19 Nisan 2014

Maybelline Affinimat Fondöten

Selamlar :)
Cildiniz yağlı, parlamasından, fondöteni kusmasından şikayetçi iseniz buyurun size deva bir fondöten tanıtacağım :)





Adından da anlaşılacağı gibi bu fondöten tam anlamıyla yağlı ciltlere matlık sağlamak için biçilmiş kaftan.

Çok hoşuma giden yönlerinden biri ise, çok çeşitte renk seçeneğinin bulunması.
En açık 02 numaralı renkle resmen hayatımda ilk kez boynumla aynı rengi bulmuş oldum, örneğin :)



Arkasında ton farklılıklarını örter, kusurları gizler yazıyor. Sanırım sadece buna katılmıyorum, çünkü kapatıcılığı çokta iyi değil, düşükten ortaya doğru. 

İçeriğinde spf 17 var, özellikle yaz aylarında nemden yağlanan cilde uygulanacak bir fondöten için az bence. Hatta bunu kullandığım bir gün fakültemizin maçına gitmiştim, açık havada resmen yanmışım, burnum, alnım, degajem. Burnum ve alnım fondötende ki koruma sayesinde daha az yanmış ama degajem şuan o dereceki acıma ve kaşınma aşamasına geçti :) Soyulması muhtemel :)

Neyse işte daha yaza girmediğimiz şu ayların güneşinde bile yandım şu fondötenle, yani yazın altına illaki bir güneş koruyucu geçmek gerekir :)




Ağzı çevir aç kapaklı, bana pek kullanışlı gelmiyor, bazı kişiler akma yaşıyormuş, ben baş aşağı muhafaza ettiğim halde sıkı kapadığım için hiç öyle bir şey yaşamadım.

Benim yaşadığım bazı dezavantajlarından biri ise; benim cildim bugün yağlı ise 3 gün sonra bir anda kuruma kapabiliyor. Bazen sabahtan yağlıymış gibi geliyor cildim, o zaman bunu kullanıyorum, fakat biraz kuru olsa yüzüm, hemen yer yer kabuk kabuk kurumuş bir hal alıyor, özellikle dudak kenarlarımda ve burun üstümde. 
Bunu, altına nemlendirici bir krem uygulayarak çözdüm. Belirtmekte yarar var.
Bir diğeri, matlığın günün sonuna dek sürmemesi; diğer fondötenlere göre kesinlikle daha uzun dayanıyor ancak onlardan önce olmasa da belli bir saatin sonunda pes ediyor ve burnumda hafif hafif parlama yapabiliyor.




Yapısı oldukça akışkan.
Bu yüzden şişesinin ağzından doğru miktar almanız da biraz güç çünkü bir anda akıyor durdursanız bile ağzında kalıyor vs vs :)



Dediğim gibi kapatıcılığı az, elimdeki damarların görünümünde çok hafif bir kapatma sağlıyor gördüğünüz gibi.


Büyük avantajlarından biri ise; gerçekten T bölgemin beni rahatsız eden derecede yağlandığı günleri çok iyi kurtardı. Rengi iyi seçtiğinizde çok başarılı. Yani örneğin rimmel london markasının en açık renkli fondöteninin bile bana bir tık koyu geldiğini düşünürsek sorun benim renk bulamamamda değil piyasa kıtlığında :)
Bir diğer avantajı ise; akışkan yapısından anlaşıldığı gibi, kapatıcılığının az olması vs. gibi durumlarıyla çok hafif bir fondöten, yani benim tenimi boğmuyor, fondöten var diye bağırmıyor yüzümde.

Fiyatı sanırım 20 tl idi.
Özel zamanlarda sıkça %40-50 indirimde, watsons, gratis, makyaj ürünü satan bijuterilerden kolaylıkla bulabilirsiniz.

Umarım memnun kalırsınız, hoşçakalın :)



1 yorum:

  1. Ben affinimatı gratisin bayram indiriminde almıştım orda denediğimde renklerin hepsi yüzüme açık geldi bende en koyusu olan 42 dark beige olan rengini aldım o bile biraz açık tenime fakat kendini çok fazla sevdim rengi açık gelse bile elim hep artık buna gidiyo

    YanıtlaSil

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...