26 Ağustos 2013

Garnier BB cream - Mucizevi cilt kusursuzlaştırıcı

Selamlarrr :))

Biraz tatil yaptım ve geri geldimmm :) Post yazmayı gerçekten çok özledim. Bu yüzden hemen bir ürün inceleme yazısı yazmaya başladım.
Peki bu ürün ne olacak derseniz başlıktan bakabilirsiniz güzel bayanlar :)

Alalı ve kullanalı 20 günü geçti. Açıkçası 20 gündür başka bir krem kullanmadım yüzüme. Benim yüzüm normal ve yağlıdır bu arada. Ürünün kutusunu şöyle bir inceleyelim isterseniz.



Şunu demeliyim ki garnier nasıl yaptıysa harika bir ürün yapmış :) Önceki el kremi gibi tüpte olanını da kullanmıştım. Ama onun ne kapatıcılığı iyi geldi ne de yapısı. Çok yağlıydı parlaması bitmiyor ıslak gibi kalıyordu. Bir kaç blogger daha bunu övünce dayanamadım aldım. Üstelik öyle üzerinde düşünülecek bir fiyatıda yok. Mağazalara göre 12 ve 16 tl arası değişiyor sanırım.
Sizin için birde böyle fotoğrafladım.


Şuan fotoğraftaki tek sorun benim tatilde beklediğimden fazla bronzlaşmam ve bb kremin light renginin açık kalması :) Fotoğrafta pek anlaşılmaması için ışıklarıyla oynadım sadece :) Sorun değil. Zaten bayıldığım bir ürün olduğu için gidip bir üst rengini alabilirim :) 

Bazı önemsiz günler kısa süreli dışarı çıkışlarda sadece bunu sürüpte çıkabilirsiniz. Ben alışveriş gibi uzun süreli gezilerde iyi kalıcılık istediğimden üzerine bir sabitleyici pudra geçiyorum :) 

Gelelim ürünün vaadlerine. Ürün yüzünüzdeyken söylediklerinin hepsini gerçekleştiriyor ama benim tenimde makyajsız haliyle bir değişiklik yapmadı doğrusu. Zaten renkli bir kozmetik ürün sayıldığından ''mucizevi'' bir şeyi gerçekten beklememiştim. Onun yerine sizde bir etki görmezseniz, cildinize uygun bir temizleyici, tonik..vs kullanmaya devam edin derim.

Kısaca bu üründe böylece benim tarafımdan tanıtılmış oldu :) Peki sizin düşünceleriniz neler ? 
Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...