15 Nisan 2014

Rimmel London Scandaleyes Eye Shadow Stick - 002 Bulletproof Beige

Herkese merhaba bugün hayranı olduğum bir üründen bahsedeceğim size :)

Geç keşfettim ama iyi ki almışım dedirtti, hatta özürlerimi ileterek, alır almaz fotoğraflayamadığımı çatlayıp kullandığımı söylemeliyim :)

Bu bir kalem far, krem farda diyebiliriz aslında. Çünkü o kadar yumuşak ki bunu anlattığımda da anlayacaksınız.
Hadi ne bekliyorsun anlat diyorsanız buyurun yazıma.




Bu kalem farı kalemtıraşla açarak kullanabilirsiniz. Ve açıkçası ben kalemtıraşla açılan hiç bir şeyi sevmem, düşünün ki açarken biraz daha ortaya çıksın diye ucundan gidenlere acıyorum onu bile israf sayıyorum :)





Bende ki rengi bu ve gördüğünüz gibi 24 saat suya dayanıklı kalıcı olduğu iddiası da üzerinde bulunuyor.




Performansını gerçekten sevdim, o kadar kremsi ki sürerken hiç ama hiç zorlanmıyorum, yalnız kremsi olduğu için sert renklerde (siyah gibi) olanlarının sınırlarını dağıtmanız birazcık zor. Çünkü ilkin nemli bir bitişi var, onu dağıtmaya çalışınca da rengi açılıyor, siliniyor tam dağılmıyor diyebilirim.


(Üstteki gün ışığında fotoğraflanmış halidir.)



(Üstteki oda aydınlığında fotoğraflanmış halidir.)

Bu kalemi gerçekten sevdim, uyguladıktan sonra 5 dk kadar ıslak kalıyor ve sonra tam anlamıyla donuyor.
Bir kaç gün yaklaşık 10 saat test ettim günün sonunda hâla homojen, parlak ve dağılmamıştı. 

Böyle parlak kum-altın renklerine göz makyajında bayılıyorum, hele ki suya dayanıklı olması akmaması, parmağınızı değdirseniz bile yerinden oynamamasıyla benden tam puan aldı.

Aynı zamanda uygulaması çok pratik, ne fırçaya ihtiyaç var ne de fazla özene, isterseniz kalemden parmağınızla alıp göz kapağınıza uygulayın, isterseniz kalemle istediğiniz şekilde, istediğiniz yerlere göz kapağınızda kusursuzca kullanın :)

Ben bazı zamanlar alt kirpik diplerime veya göz pınarlarıma uyguluyorum sadece. Bu, küçücük gözlerimi tamamen ortaya çıkarıyor, bu da benden bir tüyo olsun ;)


Unutmayın Rimmel London markasını ''malesef :('' sadece Watsons'larda bulabilirsiniz. Yanında farklı renk seçenekleri de var ve bence denemenize değer :)

Hoşçakalın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...