2 Eylül 2013

Bath&Body Works Shimmer Mist (Alışveriş)

Hadi gelin bugün Marmara Park'taki Bath&Body Works'e gidelim. Size anlatacağım ürün ''Shimmer Body Mist'' yani vücut spreyi amaaa simlii.



Öncelikle şöyle söylemeliyim mağazaya girdiğinizde neredeyse her beğeneceğiniz kokunun simli spreyi mevcut. Yani bir nevi şöylede düşünebiliriz, benim bu aldıklarımın hepsinin birer parfümüde var.
İlk gördüğünüzde o ne öyle disko topu gibi gazino yıldızları gibi parlayacağız mı diyebilirsiniz :) Bende öyle düşündüm ta ki aynı markayı Tülin Şahin'de önerene kadar.. Kendisi böyle simli spreyleri tarağınıza sıkıp saçlarınızı tarağıdınızda saçlarınızda harika ışıltılar yaratabilirsiniz demişti :) Bende o zaman bir ara gidip  denemeliyim dedim.

Geçtiğimiz hafta sonu koşar adımla girdim mağazaya, çalışan kızın tavırlarından iğrensemde sabırla ürünlerimi seçtim. Kızın tavrına gelecek olursak kız resmen sizin beğenmeyebileceğiniz kokuları tester kağıdı uzattığınız halde elini savurarak kolunuza sıkıyor boylu boyunca yıkıyor resmen kolunuzu ! Üstüme geldi her yerime geldi resmen zor durdurdum kızı. Ama sesimi çıkarmadım sakin kalmak için. Yanımda ablam vardı aynı şeyi onada yaptı ve kaçtık kızın yanından. Yani giderseniz eğer o cadıya dikkat edin !

Gelelim asıl konumuzaa.. Simlerini biraz yakından görün diye birde flaşlı olarak fotoğrafladım.



Pembe şişe eskilerden bir seri sanırım. Ama yeşil seri mağazanın en ortasına konumlandırılmıştı sanırım yenilerdendi. Kendisi Signature Collection serisinde. En çokta onun kokusana hayran kaldım. Peki neden 2 şişe aldım ?
Çünküüü 3 al 2 öde kampanyası vardı ve en beğendiğim spreyi yedeklemiş oldum :)

Gelelim performansına,
Koku kalıcılık - 3-4 saat 
Sim kalıcılığı - 2 saat kadar

Fiyat - Tanesi 35 tl

Şimdi biraz hayalleri süslemek lazım, diyorumki yakında bir kaç düğüne gidicem ve düşünüyorumda ben bunu sıktığımda incecik hafiften çok tatlı bir biçimde bütün gece ışıltımla dikkat çekicemm :)
Şunu not almalı; spreyi ne kadar yakından sıkarsanız o kadar sime boğulursunuz. Ne kadar geniş açıdan sıkarsanız o kadar homojen bir görüntü elde edersiniz.


Şişelerin arkasındaki detaylar bu şekilde.

Aynı gün içerisinde ablam için bir gelin-evlilik dergisi almıştık, biraz karıştırırken ne görelim, yaz gelinlerine öneriler sayfasında..


Aynı gün aldığımız şeyin parfümünü dergide görünce ne oldu tabi mutlu olduk :)

Siz de eğer böyle bir şeye sıcak bakarsanız en güzel adresin Bath&Body Works olduğunu söyleyebilirim.
Şimdilik hoşçakalın, yorumlarınızı bekliyorum.

4 yorum:

  1. Aaa çok güzelmiş :) bende Victoria's Secret'tan aldım daha yeni :) kaçar ml ürünler acaba :) güle oynaya kullan bana da beklerim hayatinmelodisii.blogspot.com ben seni takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  2. Bunlar net 236 ml. Victorialar net 250 olduğundan fark yok pek :) eger dusunursen haftasonu marmara parkta yine 3 al 2 ode olduğunu gordum oraya goz atabilirsin :) ben iki markadanda vazgecemiyorum :) kucuk seyahat siselerine koydum cantamdan çıkmaz haldeler :))

    YanıtlaSil
  3. Hehhee :) ben direk çantama koyuyorum ama küçük şişelere boşaltma fikri yaratıcı doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cantaya ata ata hamal olduk valla denemelisin kesinlikle :) hem böyle 2 kucuk sise koyuyorm hangisinin havasındaydam onu sıkıyorm :)))))

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...