16 Mart 2014

Sivilcelerle Savaş (Sudocrem, Sephora, Loreal, Garnier, Avon, Rival De Loop)

Merhabalar, çok uzun bir aradan sonra yazıyorum. Sebepler sürüyle bahane olarak sayılabilir ama şunu söylemeliyim ki bu geride bıraktığımız hafta içi bir kaç izleyicime sivilcelerle ilgili yazı yazmaya dair sözüm olmuştu ama haftaya Berkin Elvan kardeşimizin, polis dostumuzun ve daha sayarak kendimi yıprattığım insanların vefatıyla başladık, gerek olaylar, gerekse devleti yönetenlerin bu kötü tutumları, beni bırakın yazı yazmaya, internete bakmaya bile uzaklaştırdı.

Bende bari bu cumartesi gününü evime, kendime, huzuruma ayırmışken yazayım biraz rahatlayayım dedim. 

Bu yazımda kullandığım üründen ne kadar kötü etkilendiğimi çenemde bir sürü sivilce çıktığını anlatmıştım. Ki alttaki fotoğraf en iyi hali idi daha sonra büyüdüler içlerinde sertleşen bir türlü iyileşmeyen bile oldu, durum o kadar vahim yani.





En baştan belirtmeliyim; hayatımda hiç muayen günler dışında sebepsiz sivilcem çıkmadı, ne stresler gördüm ne depresyonlar yaşadım ama maşallah kırk bir kere ki cildim hiç öyle stresimi yüzüme kusmadı. 
Bu yüzden biliyorum, tek sebebi kullandığım o berbat serum ! Evet ağır konuşucam çünkü halaaaa izlerini taşıyorum :/ Psikolojimi, yüzümü her şeyimi etkiledi o şey.

Bende bir anda hayatta sivilce derdi olmamış insan, aniden boşluğa düştüm ne yapıcam şimdi bilmiyorum ki durumuna geldim ve araştırdım-satın aldım-kullandım-deneyimledim. Burada da onlardan bahsedeceğim.



İlk keşfim Sudocrem oldu. Önce o yazıma biri yorum olarak gönderdi sonra baktım ki herkes bundan bahsediyormuş. Üzerinde bebek yazsa da paketin arkasında, cildin korunma kapasitesini desteklediği, çocuk bezlerinin neden olduğu kızarıklığı, pişiği önlediği, tahriş olmuş bölgelere fayda sağladığı yazıyor.

Eczanelerde satışı mevcut ve 60 gramı 12 tl.

Bir ümit aldım, doğrusu çıkmış sivilceye ya da çıkacak sivilceye bir faydasını görmedim. Daha çok çenemde oluşan anlamsız pütürcükleri bir gecede geçirdiğini söyleyebilirim. Herkesin bahsettiği mucize etki bende böyle yani. Elimin üstündeki kağıt kesiğini bile şok şekilde iyileştirmedi. Ama o pütürcükleri şok etkide düzeltti.
Ayrıca sanırım renk açıcı özelliği de mevcut, bu yüzden; bir kaç sivilce izimi dahi iyileştirdi diyebilirim. 
Onun dışında sivilce tedavisinde bana göre etkili değil.

----------------------------------------------------------------------


Ardından bir zamanlar sephora indiriminden aldığım bu ürünü kullanmak aklıma geldi. Fiyatı o zamanlar ya 3 liraydı ya 8 lira falan.


İçi böyle jel formunda serin bir şey.
Bunun o kadar çok etkisini gördüm ki cidden benim kurtarıcım diyebilirim, baş vermiş sarılaşmış sivilcelerimi 1 gecede eritti. Böylece patlatmama gerek kalmadı.

Bir ara Sephora'ya götürdüm bunu, aynısından kalmadığını, heralde o zaman paket değişimine gittikleri için ucuzladığını söyledi. Yeni ne geldi dediğimde ise bunu gösterdi;



Hali hazırda bu ürünü Sephora'larda bulabilirsiniz. Ve kendilerinin söylediğine göre içleri ve işlevleri aynı :) Sadece paket çok daha kullanışlı :)


---------------------------------------------------------


Ardından çok önce yazdığım bir yazıda bahsettiğim bu köpük yüz temizleyiciyi sürekli kullandım, makyaj temizleyicilerin nedense hep yetmediğini düşünürüm, birazdan ekleyeceğim loreal ürününün silikon temizleme pediyle bu köpüğü uygularken yüzüme masaj yaptım, çoğunlukla beyaz silikon pedin üstünde hala makyaj çıkıyordu.
Bu, yüzü kurutmadan yağlanmayı azaltıyor, çok memnunum cidden memnunum yani :)) Hatta 2. paketimi aldım. Yağlanmayı azalttığı için sivilcelerin içinin dolup artmasını durdurdu. Ve kurumaya başlayan sivilcelerin içini temizleyerek yeniden oluşmalarını engelledi.

----------------------------------------------------


Bir Loreal ürününden kötü etkilenmiş olabilirim ama yine bir Loreal ürününü kullanmama malesef bu engel olamadı çünkü çok önceden ben bu ürünü kullanmaktaydım zaten ve çok memnundum, hatta bu da 3. paketim :)



Ürünün iddiaları bu, sadece siyah noktalarda etkisini görmedim ama diğerlerinde cidden etkili, bu da yağlanmayı durduruyor tabi. Ve büyük ölçüde gitgide artan sivilcelerimi durdurdu şükürler olsun.
Ortasında fotoğrafta olmayan beyaz silikon pedide bunda kullandım, çok çok çok etkisini gördüm.

