalar, belki bir çoğumuz biliyor ki ben Oriflame danışmanıyım.
Oriflame ürünlerinin doğal ham maddelerden yapıldığını vede hiç bir şekilde hayvanlar üzerinde test edilmediğini ilk baştan belirtmek istiyorum.
Geçen ay 30 tl olan üyelik ücretimiz bu ay 1 tl. Bu yüzden bu fırsatın kaçırılmaması gerektiğini düşünüyorum.

Üyelikle elde edeceğiniz ayrıcalıklar nelerdir diye sorarsak;

- Her ay sadece danışmana özel, internet üzerinden görebileceğiniz kataloglar var. Örneğin geçen 27 liralık bir fondöteni 4 liraya aldım bunun sayesinde :) 40 liralık çanta 15 liraya düşüyor mesela. Kendinize almadınız diyelim, alın 4 liradan fondöteni katalog fiyatına satın.
Aaa danışmanlar ne uyanık demeyin, bu da bir ekmek parası kapısı, sizde bu ayrıcalıkları istiyorsanız 1 liraya kayıt olun.

Üstelik 1 tl yi sizden elden vermenizi kimse istemiyor. İnternet üzerinden sipariş verirken 1 liranız sizin alışverişinize yansıtılacak. 
İlk ay yaptığınız 100 puanlık alışverişle diğer ay aşağıdaki paketi kazanabilirsiniz.


Ki ben 'galiba bu ay 100 puan falan yapamam' dediğim geçen ay sadece 5-6 kişiden aldığım siparişle 170 puan yaptım :)

Danışman olduğunuzda kimse sizi her ay sipariş ver bak bu ay sipariş niye vermedin falan diye rahatsız etmez. İsterseniz sadece kendinize alışveriş yapın hanımlar :)

Üstelik katalogta gördüğünüz bütün ürünler az değil, danışmanlara %30 indirimli geliyor.

Her ay yaptığınız puanlarla alışverişinizden indirim yapılıyor, siz yükseldikçe indirimleriniz artıyor. Hatta 200-400 liralık indirim sağladığınız seviyeye geldiğinizde oriflame'e banka hesabınızı veriyorsunuz her ay iskontonuz ya da iskontodan kalan hesabınıza yatıyor. Bu da öyle yıllar almıyor, isterseniz 1 ayda isterseniz 5 ayda bu seviyeye gelebilirsiniz. 
Patrondan zam istemekten daha kolay bir sistem :)
Ayrıca siz bu mesleği benimseyip yıllarca sürdürüp artık yapamaz hale geldiğinizde kardeşinize, çocuğunuza...vs. devredebilirsiniz. Bütün emekleriniz, kazançlarınız aynen devam eder, her şey bir anda bitmez, arkanızdan bir miras gibi süregelir.

Oriflame çok mantıklı bir sistem üzerine oturtulmuş, oturanın değil çalışanın kazandığı çok adil bir mecra. Bu yüzden üyelik sadece 1 tl iken bence bu akıllı kadın işini kaçırmayın.

Dediğim gibi şuan Türkiye de 4. sırada olan oriflame satışçısı bir bayan bile ilk başladığında kendime alıcam aman beni çok karıştırmayın diye başlamış. Sizde şimdilik aman ne olacak bir şey kaybetmem deyip buna başlamalısınız. Akmasada damlar bayanlar, sonuçta bu bir helal kazanç kapısı :)

Aşağıda linkini koyuyorum, ordan girip hemen kayıt olabilirsiniz. Diğer sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine yazın lütfen. Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...