28 Ağustos 2013

Penti'den İndirim Haberi ve Güzel Bir Süpriz

Her markada olduğu gibi tam mevsim bitmeye yaklaşınca o mevsime ait giysiler ucuzlamaya başlar, Penti'de onlara uydu :) Geçen senelerde olduğu gibi bu senede plaj giyimlerinde büyük indirimler yaptı. Bu indirimler öyle seçili ürünlerde falan da değil. Mağazaya girdiğinizde bütün mayo ve bikinileri indirimde görebilirsiniz. 
Tabi bu indirim aşama aşama oldu önce %50 sonra %70 derken stoklar azaldı. E haliyle İstanbul'a da yeni geldiğimden son kalan ürünlerde olsa büyük bir indirim olduğunu hatırlatmayı boynumun borcu bildim :)

Ve bakalım ben bu indirimden neler aldım ve kaç lira kârdayım ? :)




Mağazaya girdiğimde bu sefer sanki önceki seneye göre karşılaştırdığımda çok daha güzel şeylerin olduğunu gördüm. Çünkü geçen sene indirime kalanlar hep zaten çok tercih edilmeyenlerdi. Şimdiyse girip zaten kaliteli diyerek onlarca alabileceğiniz kadar güzel şeyler var :) Ne de olsa plaj modası denilen bir şey var. Hem denizden çıkınca ıslak oturmamak lazım takın takıştırın karıştırın yakıştırın :)
Bakalım bu kadar çene yaptıktan sonra ben neler almışım.
Süpriz haber içinde fotoğrafların sonuna lütfen :)







İlk fotoğrafta gördüğünüz kombini ben yaptım. Sezona göre ne kadar uygun fiyata almışım görmek için buyrun efendim.


Kırmızıyla altlarını çizdim, barkod önce sezon fiyatlarını okuyor, sonra da indirimi düşüyor :)
Yaani benim seçtiklerimden düşen fiyattt 46.2 lira !! :) Ve emin olun yalan etiketler değil çünkü sezon başında bir kaç tane daha yeni bikini istediğimden Penti'ye girmiştim ve çok pahalıymış bence deyip bu modelleri görüp çıkmıştım.

İkinci fotoğrafta ablamın seçtikleri.


Ondaki indirimde gözlerinizde :) 40.88 lira düz 41 lira işteee :)

Gelelim o güzel süpriz habere. Bu indirim hemmm penti mağazalarında var hemdeee http://www.penti.com/ sitesinde varr :)
Yaniii benim gibi İstanbul'a gelmeyi beklemeyin olduğunuz yere kargolatın. Üstelik 50 lira ve üzeri alışverişlerde 10 lira indirim var. 
Yani 10 lira gibi fiyatlara bikini üst 15 lira gibi fiyata da alt alabilmek ve hatta bunların kaliteli şeyler olabilmesi bir tık uzağınızda :)

Bir mutlu indirim haberi daha verilmiştir hepimize hayırlı olsun :) Yazımı okuduğunuz için çoook teşekkür ederim :) Yorumsuz bırakmayın beni :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...