Hatta şöyle bir anımdan da bahsedeyim; arkadaşlarım çok makyaj, hatta neredeyse hiç makyaj yapmayan insanlar, ben onlarda kalırken makyajımı çıkarıp yüzümü yıkamamı onlar benim yerime külfet gibi görüyorlar. Hatta, ooo senin işin çok deselerde, makyaj silip yüz yıkamamın 10 dakika olduğunu görünce önce buna şaşırdılar; ardından ben bu ürünü kullanıp yüzüme dokunun dediğimde daha da şaşırdılar. Direkt olarak Ayliiin benim yüzüm pütür pütür, seninki gibi kaysın yumuşacık olsun ya nerden alabiliriz bunu dediler. Ve bende son kadınlar gününde istanbula geldiğimde indirimden aldım arkadaşıma :))

Bahsettiğim yüz temizleme pedi ise bu;


Bu Loreal'in içinden çıkan. Fakat ben Watsons'tan bu altta göreceğiniz şeyi aldım, 2 kat daha mutluyum :)





Gördüğünüz gibi Watsons Loreal'i döver :))


Boş çenemden sonra geçelim diğerine.

---------------------------------------------------


Yine bir indirim ganimeti olan Rossmann alışverişimden aldığım bu Rival de loop sivilce jeli. Rengi ve yapısı itibarı ile Sephora'dan aldığımla aynı. Yalnız ben bunu aldığımda yeni çıkmış bir sivilcem yoktu. Bu yüzden aynı Sephora ürününde olduğu gibi bunda da çıkmış, patlamış sivilceye bir etki görmedim. Eğer yeni bir sivilcem oluşursa önce bunu deneyebilirim.

Buraya fikir olarak eklemek istedim, çünkü Sephora'dan olana ulaşamayabilirsiniz, fiyat yüksek gelebilir.. vs. Ama bunu indirimde 7 lira civarına bulabilirsiniz ve ikisi de aynı etkiye hali hazırda sahip.

------------------------------------------


Son olarak, cildime hala alkolsüz ve parfümsüz, Bioderma H2O türevinden olmayan, paketinde tonik yazan bir tonik bulamadım, hangi satıcıya sorsam, Bioderma H2O'nun türevleri olan Loreal, Garnier, Diadermine gösterip durdu. ''İyi ama bu makyaj temizleyici, ben tonik olan bir tonik istiyorum, bunun gibilerini çok kullanıyorum ben'' desemde bir sonuca varamadım :)

Yani 2 ileri 1 geri yaptım sonunda yine bir Bioderma türevi olan Garnier'i denemek istedim.
Bana göre, Bioderma'ya da Loreal'e de bin basar.

Bir kere Bioderma kadar fiyatı oynak değil.
Loreal kusursuz temizleyicide olan yüzümde yapış yapış his bırakmanın zerresi bunda yok.
Çok bereketli.
Çok şirin bir paketi var.
%50 indirimle 400 ml 8 küsür tl.
8 lira ya !? Bioderma nasıl yarışabilir bununla :)

Yüz makyajımı cidden iyi çıkarıyor. Göz makyajında hafif makyajlarda sonuna kadar etkili.
Ve kadınlar günü indiriminde 3 tane aldım ! Kabayım evet ama %50 indirim hiç olmuyo napayım, ilerde buna fiyatta bindirirler. Ablamsa 2 tane aldı. 400 ml arkadaş bol bol kullan ya 8 lira :D :D

Neyse işte bunu da hem tonik hem de makyaj çıkarıcı olarak seve seve kullandım onca lafın sonunda kısaca :) Sivilcelerime etkili miydi? Direkt olarak değil ama sivilce oluşumunu önlemek için önce iyi bir cilt temizliği şart. Bu konuda Garnier'i de çok başarılı buldum.



Son olarak sivilcelerim makyajsız halde bu kadar küçüldü ve yok olmaya başladı. Mutlu muyum, evet. Bu anlattıklarım başkalarını da mutlu ederse daha çok mutlu olurum :)


Bu da son tamam :) Ama gülümseyen şapşik ve yeni boyanmış koyu saçlarımı da görün istedim yani :)
(Ne zamandır blog yazmamış blogger sersemliği, bir daha ki yazıda iyileşme semptomları kendini gösterir)

Umarım yazımı beğendiniz :) Yorumlarınızı bekliyorum beni yalnız bırakmayın :)
Herkese sivilcesiz ipek gibi ciltli günler ! 


İnstagram : bhyln
Twitter : bhyln




2 yorum:

  1. Bu mu senin sivilcelerle savaşın? Bende bunlar olsa, kendi haline bırakırım uğraşmam bile. Benim yüzümdekileri görsen korkarsın. İlaç tedavisine başlamadan bana kurtuluş yok. :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok agir sivilceler olmadiginda bunlar iyi geliyo. Ama agir sivilceler icin gec kalmadan bi klinige gitmelisin bencede.. üzülme kafaya takmadikca daha hizli iyilestigini gorursun :)

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...