17 Şubat 2014

Avon Glimmerstick Akmayan Göz Kalemi

Selamlar, haftanın ilk gününden herkese merhaba.
Bugün uzun zamandır denediğim türlü türlü markaların arasından en sonunda bulduğum akmayan aşk yaşadığım göz kalemimi size tanıtacağım.
Umarım haftanız güzel ve neşeli başlamıştır, öyle değilse de umarım geri kalanı öyle devam eder :)


Görüntüsü bu şekilde. Bununla aynı ada sahip birde simlisi var sanırım ama bu ondan tamamen farklı cankuşlar :))



Öncelikle baya baya açık ve net söylemeliyim ki bu kalem bütün gün gözümden akmıyo !

Şimdiye dek bir tane bile akmayan kaleme denk gelmedim malesef, günün sonuna kalmadan her seferinde alt kirpiklerimin dış köşesine doğru aşağıya bir akma dağılma oluyordu. Elim gün içinde aynaya gider parmaklarımla kirpik diplerimi silerdim. Ama bu kalemde hiç bunu yapmaya ihtiyaç duymadım.




Kalem hem yetenekli hem de çok kolay kullanıma sahip, sabahları aceleden kalemtraş aramama gerek kalmıyor yani asansörlü :)

Avon'un bu serisiyle ilk tanışmam bir kampanya sayesinde oldu, bir yüz temizleyici aldığımda yanına bu kalemlerden hediyeydi, bende aman her yanımız siyah göz kalemiyle dolu deyip lacivertini almıştım.

Kullandıkça çok yumuşak çok kolay uygulanabilir olduğunu fark ettim, üstelik laciverti sürdüğüm her gün kaleme övgü aldım :) Sonra akmadığını da fark edince hızlı bir şekilde siyahını da sipariş ettim.





Sonuç siyahta da aynı, akmıyor. Yalnız benim göz yapım elbette bir kalemin bu kadar mükemmel olmasına izin vermiyor sadece fazla içeri gelen kısımları gözümden siliyor gün içinde :) Yani akmasından endişe duymuyorum ama gün içinde simsiyah görünsün istiyorsam gönlümce tazeliyorum yalnızca.

Ürünün fiyatı hakkında bu tarz markalarda net bir bilgi verilemiyor tahmin edersiniz ki. Bu yüzden arada kataloğa bakmanızı tavsiye edebilirim ancak.

Umarım yazıyı beğenmişsinizdir, mükemmel kusursuzlukta çok mutlu olacağınız bir hafta dilerim bu güzel sabahta :)
Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...