4 Nisan 2014

Elidor Kuru Şampuan (Uygulamalı)

Herkese merhaba :) Cumanız şimdiden hayırlı ve güzel olsun.
Bugün ki konumuz şanıyla şöhretiyle kuru şampuan hayatına, 3 çeşidi ile (Yağlı saç, Normal saç, Boyalı saç) yeni soluk getiren Elidor.

Saç bakımı bir kadın için ne kadar önemlidir biliriz, bu saç bakımı furyasının içinde neredeyse en önemli şeylerden biri de saçın nemini korumaktır, bu nemi sağlayabilmek için her gün saçı yıkamak saça büyük zarar verir. Su, bir nem kaynağı gibi düşünülebilir, ancak tam tersi hele ki sıcak ve sıcağa yakın su saçtaki bütün nemi alır götürür. Her zaman soğuk suyla saç yıkamakta tam anlamıyla imkansız bu yüzden tek çözüm:
HER GÜN SAÇ YIKAMAMAK :)

Eh saçlarımızı yıkamayalım ölelim mi, kokalım mı, pis mi olalım, tabi ki o raddeye gelmeyecek kadar hanım hanımcık insanlarız biz :) Ama 2. gün yağlanan saç içinde temiz bir şekilde kuru şampuan önlemlerimizi alalım :)


Gelelim sadede, şuan fotoğrafta gördüğünüz şişenin hacmi yarısından aşağı indi, bende artık şunun hakkında bir yazı yazmalıyım dedim.





Kuru şampuan nedir ?

Islak bir şeyin üstüne pudra dökerseniz pudra her ne sıvı olursa olsun içine çeker. Yağlı saçtaki yağı emecek en güçlü şeyde pudradır. Ve pudranın en kolay uygulama şekli parfümlü, sıkıştırılmış bir şişeye konmasıdır. Aynı kuru şampuanlarda olduğu gibi. Yani aslında yaptıkları iş, pudrayı sıkılabilir yapmak :)

Bu arada ben boyalı saçlar için olanını kullanıyorum, bir de normal saçlar için olanını kullandım, ikisinin arasında fark var ve yazının ilerisinde bundan size bahsedeceğim.

Daha dün duş almıştım ama ne zamandır saç şekillendirmediğim için duşun ardına saç düzleştirince ertesi gün yani bugüne saç diplerim hemen yağlandı. Bende taze taze durumu size fotoğrafladım :)




Ürünün arkasında bu şekilde 3 aşamalı bir kullanım talimatı var. 3. aşamayı fotoğraflamadım, orada da saçınızı tarayıp istediğiniz gibi şekillendirebileceğiniz yazıyor.


Bende ilk aşamada olduğu gibi kutuyu iyice çalkaladım. Bu, üründen iyi bir verim almanız için gerçekten önemli bir adım. Ardından saçımı tek tek ayırıp 20 cm uzaktan ürünü sıktım.
Aşağıda saçımın ayrılmış ve yağlı halini görebilirsiniz.




Ve bu da şampuanı sıktıktan sonra;


Çok sıkmadığınız sürece hiç üstte göründüğü gibi pudra pudra bir görüntü vermiyor. Hatta ilk kullandığımda bu işe yaramıyor mu acaba dedim. Çünkü sıkar sıkmaz derinizde bir serinlik yaratıyor,  o da ilk kullandığımda deodorant gibi ıslaklık verdi diye düşündürdü, ama tabi öyle değilmiş :)
Gördüğünüz gibi bu fotoğrafta biraz bol sıkmışım.



Ardından saçlarımın her yerini ayırıp ayırıp uyguladım. Bu arada en çok unutulan bölge kafanızın arkasıdır, bazı kızlarda saç şekillendirirken arkasını bile yapmadığını görüyorum bu çok kötü bir görüntü, saçınızın da önlerinin temiz arkasının yağlı gibi durmasını istemiyorsanız bu adımı unutmayın.

Uygulamam bittikten sonra 2-3 dk bekledim ve fotoğraftaki gibi parmak uçlarımla hafif hafif masaj yaptım ki o pudra görüntüsü tamamen gitsin. Bu hareket aynı zamanda kuru şampuanın saçınıza hacim vermesinde de baya etkili :)


Ve işte sonuç.


Gerçekten yeni yıkanmış gibi değil mi?
Tabi arada kepeklerim var bir türlü önleyemediğim bunun için kusura bakmayın.

Saçımı hiç sertleştirmedi. Sprey gibi dondurup ağırlaştırmadı da.


Bahsetmek istediğim diğer özelliği ise içinde bulundurduğu kokusu, boyalı saçlar için olanı yani benim en sık kullandığım kayısı-şeftali-şeker gibi kokuyor. Birebir kokusu böyle diyebilirim hatta.

Bir de normal saçlar için olanını denemiştim, onu İstanbul'da bıraktım, yalnız onun kokusunu şuan hatırlamasam da şunu net söyleyebilirim ki o bundan kat kat keskin kokuyor. Yani bir kere sıktığım yerde nefes almaya devam edemiyorum hemen başka bir aynaya kaçıyorum evin içinde.

Bana bir takipçim saçım boyalı değil ama benim, dedi. Şahsen bende boyalı saçlar için bir artısı olduğunu düşünmüyorum, olsaydı üstünde kesinlikle saç renginizi korur gibi bir şey yazardı. Yani saçınız boyalı olmasa bile kullanabilirsiniz bence.

Son olarak demek istediğim, tabi bu yöntem ertesi güne kalıcı değil, günü sonuna kadar kurtarıyor ama. :) Ve de o parfümlü kokusu kesinlikle kalıcı değil :)

Yine çok konuştuğum bir yazı oldu :) Ama ancak bu şekilde tüm gerekli bilgileri verebildim :)
Umarım buraya kadar dayanmışsınızdır. Şimdiden teşekkürler. Güzel kalın :)


2 yorum:

  1. Merhaba,
    Benim saçlarım çok çabuk yağlanıyor, yıkıyorum ertesi gün yapışıyor. Buna bir çözüm arayıp duruyorum yıllardır. Son umudum kuru şampuan. Yazınızı okudum ve en kısa zamanda deneyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Sizi çok seviyorum.BU KURU ŞAMPUANDAN BİR HEDİYE BİRDE KENDİME ALACAKTIM.HEDİYEYİ ALACAĞIM KİŞİYE YAĞLI SAÇLAR İÇİN OLANINI ALACAĞIM.BENDE BOYA VE YAĞLI SAÇ OLMADIĞINDAN NORMAL OLANINI ALACAĞIM UMARIM SORUN YAŞAMAM .Teşekkürler <3

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...