6 Ekim 2013

Avon Yağ İçermeyen Köpük Temizleyici ve Avon Glimmerstick Eye Liner

Merhabalarrr.. Bugün konumuz uzun. Ama kısaca başlıkta :)
Bu köpüğü bazen makyajımı hızlıca çıkarmak istediğim için almıştım iyi ki almışım. 
Kendisini böyle tanıyabilirsiniz.


(Fotoğraf kalitesi için özür dilerim bir kaç aksaklık yüzünden böyle oldu)

Birde Avon'un eyeliner pen'i var. Onunla da böyle buyurun tanışın.


Kendisi benim Avon alışverişimle neredeyse bedavaya geldi. Çoook akıllıca bir seçim yapmışım, harika bir kalemmiş meğerse bunu keşfettim :)
Haydi gelin ayrıntılı inceleyelim.



Köpük temizleyici tam adı gibi bir temizleyici. Dediğim şekilde ben hızlı makyaj temizleme amaçlı kullanıyorum. Göz hariç yüzümün her yanındaki makyajı kolayca çıkarıyorum. Aplikatörü fotoğrafta gördüğünüz gibi içindeki sıvıyı köpük şeklinde çıkarıyor.




Kokusuz değil. Parfümlü bir kokusu kesinlikle var ama beni rahatsız etmiyor ben seviyorum ve bana temizlik kokusu gibi geliyor. Şimdiye dek 10 kereden fazla kullandım ama yüzümde hiç bir olumsuzluğa sebebiyet vermedi. Kuruma yapmadı. Yağsız bir temizleyici olduğundan ötürüde yağ dengemi etkilemedi. Aşırı yağlı bölgeleri rahatlattığını söyleyebilirim.






İçeriğini merak edenler için fotoğrafladım ama yuvarlak şişe olduğundan en iyi bu şekilde çıktı.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ve gelelim eye liner kalemine. Üzerinde eye liner yazsada ince liner için pek müsait değil. Bu yüzden biz buna kendi dilimizde ''göz kalemi'' diyelim.
Siyah göz kalemlerinden koleksiyonumda sayısızca olduğu için bu sefer gece mavisini seçtim. Bence bu kadar kaliteli bir kalem için iyi tercih yapmışım :)

Rengini burada anlayabilirsiniz. Çok tatlı derin bir mavi.
Performansına gelecek olursak mükemmel. O kadar yumuşak ki sürmek için defalarca gözünüzü deşercesine uğraşmanıza gerek yok. Bir hamlede aynen rengini veriyor. Suya dayanıklılığı yok. Kalıcılığı 10 üzerinden 7.  Yani gün içerisinde akma yapabilir kontrol şart çünkü yumuşak pigmentli bir kalem.


Swatch yapmak gerekecek olursa böyle :)
Renginin mükemmelliğini görebilirsiniz :)


Eğer sizde almak isterseniz tereddütsüz bu kalemlerden seçebilirsiniz.
Fiyatlar konusunda kesin bir şey söyleyemiyorum çünkü kampanyalar dahilinde devamlı değişiyor.. 

Bugünlükte bu kadar :) Sevgiyle kalın. Yorumlarınızı isterim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Her birini dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Özel sorularınız için behiye.aylin@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Öpücükler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...