19 Şubat 2014

Essence All About Matt Fixing Loose Powder

Selamlarr :)
Haftanın 3. günündeyiz ve çalışkan tavırlarımla 2 gündür her sabah rutin yayınladığım yazılarıma devam ediyorum :)
Ve bugün ki konuma da sanki Essence sponsorum olmuş gibi devam ediyorum ve bu sefer All About Matt pudrayı sizlere tanıtıyorum, ortada sponsor falan yok tabi :))





Bu pudra kullandığım ilk transparan pudra ve kullandığım ilk preslenmemiş pudra. Bu yüzden deneyimlerim başka markalarınkini bilmeyen bir objektiflikte olacak.



Pudranın klasik bir paketlenme sekli var ancak fiyatına orantılı olarak şu tuzluk gibi şeklinden istemediğiniz zaman akmaması gibi bir mekanizma yapılmamış. Bu yüzden hiç çantamda taşımıyorum yani bunu yapmak büyük risk olur değil mi ? :))

Kullanmadan önce bir kere ya sallıyorum ya da baş aşağı yapıyorum ondan çıkanı da bana yetiyor.




Beyaz bir rengi var ama teninizde bu beyazlığı kalmıyor bunun içinde böyle bir fırçayla ürünü alıp bir yere tık diye hafif vurup fırçanın üstündeki fazlalıkları silkelemelisiniz yoksa benim yüzüm hortlak gibi oldu sözlerini de okudum :)

Performans;
Matlaştırma: 10/7
Kalıcılık 10/4
Kapatıcılık sıfır tabi ki ''transparan'' çünkü.

Ürün miktarı 11 gr. Puan verecek olursam bu miktara 10/10 veririm. Oldukça ömürlü olacak benim için.

Bence bu ürün daha çok doğal makyajlara uygunYa da çok ağır fondötenlerin üstüne gider çünkü her kullandığımda burnumdaki minnak çillere kadar fondötenim az kapatıcı olduğu için görüyorum. Bu da bana çok doğal makyajsız gibi, mat bir görüntü veriyor.
Daha pürüzsüz bir görüntü için ancak renkli bir pudra önerebilirim yani :)
Doğallık istiyorsanız doğru bu pudraya derim.Tek kötü yanı gün içinde yenilemeniz gerekliliği hanımlar ;)


Umarım yazımı beğenmişsinizdir, umarım bugün sizin için güzel bir çarşamba olur.
Bir daha ki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...