31 Mart 2014

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Herkese merhaba. Yoğun ve can sıkıcı seçim dönemini de atlattık nihayet.
Gerçi seçimlerin bittiğine sevinelim mi üzülelim mi belli değil ya...

Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım bu temizleyiciyi tanıtmak isterim.
Şimdiye dek Bioderma Sensibio H2O, Loreal kusursuz temizleme suyu gibi ürünleri de denemiş biri olarak, Garnier'de de bir kutu bitirince artık yazısını yazmalıyım dedim.





Bu ürünü Watsons, Gratis ve diğer kozmetik satışı yapan mağazalarda rahatlıkla bulabilirsiniz. 

Ayrıca indirim zamanlarında gerçekten çok uygun fiyata geliyor.
Tek tip şişesi var o da 400 ml. 200 kullanım olduğunu vaad ediyor. Evet uzun süre gitti ama 200 mü bilemem :)



Ben her gün makyaj yaptığım için böyle beğendiğim bir ürünü hemen depolarım :)
Son kadınlar günü indiriminde de tam 3 tane depoladım hatta bunu instagram'dan paylaştım.
Instagram adresim için : bhyln olarak beni bulabilirsiniz.




Cildim hassas değil ancak bazı karşılaştığım hassas ciltlerde bile sorun yaratmadığını gördüğüm bir ürün bu. 
Ben büyük bir pamukla (gratis benri kare pamuğu) temizliğimi gerçekleştiriyorum.

Boynumu, gözlerimi dudaklarımı tamamen çıkarıyor.
Bioderma ve Loreal'de göz makyajımı çıkaramazdım, sert şekilde silmeyi gerektirirdi. Bunda hiç öyle bir şey yaşamadım.
Genelde çift bazlı ürünlerle göz makyajımı silsem de bazen o yağlı hisle hiç uğraşmamak için, biraz daha zaman alsa da bununla gözlerimi temizlediğim oluyor. Uğraştırsa da hiç bir kalıntı kalmıyor. 




Ağız kısmı bence kullanışlı. Ürünü her defasında istediğim kadar alabiliyorum yani.

Bir diğer çok sevdiğim yönü ise, fiyat istikrarı; yani Bioderma'nın tek şişesini 60 tl'ye alırken bir anda 20 tl'ye de bulabilirsiniz. Bu indirim bile olsa çok uçuk bana göre. 60 liraya alanda var nihayetinde...

Bense Garnier'i indirimde 8 tl'ye aldım. Normalde 14-16 tl arası indirimsiz hali, yani bu çok normal bir fiyat bana göre.

Loreal temizleyiciyi de sevmiyorum değil ama onun da bana göre Garnier'den düşük kalan yanı yüzümde yapış yapış bir his bırakması. Her makyaj temizlememde yüzümü tekrar yıkama ihtiyacı vermesi.

Elbet yüzü gece yatmadan yıkayıp arındırılmalı ama bazen o kadar uykum oluyor ki makyajımı çıkarmam bile nimet sayılıyor :) Bu zamanlarda Garnier'e çok güveniyorum çünkü; önceki denemelerimde de gördüm ki bu temizleyiciden sonra yüzümü toniklesemde köpüklesemde daha fazla kir çıkmıyor. Sonuna kadar gönlüm rahat yani :)


Bazıları Bioderma'ya da Loreal'e de taş çıkarır bin basar diyor, biraz haklılar :)
Garnier gerçekten kokusuz, yüze, göze, dudağa, hassas cilde uyan, çok kullanışlı, indirimde mağazalara koşup alınası bir ürün. 

Denemeniz şiddetle tavsiye olunur :)

Umarım sizin için yararlı bir yazı olmuştur.
Hoşçakalın.


