22 Nisan 2014

Wet n Wild Gratis'te !

Selamlarrr :) Günün 2. yazısını girmezdim ama blogger dünyasında henüz yazısını okumamışken sadece instagram üzerinden bir kaynak görmüşken bombayı, yapabilirsem, burada ilk ben patlatayım dedim :)

Başlıktan da okudunuz. Wet n wild artık Türkiye'de !!!

Amaaan Wet n wild ne diyene, kısaca Amerika'da satılan, Türkiye'nin flormar ve golden rose'undan ucuz, the balm kadar kaliteli, birrr sürü farı mac'e ve naked paletteki farlara kıyas gösterilen mükemmel bir marka diyebilirim :)

Ben instagramda (kullanıcı adım : bhyln) resmen insanların kafasını yedim. Hatta 2 ya da 3 gün önce wet n wild yeni farlarını paylaştım altına kanayan yaramız falan dedim :)

Şimdi ise Gratis sessiz sedasız bu atılımı yapmış. Lafa mı inanacağım diyenlere alın size fotoğraf :)



Peki Wet n wild araştırmadan aklınızı alacak bir fotoğraf ister misiniz?


Fotoğraflarda mac ve naked ürünlerini tanırsınız işte onun dışındakiler Wet n Wild çılgınlığıdır :)


Şundan korkuyorum ki bunu en çok yapan Gratis; o da fiyatları uçurmak.. Yani fiyat konusunda beklentim çok düşük. 
Rujları 2,75 dolar. Tekli farları da yine 2,75 dolar. 8'lı paletleri 7,99 dolar. 3'lü paletleri 3,99 dolar.
Türk parasına karşılığı olarak gelir elbet, ama tek dileğim 8 dolarlık şeyin en fazla 20 değil 30 liraya satılması. Allahtan hayırlısı yani :)

Bu haberi de verip huzurlarınızdan çekiliyorum :) Umarım birilerinin yüzünü güldürmüşümdür :)



10 yorum:

  1. İnstagramda haberi görünce gözlerim parladı resmen :) Comfort zone'yi Beauty Joint'ten almayı düşünürken bu haber çok iyi oldu umarım bir an önce gelir :)

    YanıtlaSil
  2. Ayyyyyyy bayildim insallah uygun olur fiyatlari farlarina bittim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenemene sevindim inşallah öyle olur cidden :)

      Sil
  3. Benimde beklentim düşük hevesler kursakta kalıyor o fiyat politikaları yüzünden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah zannettigimiz olmaz bu soylediklerimize cvp niyetine yuzumuzu kizartirlar :)

      Sil
  4. Bu çok sevindirici bir haber gerçekten, aynı wet n wild psletlerini kullanmaktan sıkılmıştım ven de. Pazarmobi'de çok beğenip yedeklediğim wet'n wild paletlerimi ve baska marka ürünler satıyorum

    YanıtlaSil
  5. 8'li farlar 19.90 tl ymiş rujlar 12 tl allık 12 tl bugün gratiste gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim bende 5-6 gratiste gördüm tabi tükenmisti :) oje aldim sadece :)

      Sil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...