1 Ağustos 2013

Gratis son indirim ganimetleri

Selamlar. Böyle bir yağmurlu İstanbul gününde Kanald hala Aşk-ı Memnuyu gösterirken, bütün sesleri kapattım, köşeme çekildim, dışarıdan gelen yağmur sesiyle bu posta başlıyorum.
Başlıktan görüldüğü üzere doyyymadım Gratisten alışverişe :)
Geçen bağdat caddesindeydik. Gezecektik fakat bende suç yok, arabayı tam Gratisin önüne park etmişiz (sinsi gülüş var burada) :) Bende aa bir baksam ya dedim yine kendime yenildim ve alışveriş yaptım.
Uzatmadan bakalım neler almışım.


Benim yeni bağımlılığım olan tırnak süsleri, tanesi 3 tl idi ama 1 alana 1 bedavaydı, bende bunları seçtim






Meşhur yağ kontrol mendilleri, içinde 50 tane varmış, çok şaşırdım. Aslında mendilde diyemeyiz bence biraz yağlı kağıdı andırıyor, hani şu tepsinin dibine konulan :) Zaten arkasında da yazmışlar, keten ipliğinden elde edilen kağıt hamuruyla yapıldığını. Ve sonuçta süper bir şey. Yüzünüzde makyaj olsun olmasın ona hiç zarar vermeden parlayan yerlerdeki yağı şıp diye emiyor. Yağsız bir cilt kalıyor geriye. Her mendil tabi ki tek kullanımda tükeniyor. Ama 50 mendil için, 2.25 tl gayet iyi bir fiyat bence. Şuana kadar çok faydasını gördüm hem :)




Bu Maybelline pembe kapaklı serisini çok seviyorum, abartısız renkte aradığım rujları hep burada buluyorum. Önceki rujumda okuyan varsa bilir, 162 numaraydı. Doğal canlı dudak renginde bir rujdu. Bu da onun kadar güzel, biraz daha nar çiçeğine yaklaşan bir pembe, hafiften simlerde var içinde.



Dudağımda görüntüsü budur. Hafif sedefli ya da simli olarak adlandırılabilecek yumuşacık bir ruj.
%50 indirim vardı,  24 liradan 12 liraya düşmüştü.

Bu alışverişte bu şekilde atlatıldı :) Size de bol indirimli günler dilerim.
Yorumlarınızı esirgemeyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...