5 yorum:

  1. aldırtacaksınız sonunda bana bunu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümüzde ki indirime kadar sabredebilirsen iyi ama sabredemezsende değer yani :) suçsuzum ben :)

      Sil
  2. Rimeli tek başına çıkarmıyor bu, ya da ben beceremiyorum bilemedim. Fondöten içinse asla yeterli değil bence. Ben 16 TL'ye almıştım bunu, Bioderma da o kadar pahalı değil aslında, şuralardan araştırınca 24 liraya bile bulunuyor:
    http://www.akakce.com/tonik/en-ucuz-bioderma-sebium-h2o-500-ml-fiyati,151575.html
    Yine de cildimin hassas olduğu dönemlerde tonik yerine severek kullandığım bir ürün. Bioderma kadar olmasa da yakın bence. Bir de ben bu kadar çabuk bitiremiyorum ürünleri, aylardır sürünüyor benimki :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kullandığın rimelden kaynaklı olabilir, ben maybelline ve loreal suya dayanıklı olmayan rimellerimi her seferinde tam anlamıyla kusursuz çıkarabiliyorum. Fondöten içinse üzgünüm sana katılmıyorum, ben fondöten bazıyla, kapatıcısıyla, bazı yerlere 2 kat haliyle fondöten süren bir insanım, eğer pamuğu ve ürünü biraz bereketli kullanırsan iz bile kalmıyor. Ben bile yüzümü 2 kare pamuğu arkalı önlü köşelerine kadar kullanarak temizliyorum yüzümü, yani biraz daha her yüz temizliğinde olması gerektiği gibi detaylı etraflıca temizlemeye özen gösterirsen bence faydasını da göreceksindir :) ''Zaten sende belirtmişsin ben bu kadar çabuk bitiremiyorum aylarca sürünüyor diye.'' Yani biraz daha bol davranırsan fondötenin çıktığını da suyun bittiğini de çok rahat görürsün :))) Bioderma'ya ben pahalı demedim hiç bir satırımda yanlış görmüyorsam, 60 liralardan 20 liraya düşmesi biraz güven sarsıcı, demek ki o ürünün değeri 20 lirayla da kâr getiriyorsa, 60 liraya alanda var bu bana uçuk geliyor dedim o kadar. Akakçe sitesinden araştırmışsın ama orada çıkan sitelerden 2-3 tanesi tanındık, diğerlerine güven bulmakta çok zor. Ayrıca yorum yapmam gerekirse bioderma pahalı diyebilirim de, yarın bir eczaneye gir ve tekli fiyatını sor H2O'nun, ne kadar yüksek söyleyeceklerdir eminim, ama akşam bir siteye geliyosun 25 liraya görüyosn misal, bu marka içinde tüketici içinde satış dünyasında mantıklı bir sistem değildir. Ben bir gün bir şeyi heves eder araştırmadan 60 liraya eczaneden alırsam ve akşamına %60'a kadar indirimlisini ve sonra daima indirimden çıkmayan kampanyalarını görürsem, güvenmem o indirimli verdiğim 20-25 lirayada :)) Durum bu yani :) Umarım beni yanlış anlamazsın, tonik yerine kullanabiliyor olmana sevindim. Yine bioderma'dan, memnun kaldığın şeyden devam et tabi ki hangisi seni mutlu ediyorsa.. :) Sevgiler

      Sil
    2. Merhaba,
      Yanlış anlamadım, teşekkür ederim açıklamana da. Fiyat sorunu konusunda da haklısın fakat o fark toptancı ve perakendecide ister istemez değişiyor. Sonuçta yurtdışından gelen bir ürün ve ülkemizde daha pahalı ithal ürünler biliyorsun. Herkesin farklı karla satması normal diğer ürünlerde olduğu gibi. Garnier daha mağaza odaklı bir ürün olduğundan fiyat fazla oynamıyor ama senin de dediğin gibi %50 indirime 8 liraya satabiliyorlar, demek ki onlar da bu üründen kar ediyor her şekilde.
      Çok fazla makyaj yapmayan biri olduğum için sürünüyor demiştim, bol dökerek de kullandım bu ürünü fakat aynı sorunu tekrar yaşadım. Yani bu ürünü kullandıktan sonra tonikle tekrar silince gördüm çıkarmadığını. Ben de fondöten ve rimelde Maybelline tercih ediyorum bu arada. Biraz benim hassasiyetimden de kaynaklı olabilir mesela ben asla sadece temizleyip uyumam yüzümü, önce göz makyajımı silip sonra da yumuşak bir sünger ve jel temizleyici kullanarak temizlemem lazım en son da tonik ve nemlendirici. En ufak bir kalıntı bile kalsa uyuyamam diyeyim :) Sadece yanlış mı kullanıyorum acaba, diye merak etmiştim o da hassasiyetimden kaynaklıymış sanırım, teşekkürler tekrar, sevgiler...

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...